AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

op zich vind ik zelf de stap van UB/LB naar full body heel klein

maar ja, als je zo weinig oefeningen doet als ik kun je het noemen hoe je wilt :trollface:

Kan je helaas geen karma geven momenteel, maar die heb je nog tegoed van me.
Thanks man, ga ik zeker eens lezen!

Geen probleem. Waardering > karma

Ik wilde het eigenlijk nog anders samenvatten: Matthew Perryman laat aan de hand van de laatste bewijskrachten tot en met 2009 zien dat spierhypertrofie ook grotendeels een bijproduct is van krachttraining / progressief sterker worden. Uiteraard zijn er nog wel aanpassingen en bepaalde (al reeds bekend bij iedereen) technieken die je kan toepassen als je meer geeft om spierhypertrofie dan om alleen sterker te worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.363
ivd8h2.jpg

UB I

warmup: rotator cuffs
SEATED DUMBBELL PRESS
warmup
3x12x24

SEATED LATERAL DUMBBELL RAISE
5x12x10

FACE PULLS
4x12x25

SHRUGS
3x15x80

CABLE CROSSOVERS
4 setjes ~ 15/12 reps

MACHINE DIPS
2x15x60
2x12x70

ONE-ARM DUMBBELL ROW
pijn/last van onderrug, dus deze even eruit gelaten

LYING DUMBBELL TRICEP EXTENSION
4x12x12

ONE-ARM TRICEP EXTENSION
3x15x10

Training op locatie met Sayer & Arnodsi, leuke workout! Geweldige toestellen ook :o
Dus vanaf nu mooie, functionele oefeningen hoor Gutsie van me.

Nadien naar all you can eat sushi gegaan & van de opening tot sluit daar gezeten.
~50 bordjes sushi. Kerel kreeg 's avonds nog telefoon voor een bestelling, en terwijl ie even naar ons keek zij hij: 'Nee sorry meneer, ik ben volledig..uitverkocht.' :roflol:
Goed, voor ons had hij nog voldoende visjes en rijst op voorraad.

op zich vind ik zelf de stap van UB/LB naar full body heel klein

maar ja, als je zo weinig oefeningen doet als ik kun je het noemen hoe je wilt :trollface:
:roflol:

Geen probleem. Waardering > karma

Ik wilde het eigenlijk nog anders samenvatten: Matthew Perryman laat aan de hand van de laatste bewijskrachten tot en met 2009 zien dat spierhypertrofie ook grotendeels een bijproduct is van krachttraining / progressief sterker worden. Uiteraard zijn er nog wel aanpassingen en bepaalde (al reeds bekend bij iedereen) technieken die je kan toepassen als je meer geeft om spierhypertrofie dan om alleen sterker te worden.
Makes sense natuurlijk.
Zolang ik het maar niet vergeet om gestructureerd te trainen, maar vooral functionele oefeningen.

Prima training bro!

"Functioneel" is echt een loze kreet zonder verdere context. Functioneel hangt ook onder andere af van je (hoofd)doel.

• #4.367
"Functioneel" is echt een loze kreet zonder verdere context. Functioneel hangt ook onder andere af van je (hoofd)doel.

Een krachtig fysiek met oog op het esthetische aspect, zonder de focus van de structurele integriteit van m'n lichaam uit het oog te verliezen.
Pfoeh wat een uitleg. Ga ik mijzelf altijd zo moeten verantwoorden? =$

Een krachtig fysiek met oog op het esthetische aspect, zonder de focus van de structurele integriteit van m'n lichaam uit het oog te verliezen.

Dit doel is niet SMART geformuleerd vriend

Ik zou dat esthetische gewoon overboord gooien en voor de strongmen look gaan (afgaande op u laatste towel pic)

Ja. Concreet kunnen verwoorden wat je wilt, helpt je HEEL veel om informatie te zoeken die je daadwerkelijk kan helpen.

Anders weet je niet waar je naar moet zoeken.
Precies!

:o

Toch srs.

• #4.371
Ik zou dat esthetische gewoon overboord gooien en voor de strongmen look gaan (afgaande op u laatste towel pic)
Hoezo? Maar mijn natuurlijke aanleg gaat inderdaad meer naar die richting. Het erg leane/shredded weet me ook niet echt zo te boeien.

Ja. Concreet kunnen verwoorden wat je wilt, helpt je HEEL veel om informatie te zoeken die je daadwerkelijk kan helpen.

Anders weet je niet waar je naar moet zoeken.

Precies!

:o

Toch srs.

Maar wel KISS :o
Nee snap je punt wel hoor. Heb momenteel zowel lange- als korte termijndoelen.
Heb natuurlijk mijn trainingsschema herbekeken, doelen gezet qua voeding & wat metingen afgenomen.

• #4.376
ivd8h2.jpg

LB I

LEG EXTENSION
4x15x60

LEG PRESS - PLATE LOADED
50x175
3x10x250

LYING LEG CURL
3x15x34

SLDL - DUMBBELL
3x12x34

FRONT SQUAT
3x12x75

fin.

Not bad. Niet kunnen beginnen met de squat omdat deze bezet was door 2 f**gots met dotje in het haar.
Quads goed vol.
Voeding rond de 2400 calorieën ongeveer.
Dat was het dan weer voor vandaag lieve vriendjes.

Ziek weer die legpress!

• #4.378
ivd8h2.jpg

UB

warmup: rotator cuffs
INCLINE CHEST PRESS - PLATE LOADED
12x75
10x85
8x90
6x95

INCLINE DUMBBELL FLYES
3x12x16

PENDLAY ROW
4x12x65

PULLUPS
5x10xBW

SEATED DUMBBELL LATERAL RAISE
4x12x10

SEATED BENT-OVER DUMBBELL LATERAL RAISE
4x12x8

MACHINE PREACHER CURLS
5 sets

STANDING CALF PRESS
-gewicht onbekend, enkel nummer
2x20x14
2x15x16
2x12x18
2x10x20
+2x15x16

fin.
Best goede training. Geen pijntjes of last & mooie pump waar het mocht zijn.
post-workout:
125 gram rijst + 75 gram tonijn
50 gram brinta/bambix met halve scoop whey & banaan

Gewicht deze ochtend: 68 kilo.
Best jammer, na m'n epische sushi maaltijd van zondag, had ik de volgende dag op een nuchtere maag de 70 kilo behaald. only tears now

Thanks Marvin. Lekkere oefening die leg press. Contractie is echt fantastisch

Dem contractions
Dat pump
Such Hnnnggg

Terug
Naar boven