MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice workouts!
Verloopt alles nog volgens planning?
Was nu aan het cutten toch?
) & definitie komt langzaam maar zeker.Ik snap je workout niet, niet echt goed uitgeschreven he?
Volgens Guts één van de beste compound oefeningen voor volledige lat activatie/development.Mooie training!
Zie steeds vaker de pendlay row langs komen. Is die zo goed?
YEAH!!!MassiveBe;8620553 Gisterenavond de Duivels gevierd met een potje kwark & maiswafel! [SIZE="1" zei:

Niets bijzonders, maar het was gewoon nog eens leuk om te doen. Merk nu dat ik echt veel beter de front squat kan dan de back squat.
Omdat ik gisteren weer lekker wat extra koolhydraten/kcals heb gegeten (stoute ik) vandaag weer een compensatiedag wat goed uitkwam omdat ik toch met een ontsteking aan de dikke darm zit.
Deze ochtend Sayer geholpen bij een verhuis & eigenlijk voor de rest laag in calorieën.
Morgen nog eens afgesproken met Sayer om samen even lekker te trainen. Plan is gewoon om UB eventjes te vernielen & nadien te genieten van sushi.

Thanks man. Ga me hier nu meer op focussen, omdat ze zoveel beter aanvoelt dan de back squat.
Met andere wil je persee direct liften, in de beste oldskool gym der vlaandere
maar met mij, goohoo, neenee zeee!

Thanks man!