AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

Sterke training. Je bent idd heel sterk voor 70kg. Vooral squat PR. Maar is die calf press wel een uitdaging voor jou? Kuiten kunnen heel veel hebben, denk maar aan hardlopen iedere stap is een impact van 1xBW per kuit, en dat een paar honderd keer achter elkaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.622
Sterke training. Je bent idd heel sterk voor 70kg. Vooral squat PR. Maar is die calf press wel een uitdaging voor jou? Kuiten kunnen heel veel hebben, denk maar aan hardlopen iedere stap is een impact van 1xBW per kuit, en dat een paar honderd keer achter elkaar.

Thanks man.
Wel, ik pak de kuiten meerdere keren aan. En om eerlijk te zijn: elke keer na ze ik heb getraind zijn ze lekker stijf.
Richt vooral op de spanning & uitvoering hierbij. Ik kan gerust hoger in gewicht gaan, maar dan voel ik het helemaal niet hard.

Thanks man.
Wel, ik pak de kuiten meerdere keren aan. En om eerlijk te zijn: elke keer na ze ik heb getraind zijn ze lekker stijf.
Richt vooral op de spanning & uitvoering hierbij. Ik kan gerust hoger in gewicht gaan, maar dan voel ik het helemaal niet hard.

A juist, je focust vooral op een lange tijd onder spanning? Impact bij hardlopen is natuurlijk maar enkele tienden van seconden, met een veel langere rust tijd daartussen.

• #4.624
ivd8h2.jpg

UB: WK IV

MILITARY PRESS
warmup
4x3x62.5

LAT PULLDOWN
2x12x55
2x8x65

CABLE ROW
3x12x65

LYING DUMBBELL LATERAL RAISE
3x12x10
3x10x12

DUMBBELL LATERAL RAISE
2x15x8
2x12x10
2x10x14

INCLINE BENCH PRESS
4x8x60 - paused

TRICEP PUSHDOWN - ROPE
4x12x37

fin.
Workout gaan maar moeizaam imo.
Niet de hoogste focus & kracht en kracht. Er was ook een hele kleuterklas aanwezig die alle mogelijke varianten van ab crunches & bicep curls aan het doen waren.

much motivation

Herken de moeizaamheid van workouts, tijd voor deload?

• #4.626
ivd8h2.jpg

LB: WEEK IV

FRONT SQUAT
warmup
6x90
4x100
2x110
2x1x120
+12x60

LEG EXTENSIONS
5x10x70

LYING LEG CURL
4x10x35

SLDL - DUMBBELL
4x10x36

SEATED CALF PRESS
2x20x59
2x15x66
2x10x73

DUMBBELL PREACHER CURL
3x12x14
+negatives

TRICEP PUSHDOWN
3x12x45

WRIST CURL
3x25x25
+
WRIST EXT.
3x25x15

fin.

FEEDBACK
Mmmm squats gingen vrij vlot/goed.
Vandaag wel iets hoger in calorieën dan de cut voorschrijft - do not care. Morgen als normaal & hervatten.
Herken de moeizaamheid van workouts, tijd voor deload?

Veel stress op het werk, de cut.. het speelt allemaal wat in mijn nadeel vrees ik.
Maar moeilijk gaat ook natuurlijk.

2 x 120 fsq...jij wat.

Brofist-random-30713110-716-693.jpg

zieke fsq inderdaad, damn. wat is je max?

Wat een homo squat

Sander, je log mist de laatste tijd pannenkoeken? moet ik je titel aanpassen ja :mad:

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Mr. Hamstring pijntje zal ook eens iets zeggen.

• Like
Waarderingen: Guts
Man, man dat zijn inderdaad misselijk FSQ's Massive!:thumbs:

Alles soorten stress gedurende de cut is alles behalve ideaal!

• #4.633

Sander, je log mist de laatste tijd pannenkoeken? moet ik je titel aanpassen ja :mad:

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Mr. Hamstring pijntje zal ook eens iets zeggen.
Ik zal nog eens wafels en pannenkoeken maken vriendjes xxx

Man, man dat zijn inderdaad misselijk FSQ's Massive!:thumbs:

Alles soorten stress gedurende de cut is alles behalve ideaal!
Jammer genoeg vandaag niet de 'spierpijn' die ik gehoopt had =$

Goed idee, ik ga zo pannekoeken maken voor lunch (spek, boekweit, agavestroop) :D

En sterke training weer, die front squat.... :eek: ... mij ligt ie niet zo goed. Moet ik nog een hoop oefening insteken.

• #4.635
Goed idee, ik ga zo pannekoeken maken voor lunch (spek, boekweit, agavestroop) :D

En sterke training weer, die front squat.... :eek: ... mij ligt ie niet zo goed. Moet ik nog een hoop oefening insteken.

Klinkt heerlijk! Krijg ik al spijt dat ik ga cutten :meal:
Ach, ik moet meer energie in de DL steken, die gaat mij helaas niet zo goed af. Snel last van mijn onderrug en dergelijke zaken.

Hier nog eventjes post-workout maaltijd van gisteren & lunch van vandaag.
Vrij basic allemaal.
Bij de volgende bulk ga ik meer experimenteren met m'n boek 'Protein Powder' om veel lekkers te maken & hier te posten!

4j9r3l.jpg

27zhu1f.jpg

Ziet er weer heerlijk uit!

in voor pannenkoeken :)

• #4.638
ivd8h2.jpg

UB: WEEK IV

BENCH PRESS
warmup
6x80
4x85
2x87.5
2x1x97.5
+10x60

PENDLAY ROW
warmup
4x6x80

LAT PULLDOWN
2x12x60
2x8x70

INCLINE DUMBBELL FLYES
4x12x18

LYING DUMBBELL LATERAL RAISE
2x12x10
2x10x12

SEATED DIPS
2x12x..
2x8x..

STANDING CALF PRESS
2x15x120
2x10x140
2x8x160

fin.

FEEDBACK
Workout ging algemeen wel lekker. Beetje last in mijn delt waardoor ik niet de incline chest press kon doen.
Geen ramp, deze oefening is toch ook geen prioriteit.

Nutrition
~1950 calorieën

WEIGHT LOSS - sinds start cut
- 800 gram

soon.jpg

• #4.639
ivd8h2.jpg

LB WEEK I: CYCLE II

SQUAT
warmup
12x110
10x120
8x125
2x1x140

LEG EXTENSIONS
4x20x60

LYING LEG CURL
4x20x27

SLDL - DUMBBELL
4x12x32

BARBELL CURLS
3x12x35

TRICEP PUSHDOWN
3x12x45

fin.

FEEDBACK
Best tevreden over de uitvoering van de squat. Elke rep van de squat was een herhaling van de vorige.
Het zat en voelde goed, maar zwaar aan.
Mmmmm barbell curls

NUTRITION
~1900 calorieën

• #4.640
Lief dagboek

Gisteren besloot ik maar om terug een baardtrimmer te kopen.
Na een enige tijd zoeken op het internet vond ik er eentje naar mijn smaak, met verschillende opties.
Het aanzienlijk bedrag overgeschreven, en vol spanning afwachten tot ik mijn apparaat heb.

en natuurlijk keek ik gisteren in het topic 'do you even beard' en besloot om mijn baard te laten staan/groeien :roflol:
Vader heeft best goede baard genetics, mijn broer heeft welgeteld 3 haren op zijn kin staan. Hopelijk heb ik ze wel gekregen..

161ixj9.jpg

Terug
Naar boven