- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Staat er goed bij man, wou zeggen 'goede delts', maar armen en rug zijn ook sick![]()
Ziet er toch echt wel goed uit hoor Massive!
Niks om je voor te schamen. Wel zou ik deze zomer lekker naar de zon toe gaanMaar daar heeft iedereen nu wel een beetje last van rond deze tijd van het jaar, denk ik.

Dankje hoor jongens =$
Haha ja, de zon ga ik zeker niet mijden hoor. Deze pic had ik speciaal voor u genomen, omdat jij erachter vroeg.Ziet er toch echt wel goed uit hoor Massive!
Niks om je voor te schamen. Wel zou ik deze zomer lekker naar de zon toe gaanMaar daar heeft iedereen nu wel een beetje last van rond deze tijd van het jaar, denk ik.
Ik ben misschien wel een fles melk, maar jij toch een pot kwark hoor =$
Haha ja, de zon ga ik zeker niet mijden hoor. Deze pic had ik speciaal voor u genomen, omdat jij erachter vroeg.
yes srs.
Bulken ftw. Wil nu ook even calorieën terug wat uppen zodat ik tegen mijn vakantie terug even een cut kan lanceren.Nou hij is FTIO aproved
Ik vind het trouwens reuze mee vallen hoe vet je bent. Er lijkt geen dikke speklaag op je rug te zitten en je kan mooi die bolling nog zien van je triceps en je bicepspiek. Schouders poppen er ook goed uit..
Ik ga voorlopig nog geen foto's schieten.. Dus ik kan je daar helaas geen plezier mee doen. Net als jij, ben ook ik nog lekker wit en ben ik bulky aan het worden (~13%). Dus zodra de kleur erop zit en het vet eraf is, ga ik weer eens foto's schieten.
Schaamtelijk echtJe staat er netjes bij hoor Massive! Niet aan te merken op je BDB...behalve de kleur![]()
Thanks man.Dikke rug man!
Welke bambix vreet jij eigenlijk? Ben nu overgestapt op de brinta omdat die bambix vol met suikers zit.