- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke training. Je bent idd heel sterk voor 70kg. Vooral squat PR. Maar is die calf press wel een uitdaging voor jou? Kuiten kunnen heel veel hebben, denk maar aan hardlopen iedere stap is een impact van 1xBW per kuit, en dat een paar honderd keer achter elkaar.
Thanks man.
Wel, ik pak de kuiten meerdere keren aan. En om eerlijk te zijn: elke keer na ze ik heb getraind zijn ze lekker stijf.
Richt vooral op de spanning & uitvoering hierbij. Ik kan gerust hoger in gewicht gaan, maar dan voel ik het helemaal niet hard.
Herken de moeizaamheid van workouts, tijd voor deload?

Ik zal nog eens wafels en pannenkoeken maken vriendjes xxxSander, je log mist de laatste tijd pannenkoeken? moet ik je titel aanpassen ja
---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------
Mr. Hamstring pijntje zal ook eens iets zeggen.
Jammer genoeg vandaag niet de 'spierpijn' die ik gehoopt had =$Man, man dat zijn inderdaad misselijk FSQ's Massive!
Alles soorten stress gedurende de cut is alles behalve ideaal!
Goed idee, ik ga zo pannekoeken maken voor lunch (spek, boekweit, agavestroop)
En sterke training weer, die front squat....... mij ligt ie niet zo goed. Moet ik nog een hoop oefening insteken.