MuscleMeat

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.661
nja je bent natuurlijk niet zo heel lang, maar dan nog. Onderhoud is iets van 2400?

mja starvation is a whole new level to dieting natuurlijk:o

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

En idd wat gezegd is, wat snelle carbs voor de training willen nog wel eens wonderen doen. Banaantje bv

2400 is al lichte bulk, 2150/2200 is ongeveer onderhoud schat ik.
Banaantje is post-workout voor. Hou liefst zoveel mogelijk post-workout omdat ik vrij vroeg moet trainen. Sta met de late shift tot 22.00 uur :)

2400 is al lichte bulk, 2150/2200 is ongeveer onderhoud schat ik.
Banaantje is post-workout voor. Hou liefst zoveel mogelijk post-workout omdat ik vrij vroeg moet trainen. Sta met de late shift tot 22.00 uur :)

Ah logisch, damn laag onderhoud wel zeg

• #4.663
ivd8h2.jpg

LB WEEK II: CYCLE II

SQUAT
warmup
10x3x130
-niet te lange rusttijden tussen sets

SINGLE-LEG LEG EXTENSION
25x25x
2x20x27.5
2x15x30

LYING LEG CURL
4x15x32.5

SLDL - DUMBBELL
4x12x34

ALTERNATE DUMBBELL CURL
15x10
12x12
10x14
8x16

STANDING BENT-OVER TRICEP EXTENSION
15x6
12x8
10x10
10x12

fin.

FEEDBACK
Er stond normaal een andere squat routine op het schema, maar dit voelde geheel brak aan. Lichaam was heftig aan het protesteren en vreesde voor een staakactie in PartijVanDeArbeid vorm.
Heb gekozen voor 10x3x130, mooie form. Korte rustperiodes zorgde voor de nodige intensiteit.

NUTRITION
~1900 calorieën

WEIGHT LOSS - sinds vorige week
- 800 gram

Ah logisch, damn laag onderhoud wel zeg
Ja. Feels bad man.
Mijn eetlust is helaas zeker niet akkoord hiermee.

• #4.664
Lief dagboek

Vandaag had ik een leuke dag gepland: naar het autosalon met vrienden.
Helaas besloten de weergoden mij nog maar eens te pesten door het hele land plat te leggen met een dikke sneeuwbui.
Ik ben zeer verdrietig.

Nadien heb ik, stout dat ik ben, een extra portie protein pudding + boterhammen met kip gegeten.
Onnodig te zeggen dat ik meteen nadien overvallen werd door schaamte en schuldgevoel, met als gevolgd dat ik in de gym cardio heb gedaan + core oefeningen.

Dat was het momenteel voor vandaag.

PS: openingspost in log aangepast met foto's erin + handtekening

• #4.665
ivd8h2.jpg

LB: WEEK II CYCLE II

SINGLE-LEG LEG EXTENSION
2x25x20
2x20x25
2x15x30

FRONT SQUAT
warmup
10x82.5
8x87.5
6x92.5
2x112.5 - paused atg
1x120 - paused atg

LEG PRESS
50x175
4x25x215

LEG EXTENSIONS
4x15x60

SEATED CALF PRESS
2x25x65
2x20x70
2x15x75

LYING LEG CURL
4x15x35

SLDL - DUMBBELL
4x10x36

TRICEP PUSHDOWN
4x12x40
+negatives

DUMBBELL PREACHER CURL
4x12x14
+negatives

fin.

FEEDBACK
Mmm beetje meer gedaan dan moest. Omdat compensatie van de cheat van gisterenavond.
Algemeen een goed gevoel bij de training van vandaag.
Ik heb wel het vreemd gevoel dat ik bij de workout niet echt een pump kan vasthouden.

Post-workout
Sushi
Baguette met steak

30v2ejb.jpg

2u5gjd4.jpg

Laatst bewerkt:
Die fsq man... :bow:

Schuldgevoel? Wat is dat? En wat gaat dat de mensheid voor goeds doen? De post-workout kan mijn goedkeuring hebben ;)

Goeie train, en ik blijf onder de indruk van de FSQ...
Die seated calf press, is dat 65kg per been dan of voor beiden tegelijk?

doe je nu meer frontskwatten dan mij

• #4.669

Schuldgevoel? Wat is dat? En wat gaat dat de mensheid voor goeds doen? De post-workout kan mijn goedkeuring hebben ;)

Goeie train, en ik blijf onder de indruk van de FSQ...
Die seated calf press, is dat 65kg per been dan of voor beiden tegelijk?
Schuldgevoel helpt me om mijn honger toch wat te controleren & mijn gut te beperken =$
Seated calf press is eigenlijk een variant op het gekende toestel, 65 voor beide
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

doe je nu meer frontskwatten dan mij

Ik skwat jullie allemaal de moeder.

Schuldgevoel helpt me om mijn honger toch wat te controleren & mijn gut te beperken =$
Seated calf press is eigenlijk een variant op het gekende toestel, 65 voor beide
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik skwat jullie allemaal de moeder.

