AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

Zo maak ik geen gains :fuu:

Even eens je pagina's doorgelezen, i follow bro! En je staat er nice bij, ook op je "oudere" foto! En dikke bovenbenen volgens mij? :D

Je stond er toen ook goed bij! Mirin cuts in je quads

• Topic Starter Topic Starter
Examens? Whut?

Hihi, al gedaan bro.
:fuu:

Normaal een training vandaag, maar was veel te laat in bed gekropen en zodus ook laat opgestaan (gisteren moeten werken van 12 uur tot zo'n slordige 13 uur later).
Morgen staan benen op het schema, hoop nog eens te kunnen squaten om deze stats wat omhoog te schroeven!

In de spoiler een ietwat 'oudere' foto van mij, iets voor de zomer dacht ik. notsure.
Tevens ook de periode voor mijn ziekte :)

1y4dg7.jpg

Flinke poten man!
En goed shredded! Ik hoop deze zomer er ook zo bij te staan (lol das nog een lange weg :()

:roflol: **** die gif hahaaha
Ik hoop volgende zomer beter te staan dan toen, dus ik heb nog wel wat werk!
Net gelezen dat je een cut gaat inlassen btw; even doornemen.

Wat zijn je bodystats nu dan?

Nice die armen man!

Bevalt dat wat IF? Vrees dat het niets voor mij zou zijn :(

Nice die armen man!

Bevalt dat wat IF? Vrees dat het niets voor mij zou zijn :(

Een tijd geleden vond ik het geweldig. De eerste fase, waarin je lichaam zich aan het aanpassen is, is natuurlijk de ergste.
Maar uiteindelijk wilde ik IF doen omdat het 'dieet' gemakkelijker zou maken, maar uiteindelijk was het even lastig omdat ik rekening moest houden met window & aangezien ik laat eet als ik bij mijn vriendin thuis ben..
Dus nu overgestapt naar CBL/Biorythm. Momenteel bevalt het mij wel, maar nog te vroeg om echt bevindingen op te schrijven :D

Een tijd geleden vond ik het geweldig. De eerste fase, waarin je lichaam zich aan het aanpassen is, is natuurlijk de ergste.
Maar uiteindelijk wilde ik IF doen omdat het 'dieet' gemakkelijker zou maken, maar uiteindelijk was het even lastig omdat ik rekening moest houden met window & aangezien ik laat eet als ik bij mijn vriendin thuis ben..
Dus nu overgestapt naar CBL/Biorythm. Momenteel bevalt het mij wel, maar nog te vroeg om echt bevindingen op te schrijven :D

CBL/Biorythm? Nog nooit van gehoord? ?????? wat moet ik hieronder verstaan?

CBL/Biorythm? Nog nooit van gehoord? ?????? wat moet ik hieronder verstaan?

Gaat over de insuline gevoeligheid van het lichaam, dus wanneer je best je carbs & vetten zou innemen in combinatie met krachttraining. Interessant leesmateriaal! :)
De auteur van het boek noemt het een 'completere' versie van IF. Uiteindelijk heeft het er van weg en is het gewoon kwestie van voorkeur. IF vond ik goed, dus nu eens dit proberen.

1. Squat
2x25xBW
20x60
15x80
5x90
5x100
5x110
5x120

2. Leg Extensions
20x45 - One and a Half Rep
15x55 - One and a Half Rep
15x65
12x75
10x80
10x80
-dropping to 15x50-

3. Standing Calf Press
25x30
20x40
20x50
15x55
10x60
10x60
-dropping to 15x40-

4. Calf Press on Leg Press
25x80
20x90
20x100
15x110
15x115
-dropping to 20x80-

5. Machine Leg Press
20x100
15x130
15x150
10x170

6. Side Bents
3x25xBW

7. Weighted Machine Crunch
25x35
25x45
25x55

3.5/5
Al bij al geen slechte training, enkel niet tevreden van de squat. Ik was vergeten dat het SNS was (Sport Na School - jongeren van het middelbaar kunnen goedkoop trainen op bepaalde tijden) en die verstoorden mijn squat :mad:
Leg Extensions & Press waren wel gruwelijk zwaar & lekker!

Heftige training man, heerlijke leg day!

Is er een reden dat je zo hoog in reps zit? Ben zelf ook aan het twijfelen om eens een tijd hoog in reps te gaan

Nette workout geen depletion toevallig? Wat zijn nu de plannen?

Is er een reden dat je zo hoog in reps zit? Ben zelf ook aan het twijfelen om eens een tijd hoog in reps te gaan

Niet bijzonder. De squat wil ik omhoog krijgen, dus dat was 5x5, en voel meer contractie als ik hoger in reps ga bij de Leg Extensions en dergelijke. Voor de rest ga ik eigenlijk sowieso iets hoger in reps voor benen, doordat het zo'n grote spiergroep is.

Nette workout geen depletion toevallig? Wat zijn nu de plannen?

Nee, reden hierboven eigenlijk weer. Depleten zou ik toch wel lager in gewicht gaan & reps meer +25.
De plannen, een cleanbulk/recomp met CBL/Biorythm. 4 x trainen in de week met een surplus van kcals, 3 x rust met dus een licht tekort om 'lean' te blijven. Massa & kracht winnen om dan tegen de zomer even streng te cutten :)

Terug
Naar boven