Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Netjes hoor!
en... die maaltijd ziet er nog steeds lekker uit![]()
En ik de hele tijd maar denken dat je ecto was
Buffol!
Je doet je naam eer aan gozer! Flink massief! In verhouding ook goed grote armen en een goede rug!
Je staat ook nog goed droog, dus zoals FTIO ook al zegt snappen we je geklaag niet..
massive!
lekkere maaltijden ook, doe hier best wat leuke ideetjes op. keep on going!
Thanks boys & girl
Altijd leuk om te weten hoe anderen over je fysiek denken, zowel positief als negatief.
M'n zwakke punten zijn traps/rear delts & chest. Kunnen nog flink wat massa gebruiken.
En mijn kuiten.. daar ben ik een flinke inhaalbeweging aan het maken, maar moet nog wel wat groeien voor ze mijn armen kunnen evenaren.
Ik had besloten dit jaar niet mee te doen aan de contest omdat het voor stress zorgt.
Stress die ik kon missen omdat ik net een nieuwe job heb waarvan het vast contract bepaald wordt door de resultaten die je behaalt.
Daarbij, op bepaalde vlakken schiet ik nog tekort om mooi te scoren. Misschien gaat het wel iets zijn voor volgend jaar
---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------
UB
warmup: rotator cuffs
SEATED SHOULDER PRESS
warmup
4x10x26
SEATED LATERAL RAISE
5x12x10
LYING LATERAL RAISE
5x12x8
FACE PULLS
3x12x30
LYING DUMBBELL ROW
2x12x26
2x8x30
CHIN UPS
5x10xBW+5
STANDING CALF PRESS
5x20x16
fin.
Not bad.
Lying dumbbell row gaf een lekkere contractie in de lats met mooie uitvoering, de lateral raise was ook een aanrader. Ben er fan van!
voeding:
~2400 calorieën

!!