Als die foto's op de eerste pagina recent zijn, zie ik een uitstekende shape, kan me niet voorstellen dat daar ergens een gut onder zit.

OK, begrijp de calf press dinges ;)

True voor de FSQ, ik probeer hem niet eens meer :o

gut is love
gut is life

Damn Massive. Die FSQ's kun je gewoon niet leuk vinden!:eek!:

• #4.673
Als die foto's op de eerste pagina recent zijn, zie ik een uitstekende shape, kan me niet voorstellen dat daar ergens een gut onder zit.

OK, begrijp de calf press dinges ;)

True voor de FSQ, ik probeer hem niet eens meer :o
Datum van de pics weet ik niet meer, de meest recentste is de zwart/wit foto. Shape is best gelijkaardig op dit moment :)

:heart:

Damn Massive. Die FSQ's kun je gewoon niet leuk vinden!:eek!:
Oh jawel. Much enjoy. Beentjes zijn nu wel kaput.
Merkte wel dat ik tijdens de leg press al wat last had van mijn knieën. Vandaag nog een beetje gevoelig, dus in de gaten houden.

NUTRITION
~1600 calorieën

• #4.674
ivd8h2.jpg

UB WEEK II: CYCLE II

BENCH PRESS
warmup
10x75
8x77.5
6x80
2x1x95
+8x60

PENDLAY ROW
4x10x70
-superset with-
LYING DUMBBELL LATERAL RAISE
4x15x8

INCLINE DUMBBELL PRESS
2x12x28
2x8x32.5
-superset with-
LYING ONE-ARM DUMBBELL ROW
2x12x28
2x8x32.5

WIDE GRIP LAT PULLDOWN
4x12x65
-superset with-
MACHINE DIPS
4x12xdunno

fin.

FEEDBACK
High rep bench press blijft echt sucken.
Toch nog steeds last aan mijn delt, blijft aanslepen & ik ben uiteraard te koppig om naar de fysio te gaan.
Beetje moeten supersetten & doortrainen doordat ik mijn eerste wekker gemist had :')

Ook qua voeding besloten om mijn 'vrije maaltijd/dag' in het weekend af te schaffen & volledig volgens mijn planning ga houden.
Gewichtsverlies moet niet stagneren omdat ik beslis in het weekend mijn cut niet echt serieus te nemen, beetje jammer van de moeite die ik erin steek.

NUTRITION
~1900 - 140P - 200C - 50F

High rep bench press blijft echt sucken.
Toch nog steeds last aan mijn delt, blijft aanslepen & ik ben uiteraard te koppig om naar de fysio te gaan.
Beetje moeten supersetten & doortrainen doordat ik mijn eerste wekker gemist had :')

Ook qua voeding besloten om mijn 'vrije maaltijd/dag' in het weekend af te schaffen & volledig volgens mijn planning ga houden.
Gewichtsverlies moet niet stagneren omdat ik beslis in het weekend mijn cut niet echt serieus te nemen, beetje jammer van de moeite die ik erin steek.
Zo herkenbaar:roflol:

Ik vind het anders nog flink presswerk hoor Massive! Pendlays zijn ook niet mis!:D

• #4.676
Zo herkenbaar:roflol:

Ik vind het anders nog flink presswerk hoor Massive! Pendlays zijn ook niet mis!:D

Juuuup haha :roflol:
Mentaliteit zit voor mezelf nu wel goed. Heb me gericht op echt cutten & niet de recomp versie...maar dan is het weekend daar :o
Maar goed, shape is decent & krijgt zit ook wel goed. Doel is om kracht te behouden & ongeveer ~10/12 weken cutten. Nadien een 2-tal weken rond onderhoud & dan terug richting de lean bulk :)

Je fysiek is ook meer dan goed, dus eigenlijk heb je niks te klagen..

Behalve dan over je lage onderhoud..

wait whut?! Ik eet af en toe net zo weinig..

• #4.678
Je fysiek is ook meer dan goed, dus eigenlijk heb je niks te klagen..

Behalve dan over je lage onderhoud..

wait whut?! Ik eet af en toe net zo weinig..

Same goes for you =$
Dat is inderdaad wel een valkuil voor mij. Ik hou van eten...en van veel eten.
Dus bij mijn volgende bulk moet ik niet blindelings de calorieën erin knallen, maar echt mooi het schema volgen.
Mijn beginnergains zijn helaas ook verdwenen & moet veel geduld tonen om progressie te maken.

Ik vind ze echt wel leuk =$

Voor de wafels:
1/4 cup whey
1/2 cup ei-eiwit
1 cup havermout
1 banaan
1 tbs stevia

Ik heb dus zo'n setje cups gekocht via amazon.uk.co omdat mijn kookboek 'Protein Powder' ook in deze maten werkt. Best handig dus.
Beetje PAM spray gebruiken voor het wafelijzer en hoppa :meal:

Mijn stapeltje vanochtend

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven