AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

Fuark mirin!

srs, looking good!

Heb jij geen examens? :scratch:

• Topic Starter Topic Starter

happy-oh-stop-it-you-l.png

Zo zo niet mis die armen, wel uit verhouding met je onderarmen maar ik zou graag met je ruilen! Volgende keer ook shirt uit bra, want je oogt wel droog.

Zo zo niet mis die armen, wel uit verhouding met je onderarmen maar ik zou graag met je ruilen! Volgende keer ook shirt uit bra, want je oogt wel droog.

Thanks brah. Ja die onderarmen.. Uiteindelijk vallen ze in het echt wel beter mee dan op foto, maar point taken. Vervelende is dat ik zeer zwakke polsen heb en carpela tunnelsyndroom heb, dus moet er voorzichtig mee omgaan. En het feit dat je armen dan nog kleiner lijken.. Lol.
Droog? Verre van in mijn ogen, zeker tegenover de zomer. Staat daar dan wel tegenover dat ik zowat een 10 kilo zwaarder ben dan toen.
But deal, komt in orde!
Morgen delts en triceps!

Wait wut? Very nice pic bro! Had je onderschat :D (op basis van kracht)

huge arm massa in verhouding inderdaad, jelly op die triceps :( En die onderarmen zijn imo niet echt uit verhouding hoor. Ben benieuwd naar pics zonder shirt! (no homo)

Heb het trouwens een beetje gemist, maar doe je nu gewoon keto of nog iets speciaals? Keto is baas, trekt je zo lekker droog. Moet je maar eens een week carbloos gaan, dan voor je training een handje rozijnen eten en kijken hoe je er na de training uit ziet. bwooooap.

Wait wut? Very nice pic bro! Had je onderschat :D (op basis van kracht)

huge arm massa in verhouding inderdaad, jelly op die triceps :( En die onderarmen zijn imo niet echt uit verhouding hoor. Ben benieuwd naar pics zonder shirt! (no homo)

Heb het trouwens een beetje gemist, maar doe je nu gewoon keto of nog iets speciaals? Keto is baas, trekt je zo lekker droog. Moet je maar eens een week carbloos gaan, dan voor je training een handje rozijnen eten en kijken hoe je er na de training uit ziet. bwooooap.

Thanks, midget/manlet power!
Mijn armen zijn inderdaad altijd wel vrij groot van formaat geweest; ook niet echt speciaal/harder aangepakt. Heb ze zelfs een tijd niet meer specifiek getraind, enkel bij borst, rug & schouders natuurlijk :)
Ik had een keto week ingelast, maar dat was eigenlijk enkel om mij voor te bereiden op CBL. Keto is inderdaad vrij baas, maar na een week snak ik toch echt wel naar de carbs. Misschien psychologisch, maar ik voelde me gewoon beter na die carbload.
Haha, will do! Volgende keer als ik een week carbloos ga zal ik eens die rozijnen eten :D

Thanks, midget/manlet power!
Mijn armen zijn inderdaad altijd wel vrij groot van formaat geweest; ook niet echt speciaal/harder aangepakt. Heb ze zelfs een tijd niet meer specifiek getraind, enkel bij borst, rug & schouders natuurlijk :)
Ik had een keto week ingelast, maar dat was eigenlijk enkel om mij voor te bereiden op CBL. Keto is inderdaad vrij baas, maar na een week snak ik toch echt wel naar de carbs. Misschien psychologisch, maar ik voelde me gewoon beter na die carbload.
Haha, will do! Volgende keer als ik een week carbloos ga zal ik eens die rozijnen eten :D

Aah 163cm, ik zie het. Maar je armen zijn groter dan die van mij :D (41 cm koud) Netjes man. Ja de eerste week is k*t, maar gewoon lekker depleten en na 2 weken pas de eerste refeed doen (daarna wekelijks), dan wen je er goed aan. Haha oke :D

Nice pic bro, idd door je epic triceps knallen je armen er lekker uit.
Poseren is idd behoorlijk intensief heb ik ervaren tijdens de contest van afgelopen jaar.
Keep up the good work bro, as always bitches be mirrin ya :cool:

Aah 163cm, ik zie het. Maar je armen zijn groter dan die van mij :D (41 cm koud) Netjes man. Ja de eerste week is k*t, maar gewoon lekker depleten en na 2 weken pas de eerste refeed doen (daarna wekelijks), dan wen je er goed aan. Haha oke :D

Deze keer had ik te kort een depletion gehouden, ik had eigenlijk slechts de intentie voor mijzelf voor te bereiden op CBL. Maar tegen de zomer ga ik zeker dat meer proberen :D

Nice pic bro, idd door je epic triceps knallen je armen er lekker uit.
Poseren is idd behoorlijk intensief heb ik ervaren tijdens de contest van afgelopen jaar.
Keep up the good work bro, as always bitches be mirrin ya :cool:

Ik ben eigenlijk nog niet echt tevreden van triceps, zou meer de horse shoe shape erin willen krijgen :o
Ik snap niet hoelang dat jullie kunnen aanhouden, alles begon te trillen en pijn te doen van kramp :D
Thanks bro's!!

1. Machine Overhead Press
2x15x35
5x65
5x70
5x75
5x80
5x85

2. Dumbbell Lateral Raises
12x8
12x10
10x14
8x16
-dropping to 10x8-

3. Barbell Front Raise
12x25
10x30
10x32.5
8x35

4. Standing Low Pulley Deltoid Raise
15x10
15x12.5
12x15
12x15

5. Tricep Rope Pushdown
15x35
12x40
10x42.5
8x45

6. Cable One Arm Extension
15x10
12x12.5
10x15
10x17.5

7. Weighted Dips
25xBW
20x10
15x12
12x14
10x16

8. Obliques Rotation Machine
25x35
25x55
25x65

3/5
Al mijn oefeningen kunnen doen & de Machine Overhead Press kunnen verbeteren met 5 kilo. PR erbij, heuj. Hoop op dit niveau te blijven kunnen presteren & zo wat meer kracht winnen :)

Mooie PR! Waarom op machine? Lekker volume nog op de dips

Normaal een training vandaag, maar was veel te laat in bed gekropen en zodus ook laat opgestaan (gisteren moeten werken van 12 uur tot zo'n slordige 13 uur later).
Morgen staan benen op het schema, hoop nog eens te kunnen squaten om deze stats wat omhoog te schroeven!

In de spoiler een ietwat 'oudere' foto van mij, iets voor de zomer dacht ik. notsure.
Tevens ook de periode voor mijn ziekte :)

1y4dg7.jpg

Normaal een training vandaag, maar was veel te laat in bed gekropen en zodus ook laat opgestaan (gisteren moeten werken van 12 uur tot zo'n slordige 13 uur later).
Morgen staan benen op het schema, hoop nog eens te kunnen squaten om deze stats wat omhoog te schroeven!

In de spoiler een ietwat 'oudere' foto van mij, iets voor de zomer dacht ik. notsure.
Tevens ook de periode voor mijn ziekte :)

1y4dg7.jpg

Welcome to the gunshow zou boven u hoofd moeten staan.
Mensen zouden daar slordig veel geld aan geven.

Terug
Naar boven