Stefanovic
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Eten ziet er goed uit inderdaad! Succes met het hervatten van je trainingen.

Dat is de slechte karma door al die handdoek foto's!!
Rustig aan he. Niet overtrainen ofzo
Zuur van je rug mag.. Heb je misschien te veel forward travel van de barbell tijdens je squat? Dat plaatst onnodig veel stress op je lage rug..
En misschien zak je tijdens de leg press ook wel te diep door, dan haal je het laatste stukje diepte uit lumbale flexie..
Just some random thoughts. Verder niks aan te merken op je voeding![]()
sander zijn door de knieen doen en dode halter heffen zitten heel goed, hij kan een mooie arch behouden en heeft een rechte rug in the bottom position, tzal wel één van zijn machines zijn
Ik geloof jou op je woord.
Aan Sander zijn reactie te lezen heeft hij alleen zelf geen idee waar hij mee bezig is. Hij mag van geluk spreken dat jij daar bent..
ik denk dat het gewoon tijd is om het bodybuilding paradigma volledig te weren, once and for all. Dus geen 'focus vastus medialis' BS meer, srs. Iedereen kan zien dat Massive een goed fysiek heeft, en wtf je doel ook is, shredded zijn, massa, kracht, watdanook, als je focust op STRUCTURELE INTEGRITEIT van je lichaam kun je zonder enige opoffering elk van de aforementioned doelen halen. Zijn PL'ers alleen sterk? zijn WL'ers alleen explosief? zijn BB'ers alleen groot?
maar dus Massive, doe je schema even uit tot de volgende deload, en daarna zou ik gewoon een cycle of 2 enkel het volgende doen:
- back of front SQ
- regular DL
- MP
- Pull ups
- Dips
- hanging leg raises
even geen machines en isolatieBS, ik zeg niet dat dat nooit meer moet kunnen, maar machines en isolatie past alleen in het schema van iemand die gebalanceerde, sterke gewrichten heeft opgebouwd met deze oefeningen correct en langtijdig uit te voeren
Oh dankje hoor Gutsje. Alleen heb ik deze keer geen toestel aangeraakt. Maar je hebt een punt.sander zijn door de knieen doen en dode halter heffen zitten heel goed, hij kan een mooie arch behouden en heeft een rechte rug in the bottom position, tzal wel één van zijn machines zijn
Enkel mijn schouder was daar niet zo tevreden mee.Ik geloof jou op je woord.
Aan Sander zijn reactie te lezen heeft hij alleen zelf geen idee waar hij mee bezig is. Hij mag van geluk spreken dat jij daar bent..
ik denk dat het gewoon tijd is om het bodybuilding paradigma volledig te weren, once and for all. Dus geen 'focus vastus medialis' BS meer, srs. Iedereen kan zien dat Massive een goed fysiek heeft, en wtf je doel ook is, shredded zijn, massa, kracht, watdanook, als je focust op STRUCTURELE INTEGRITEIT van je lichaam kun je zonder enige opoffering elk van de aforementioned doelen halen. Zijn PL'ers alleen sterk? zijn WL'ers alleen explosief? zijn BB'ers alleen groot?
maar dus Massive, doe je schema even uit tot de volgende deload, en daarna zou ik gewoon een cycle of 2 enkel het volgende doen:
- back of front SQ
- regular DL
- MP
- Pull ups
- Dips
- hanging leg raises
even geen machines en isolatieBS, ik zeg niet dat dat nooit meer moet kunnen, maar machines en isolatie past alleen in het schema van iemand die gebalanceerde, sterke gewrichten heeft opgebouwd met deze oefeningen correct en langtijdig uit te voeren
Mee eens. Ongeacht je doel (PL / BB) zal je hoofddoel toch moeten zijn om structureel gewicht toe te voegen aan je main lifts en sterker worden. Assistance kan je imo op verschillende manieren invullen.
---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------
For the record. Het was niet mijn intentie om de discussie hier te laten gaan. Het was in eerste instantie bedoelt als grap, maar Guts heeft wel een punt.

Oh dankje hoor Gutsje. Alleen heb ik deze keer geen toestel aangeraakt. Maar je hebt een punt.
we hebben je training al vaker onder de loep genomen en we weten allebei dat alles nu gewoon goed zit, maar je beginjaren van pumpen en isolatie en verkeerde bewegingspatronen hebben je gewrichten niet kunnen apprecieren, strak weefsel, spierimbalans, etc. tis daarom dat je schouder popte van een simpele, niet eens zware pullover beweging.
het gaat hem ook zelden om wat je op dat moment doet, het gaat hem om wat je ervoor hebt zitten doenwe hebben je training al vaker onder de loep genomen en we weten allebei dat alles nu gewoon goed zit, maar je beginjaren van pumpen en isolatie en verkeerde bewegingspatronen hebben je gewrichten niet kunnen apprecieren, strak weefsel, spierimbalans, etc. tis daarom dat je schouder popte van een simpele, niet eens zware pullover beweging.
daarom is het nu de tijd om veranderen van training, omdat gisteren niet kan![]()
je techniek is goed, je kracht is significant gestegen en je biceppiek kan mijn oog uitsteken, dus als we nu een paar weken alleen de voorgeschreven oefeningen doen kunnen we al die eigenschappen nog veelvoudig vergroten
samen x
Dus je gaat net als ik fijn naar een full body op zet?
Ik heb nog wel wat suggesties!
Fullbody lijkt me niet meteen iets waar ik van warm loop.
Tenzij je me natuurlijk kan doen overtuigen van de voordelen met wetenschappelijke onderzoeken? =$
Nee sorry, je zou ook voor UB - LB opzet kunnen kiezen.
Ik kies zelf voor FB vanwege de frequentie. Die overigens wel een positiever effect het op de MPS. Maar ideaal is een frequentie van 2 (UB LB) tot 3 (FB) keer per week een lichaamsdeel trainen.
Je doet nu wel al geruime tijd UB LB, dus zou een nieuwe prikkel idvv FB wel gunstig kunnen zijn.
In jouw situatie zou ik kiezen voor de Texas Method of een FB BB routine zoals ik die ga volgen.
Als je tijd hebt zou ik Maximum Muscle V1 van Matthew Perryman lezen. Die is gratis te verkrijgen en kan voor jou een heel duidelijk beeld scheppen (wel hier een daar wat langdradig) wat Guts (en ik) bedoelen. Hij heeft tot en met 2009 alle evidence verzameld omtrent hypertrofie en ook grotendeels krachttraining / powerlifting. Omdat die twee sporten in elkaars verlengde liggen...