AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

Leven in je log, mooi zo :D

huh sinds wanneer lift jij? :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.505
doe jij nu ongebogenbenendoodheffen met weerstand van van die halters voor in elke hand?
Huh ik ben 12 wat is dit

ik doe koekjes & floor presses

Eventjes horen in verband met examens :)

Ik heb 'm zondag nog zien liften, hoe lang is dat bij jou weer geleden?

Schoten :roflol:

• #4.507
Ik ben zelf wat aan het puzzelen/sleutelen aan een goede post-workout shake.

So far:
EAS
Dextrose
Glutamine
Taurine
..

Welke chemicus kan dit aanvullen?

5g creatine monohydrate?

Glutamine niet wat overbodig als je eas neemt?

Whey?

insuline?

oestrogeen

srs: beta-alanine is goedkoop en is net als crea veelvuldig getest, en geeft goeie resultaten.

kzou je geld niet aan taurine geven, waarom een aminozuur toevoegen als je nu als je voedingsschema al een rijk aminozuurprofiel heeft?

let ook op het feit dat ik hier een 'beta' woordspeling laat liggen.

Citruline malaat voor that dere pomp tijdens de training en tijdens de nachtelijke cardio.......huehuehue
Beta-alanine kun je nemen, maar dan moet je er gelijk ook taurine bij doen (google is your best friend)

• #4.514
Glutamine niet wat overbodig als je eas neemt?

Whey?

insuline?
Insuline..not bad

wut

oestrogeen

srs: beta-alanine is goedkoop en is net als crea veelvuldig getest, en geeft goeie resultaten.

kzou je geld niet aan taurine geven, waarom een aminozuur toevoegen als je nu als je voedingsschema al een rijk aminozuurprofiel heeft?

let ook op het feit dat ik hier een 'beta' woordspeling laat liggen.
Beta-alanine wordt voornamelijk gebruikt als pre-workout supplement, niet?
En ik had net een artikel gelezen over beta-alanine dat nét het gebruik in combinatie met taurine wist te promoten :(

I recommend consuming taurine when supplementing with beta-alanine. Not only is taurine an underutilized super-nutrient, it's also incredibly important for neuromuscular, cognitive and lung function, blood glucose utilization, and as an antioxidant. Since beta-alanine and taurine compete for uptake and the concentration of one affects the other, consuming one of them consistently while dosing the other is just common sense.

dit

extra aminozuren supplementen zijn in 99/100 gevallen onnodig
Gewoon wat whey & dextrose, that's it?

Citruline malaat voor that dere pomp tijdens de training en tijdens de nachtelijke cardio.......huehuehue
Beta-alanine kun je nemen, maar dan moet je er gelijk ook taurine bij doen (google is your best friend)
Bedankt vadertje.
Misschien moet ik nog maar eens een mildo dosis pre-workout proberen die ik hier nog heb staan..

Kan je ook voor agmatine gaan, geeft ook zieke pomp

Vond ik helaas niets aan.
Maar die had ik dan ook besteld via Body & Fopshop, may explain a lot.
Zelfde ervaring hier!

Wel grappig dat je vraagt om post-workout supps en iedereen hier komt met pre-workout supps!

Lijkt me niet bepaald een aanrader om beta-alanine post workout te nemen..

925308_242359065959136_1347748406_a.jpg

Zelfde ervaring hier!

Wel grappig dat je vraagt om post-workout supps en iedereen hier komt met pre-workout supps!

Lijkt me niet bepaald een aanrader om beta-alanine post workout te nemen..

925308_242359065959136_1347748406_a.jpg

:roflol::roflol: die pic

Sander, neem gewoon arnodsi's magic potion voor het trainen en whey & dextro/waxy maize na het trainen. En als je geld teveel hebt kan je vitargo nemen :P

Zelfde ervaring hier! Wel grappig dat je vraagt om post-workout supps en iedereen hier komt met pre-workout supps! Lijkt me niet bepaald een aanrader om beta-alanine post workout te

Zie het nu ook pas dat je post-workout vroeg i.p.v. pre :roflol:
Post zou ik niet al te moeilijk over doen, misschien een shake als je thuis komt en daarna gewoon een meal met voldoende khdr./eiwit
Dextrose zou ik alleen intra-workout nemen en niet post, maar dat is een persoonlijke noot.
EAS is idd verspilde moeite, dure shit tenzij je gruwelijk in de cut gaat om schredded as f**k te staan.

Terug
Naar boven