- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 44%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja inderdaad. Daarvoor was het een 50 euro bijnaDat zijn betere prijzen per maand zeg!
Training ziet er ook weer goed uit Massive!

Thanks man.Lekker cheap die gym! Is het allemaal naar wens daar?
Verdere flinke delt training man!![]()

Nein, ik mag daar niet komen spelen.

Squat was nog niet zo hoog/zwaar, begin van Wendler. Daarom dat ik probeerde m'n time under tension te verhogen.
Gewoon brakke dat de barbell steeds verschuift/van me af rolt bij FSQ![]()
Helaas, dan nog niet!

Eén keer door, met de giecheltrutjes op de achtergrond.Mooie repout man! In een keer door, of met rustpauze?
Ik lees dat de vernieuwde gym eindelijk gereed is, maar is het ook een keten gym geworden omdat je maar 19,95 betaald per maand ?
Shape is srs in check white son, definitie is nu al nice en dat wordt alleen maar beter met een kleurtje erbij.
En hip adductors moet je voelen in je glutus medius of je doet brede stance lunges dan voel je ze ook.
Oja en nice train
![]()
Grtz. Dad
Bedankt vrienden. Dat voelt goed aan mijn gevoelens.
Helemaal correct. Er zijn wel een aantal oefeningen/toestellen verdwenen, waardoor ik ga terugvallen op de meer compound gerichte oefeningen, maar dat kan zeker geen kwaad.Ik lees dat de vernieuwde gym eindelijk gereed is, maar is het ook een keten gym geworden omdat je maar 19,95 betaald per maand ?
Shape is srs in check white son, definitie is nu al nice en dat wordt alleen maar beter met een kleurtje erbij.
En hip adductors moet je voelen in je glutus medius of je doet brede stance lunges dan voel je ze ook.
Oja en nice train
![]()
Grtz. Dad

Geen pics. Geheime pre-contest shape. Wil concurrenten van het podium blazen.
Kreeg een sms van arnodsi (reed mee met jorgyboy) dat ze wat later zouden zijn omdat ze nog een chick gingen ophalen.chick van Jorgen dat opeens een kerel bleek te zijn![]()
Werd je outlifted door hem/haar, of zit er een andere reden achter?
Toch goede training, nette bench![]()