Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je helaas geen karma geven momenteel, maar die heb je nog tegoed van me.
Thanks man, ga ik zeker eens lezen!

op zich vind ik zelf de stap van UB/LB naar full body heel klein
maar ja, als je zo weinig oefeningen doet als ik kun je het noemen hoe je wilt![]()

Makes sense natuurlijk.Geen probleem. Waardering > karma
Ik wilde het eigenlijk nog anders samenvatten: Matthew Perryman laat aan de hand van de laatste bewijskrachten tot en met 2009 zien dat spierhypertrofie ook grotendeels een bijproduct is van krachttraining / progressief sterker worden. Uiteraard zijn er nog wel aanpassingen en bepaalde (al reeds bekend bij iedereen) technieken die je kan toepassen als je meer geeft om spierhypertrofie dan om alleen sterker te worden.
"functioneel" is echt een loze kreet zonder verdere context. Functioneel hangt ook onder andere af van je (hoofd)doel.
"Functioneel" is echt een loze kreet zonder verdere context. Functioneel hangt ook onder andere af van je (hoofd)doel.
Een krachtig fysiek met oog op het esthetische aspect, zonder de focus van de structurele integriteit van m'n lichaam uit het oog te verliezen.
Pfoeh wat een uitleg. Ga ik mijzelf altijd zo moeten verantwoorden? =$
Ja. Concreet kunnen verwoorden wat je wilt, helpt je HEEL veel om informatie te zoeken die je daadwerkelijk kan helpen.Een krachtig fysiek met oog op het esthetische aspect, zonder de focus van de structurele integriteit van m'n lichaam uit het oog te verliezen.
Pfoeh wat een uitleg. Ga ik mijzelf altijd zo moeten verantwoorden? =$
Precies!

Hoezo? Maar mijn natuurlijke aanleg gaat inderdaad meer naar die richting. Het erg leane/shredded weet me ook niet echt zo te boeien.Ik zou dat esthetische gewoon overboord gooien en voor de strongmen look gaan (afgaande op u laatste towel pic)
Ja. Concreet kunnen verwoorden wat je wilt, helpt je HEEL veel om informatie te zoeken die je daadwerkelijk kan helpen.
Anders weet je niet waar je naar moet zoeken.
Precies!
Toch srs.

Thanks Marvin. Lekkere oefening die leg press. Contractie is echt fantastisch