Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

Haha true story man.
Wilde gisteren eigenlijk afklokken op ~1950 calorieën, ongeveer 10% onder mijn onderhoud.
Maar dan heb ik nog wat extra gegeten met het gedacht: 'ach ik heb flink getraind & moet toch wat spiermassa behouden'..
Dus vandaag terug even wat dieper om te compenseren. Maar zo komen we dus nergens =$

Ik lees je comment en ga terug kijken naar je foto die je vorige keer had gepost, je bent duidelijk al ergens hoor bro :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.422
Ik lees je comment en ga terug kijken naar je foto die je vorige keer had gepost, je bent duidelijk al ergens hoor bro :D

Haha thanks man.
Maar sta niet meer zo vasculair/vol als doen, geen idee hoe het net komt.
Oftewel moet ik nu m'n gedachten even terug op een cut zetten & daar naar handelen, of ik kies voor de bulk & probeer wat massa aan te zetten.
Keuzes keuzes.. :D

Het is tijd om te bulken Bro xx

Welke squat techniek hanteer je de laatste tijd, gewoon high bar/narrow stance of low bar/wider stance ?
Ik snap het niet dat ik altijd zoveel krachtverlies heb als ik een twee weken niet back squat en jij pompt er gewoon een paar setjes uit met repranges van 6-10
Het zal wel tussen m'n oren zitten.... zucht :o

Still waiting for them leg pictures son.

• #4.425
ivd8h2.jpg

UB

warmup: rotator cuffs
INCLINE CHEST PRESS - PLATE LOADED
12x75
10x85
8x95
6x100

INCLINE DUMBBELL FLYES
2x12x16
2x8x20

BOR
2x12x70
2x8x80

LYING DUMBBELL LATERAL RAISE
2x12x8
2x10x10
8x12

BARBELL UPRIGHT ROW
3x12x35

ONE-ARM TRICEP PUSHDOWN
5 setjes

SEATED DUMBBELL CURL
15x10
2x12x12
10x14

STANDING CALF PRESS
25x12
20x14
2x15x16
2x10x18

fin.
Iets later naar gym vertrokken wegens omstandigheden, dus de intensiteit zat er wel in.
Alles voelde lekker goed aan. Chest Press ging ook beter dan vorige week imo.
Ik zou graag zeggen dat ik mij volledig focus nu op bulken, maar dat zou een leugen zijn.
Mijn taille moet smaller, maar dat wilt zeggen dat ik weer maanden kwijt ben met een stomme cut waar ik eigenlijk ook geen zin in heb.

Problemen van een natty, i cry

Het is tijd om te bulken Bro xx
Bulken wat is dat?

Welke squat techniek hanteer je de laatste tijd, gewoon high bar/narrow stance of low bar/wider stance ?
Ik snap het niet dat ik altijd zoveel krachtverlies heb als ik een twee weken niet back squat en jij pompt er gewoon een paar setjes uit met repranges van 6-10
Het zal wel tussen m'n oren zitten.... zucht :o

Still waiting for them leg pictures son.
High bar - regular/wide stance denk ik. Gewoon wat goed voelt eigenlijk.
Squats zitten echt vaak tussen je 2 oren. Als ik 'heavy' wil gaan moet ik mezelf echt mentaal wat voorbereiden =$

Komt eraan. met of zonder onderbroek?

no incest

Natty problems :sad:

• #4.428
Ok, vandaag ga ik mijn calorien echt lager houden =$

echt hoor

of dat hoop ik

is intermittent fasting misschien niets voor jou? Als je dan toch eens wat grote maaltijden binnen speelt, fast je iets langer daarna en heb toch veel mensen hier goed weten op reageren met betrekking tot hun gainzz.

• #4.431
ivd8h2.jpg

LB

warmup: 5 minuten fietsen + stretchen
LEG EXTENSION
5x12x61

LYING LEG CURL
2x15x32
2x12x36
8x41

SQUAT
10x100
8x110
6x120
6x125

LEG PRESS - PLATE LOADED
25x200
20x225
15x250
10x300

SEATED CALF PRESS
2x25x59
2x20x68
2x15x75
2x10x83

WRIST CURLS
3x25x25
+3x25x15 extensions

fin.
Mijn moeder heeft besloten om ook wat een krachttraining te doen & vroeg of ik haar wat kon uitleggen in de gym. Zo gezegd, zo gedaan.
Tegen ik kon beginnen was het squatrack bezet door een mislukte pannenkoek & zijn compagnon.
Besloten om eerst te beginnen met de oefeningen die ik al wel kon doen.
Beentjes voelde de squat nu dus lekker hard aankomen =$

post-workout
Eerste poging tot home-made sushi. Het rollen ging nog niet zo vlotjes waardoor de shape beetje..onverzorgd is =$ - maar de smaak was heerlijk!
2s80lzs.jpg

is intermittent fasting misschien niets voor jou? Als je dan toch eens wat grote maaltijden binnen speelt, fast je iets langer daarna en heb toch veel mensen hier goed weten op reageren met betrekking tot hun gainzz.

In de toekomst eens gedaan.
Mooi concept hoor, niet aan je eten hoeven te denken & gewoon je meals na de fast houden.
Maar uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik net méér met mijn eten bezig was, of er toch aan te denken, dan wat gezond was.

haha die sushi is echt mislukt

haha

grapje

ziet er goed uit

nomoho

Zo, beste training zeg! :eek: Lekker veel soesjies rollen de komende tijd voor die echte gainz. :D

Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is sojasaus

staat er gewoon bij

Waaaauw thats how you roll Massive! Lookin goooood

Ik weet ik weet wat jij niet weet en het is sojasaus

waarin aron zijn sushi heeft ondergedompeld

• #4.439
ivd8h2.jpg

UB

warmup: rotator cuffs
MILITARY PRESS
4x10x40

BENCH PRESS
12x60
10x70
8x75

LAT PULLDOWN
4 setjes

LYING DUMBBELL ROW
2x12x28
2x8x32

LYING DUMBBELL LATERAL RAISE
2x20x12
-straight to-
2x15x8

SEATED DUMBBELL LATERAL RAISE
3x12x8

INCLINE DUMBBELL TRICEP EXT.
12x10
2x10x12
8x14

STANDING CALF RAISE
2x20x14
2x15x16
2x12x18

fin.

Nog eens terug de MP erin gedaan, niet te hoog in gewicht maar gelet op mijn form.
De lying dumbbell lateral raise was een variant van John Meadows. Wat een heerlijke verzuring in mijn delts, dat de seated lat. raise 2x zo zwaar aanvoelde.
Al bij al een leuke training, & de laatste voor deze week. Donderdag ochtend vertrek ik namelijk naar Frankrijk met de gf!

Terug
Naar boven