ive
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even eens je pagina's doorgelezen, i follow bro! En je staat er nice bij, ook op je "oudere" foto! En dikke bovenbenen volgens mij?![]()

Top, bedankt!
Mijn trainingspartner noemt me MutantLegs..![]()

Je stond er toen ook goed bij! Mirin cuts in je quads

Normaal een training vandaag, maar was veel te laat in bed gekropen en zodus ook laat opgestaan (gisteren moeten werken van 12 uur tot zo'n slordige 13 uur later).
Morgen staan benen op het schema, hoop nog eens te kunnen squaten om deze stats wat omhoog te schroeven!
In de spoiler een ietwat 'oudere' foto van mij, iets voor de zomer dacht ik. notsure.
Tevens ook de periode voor mijn ziekte
![]()
)
Nice die armen man!
Bevalt dat wat IF? Vrees dat het niets voor mij zou zijn![]()

Een tijd geleden vond ik het geweldig. De eerste fase, waarin je lichaam zich aan het aanpassen is, is natuurlijk de ergste.
Maar uiteindelijk wilde ik IF doen omdat het 'dieet' gemakkelijker zou maken, maar uiteindelijk was het even lastig omdat ik rekening moest houden met window & aangezien ik laat eet als ik bij mijn vriendin thuis ben..
Dus nu overgestapt naar CBL/Biorythm. Momenteel bevalt het mij wel, maar nog te vroeg om echt bevindingen op te schrijven![]()

wat moet ik hieronder verstaan?CBL/Biorythm? Nog nooit van gehoord?wat moet ik hieronder verstaan?

CBL/Biorythm? Nog nooit van gehoord?wat moet ik hieronder verstaan?

Is er een reden dat je zo hoog in reps zit? Ben zelf ook aan het twijfelen om eens een tijd hoog in reps te gaan
Nette workout geen depletion toevallig? Wat zijn nu de plannen?