XXL Nutrition

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
Niet veel zegt ie dan :eek:
Dikke depletion trainingen bro :)
Wil je a.s. maandag met je nieuwe voeding/training beginnen of ga je hierna nog 1 cycle doen ?

Ik dacht deze avond een carbload in te lassen om dan terug te beginnen met krachttrainingen.
De bedoeling was enkel om even glycogeen uit te putten om carbtolerantie te verminderen.
Andere suggesties? :)

Jelly op je toekomstige ijsmachine, snak je naar carbs? Blijf gewoon even doorhaken op <30gr carbs en dan ga je full refeeden.

Full Refeeden? Aware me..
Ja, ik snack er echt naar. Een week zonder was echt al een hel voor mij :D

Over 2 dagen spreiden refeed, ongeveer (als ik me goed herinner) 8-11gr carbs per kg lichaamsgewicht. Vetten vrij laag, rond de 30gr ofzo. Als je volgende dag niet vol oogt, dan eet je overige 1/3 carbs of juist niet. Lijkt veel, maar als je 2 a 3 depletion trainings hebt gehad, dan ben je wel helemaal leeg en kan je alle carbs naar binnen zuigen.

Dit vindt ik wel een mooie guide voor het laden (is eigenlijk meer gericht op wedstrijdvoorbereiding/shoot):
[Link niet meer beschikbaar]

Over 2 dagen spreiden refeed, ongeveer (als ik me goed herinner) 8-11gr carbs per kg lichaamsgewicht. Vetten vrij laag, rond de 30gr ofzo. Als je volgende dag niet vol oogt, dan eet je overige 1/3 carbs of juist niet. Lijkt veel, maar als je 2 a 3 depletion trainings hebt gehad, dan ben je wel helemaal leeg en kan je alle carbs naar binnen zuigen.

Dit vindt ik wel een mooie guide voor het laden (is eigenlijk meer gericht op wedstrijdvoorbereiding/shoot):
[Link niet meer beschikbaar]

Karma brah :)

edit: Je moet wat karmapunten verdelen.. lefu.jpg

Idd misschien nog tot woensdag depleten en dan na training beginnen met laden en donderdag erbij om vrijdag dan goede power workout te doen (low reps - heavy shit)
Dan kun je vrijdag/zaterdag/zondag weer rustig aan doen met de carbs en maandag je nieuwe eet/trainingschema beginnen.

Idd misschien nog tot woensdag depleten en dan na training beginnen met laden en donderdag erbij om vrijdag dan goede power workout te doen (low reps - heavy shit)
Dan kun je vrijdag/zaterdag/zondag weer rustig aan doen met de carbs en maandag je nieuwe eet/trainingschema beginnen.

Thanks for the thought.
Even wat zitten sleutelen aan nieuw voedingschema.
Bedoeling (als dit goed is) om hiermee te beginnen & langzaam verder op te bouwen naar volwaardige bulk :D
Enige ideetjes iemand?

PS: vp is geschat, geen meetinstrument hierzo

Bijlagen

1. Incline Bench Press
20x60
5x70
5x75
5x80
2x5x85

2. Flat Dumbbell Press
15x22
12x28
10x30
8x32

3. Incline Dumbbell Flyes
15x14
12x16
12x16
8x18

4. Hammer Grip Machine Press
20x25
15x35
12x45
10x55

5. Cable Crossovers
25x15
20x20
20x20
15x22.5

6. Dumbbell Curls
15x8
15x10
12x12
12x14
10x16

7. Barbell Curls
15x20
15x25
12x30
12x35
10x40

8. Dumbbell Preacher Curls
10x14
2x10x18

9. Rope Ab Crunch
25x25
25x27.5
25x30
25x32.5
-superset with-

9. Side Bents
4x25xBW

3.5/5
Geen slechte training, redelijke pump enkel wat spierpijn in hamstrings (whut)
Ik dank mijn spotter ive voor de assistentie, love you brah (no homo)

Een hoop borstwerk man, heftig!

Sterk werk! Ben je niet epic lang bezig met zo'n training?
Nog altijd in keto? of heb je al geladen?

Een hoop borstwerk man, heftig!
Ja, ik wilde nog eens doorgaan. Chest loopt wat achter. Niet dat meer oefeningen beter betekent, maar ik had nog kracht :cool:

Sterk werk! Ben je niet epic lang bezig met zo'n training?
Nog altijd in keto? of heb je al geladen?

Training liep inderdaad deze keer wat uit, maar probeer al wat minder rust te nemen tussen mijn sets. Hoofdtelefoon op en gaan.
Gisterenavond eerste keer geladen, ik had de comments van Vortexx te laat gelezen (:o) Ik had terug meteen meer energie en voelde me al wat beter. In het verleden gemerkt dat de resultaten bij keto voor mij goed zijn, maar dat het mentaal echt niet lang te houden is.

goeje training ;)

Dubbel foei bro :mad: het is in principe niet erg dat je gisteravond al bent begonnen met laden maar je had vandaag door moeten laden en morgen pas moeten gaan trainen.
En je training had korter en intensiever gemogen, dit is gewoon weer een depletion training (wel strong... dat dan weer wel) :D
Ach als je er beter uitkomt dan toen je begon is het op zich geen ramp ;)

Dubbel foei bro :mad: het is in principe niet erg dat je gisteravond al bent begonnen met laden maar je had vandaag door moeten laden en morgen pas moeten gaan trainen.
En je training had korter en intensiever gemogen, dit is gewoon weer een depletion training (wel strong... dat dan weer wel) :D
Ach als je er beter uitkomt dan toen je begon is het op zich geen ramp ;)

Sorry!
dawson_crying.gif

Voor volgende keer, weer wat meer geleerd over dit systeem en zeker nog te gebruiken voor in de toekomst! :)

Zo, normaal gisteren moeten gaan trainen, maar ik had een extra rustdag genomen omdat ik al een paar dagen met een griepje sukkelde, en nog compleet stijf was van de vorige training.
Gisterenavond dus een carb-load, en vandaag knallen in de gym. Mijn laatste echte krachttraining van rug opgezocht in mijn log en die cijfers wilde ik dus vandaag verbeteren.:cool:

1. Deadlift - warming up door Pull-ups
20x60
5x95
5x105
5x115
5x125
5x135

2. Wide Grip Lat Pulldown
20x50
15x70
12x75
10x85
8x90
-dropping to 20x55-

3. Isolate Low Row
15x50
12x55
12x60
10x65
10x67.5

4. Isolate High Row
20x20
15x30
12x40
12x45
10x55

5. Shrugs
20x70
15x80
15x85
12x90
10x100

6. Seated Hamstring Curl
20x45
15x55
15x65
12x75
10x80
10x80
-kramp!-

7. Side Bents
3x25xBW
-superset with-

7. Rope Ab Crunch
25x27.5
25x30
25x32.5

4/5
Deadlift was loodzwaar, maar voelde prima aan. Blij dat ik het heb gehaald. Voor de rest al mijn oefeningen met goede concentratie en spiercontractie kunnen uitoefenen.
Ik had wel mijn locker op slot gedaan..met mijn sleutels erin. Gelukkig kan ik wat ik tekort kom van verstand goedmaken met spiermassa, slot geforceerd :roflol:

Ohja, eindelijk ook eens een picje kunnen maken :)

23gzswy.jpg

Laatst bewerkt:
Stevige DL man! Waar heb je de foto?

Ah ja, ziet er goed uit. Goeie triceps!

Terug
Naar boven