XXL Nutrition

Sandorrr - Onwards with Wendler

Same goes for you =$
Dat is inderdaad wel een valkuil voor mij. Ik hou van eten...en van veel eten.
Dus bij mijn volgende bulk moet ik niet blindelings de calorieën erin knallen, maar echt mooi het schema volgen.
Mijn beginnergains zijn helaas ook verdwenen & moet veel geduld tonen om progressie te maken.

Same here, alleen voel je je schuldig door dat extra portie kip en pudding? Ik voel me meestal schuldig van een pak koek, chocolade en alles wat er te vinden is (gelukkig nu een maand niet 'gebinged' en denk dat dat nooit meer gebeurt).

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Nice cooking! Ziet er lekker eat :meal:
Dat aan de zijkant is een portie pindakaas neem ik aan? :eyebrow:

Ja tien grammetjes haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.682
Same here, alleen voel je je schuldig door dat extra portie kip en pudding? Ik voel me meestal schuldig van een pak koek, chocolade en alles wat er te vinden is (gelukkig nu een maand niet 'gebinged' en denk dat dat nooit meer gebeurt).

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Ja tien grammetjes haha

Wel, ik heb een beetje 'alles-of-niets' mentaliteit.
In het verleden vaak volledig ontspoord bij een kleine cheat. Waardoor het niet meer klein was, maar enorm veel.
Tegenwoordig gebeurt dit zelden eigenlijk. Weet ook veel gemakkelijker te relativeren & mijn schema/doel voor ogen houden, ook al wijk ik er iets van af :)

Wel, ik heb een beetje 'alles-of-niets' mentaliteit.
In het verleden vaak volledig ontspoord bij een kleine cheat. Waardoor het niet meer klein was, maar enorm veel.
Tegenwoordig gebeurt dit zelden eigenlijk. Weet ook veel gemakkelijker te relativeren & mijn schema/doel voor ogen houden, ook al wijk ik er iets van af :)

Tijdens mijn crashdieet was het doordeweek -+1250-1500kcal en zaterdaga +7500 (maar ik bleef het doen want kon het hebben) blij er vanaf te zijn

• #4.684
Tijdens mijn crashdieet was het doordeweek -+1250-1500kcal en zaterdaga +7500 (maar ik bleef het doen want kon het hebben) blij er vanaf te zijn

Best begrijpelijk, niet alleen heel ongezond maar ook mentaal voel je u achteraf eens zo slecht.
Blij dat het beter gaat :thumb:

Vandaag ook front squat. Kom niet eens bij die van jou in de buurt :o (wel lekker gedeadlift)

• #4.687
Thanks ik ga je volgen! Waarom eet jij nu zo weinig
Momenteel zit ik op ~1900 en ~1700 calorieën in de week, wat op een -10 & -20% komt.
Probeer nog eens een echte cut te ondernemen & niet het recomp verhaal. Tot heden wel in het weekend wel een vrije maaltijd/dag gehad rond onderhoud te eten.
Gaat er nu ook terug uit om vetverlies te bevorderen. Ik behoud deze macro's ook aan tot ik stagneer, dan gaat er weer wat af :)

Vandaag ook front squat. Kom niet eens bij die van jou in de buurt :o (wel lekker gedeadlift)
Only dreams. Ik wou dat ik terug deftig kon deadliften.

of liften :(

ik ga je ook volgen, sander!

• #4.690
Hoi lieverds.

Gewicht staat ongeveer stabiel op 68 kilo'tjes nu.
Dus time to get real, de vrije maaltijd van het weekend gaat er definitief uit zodat ik mooi de hele week met een tekort zit.
Als dan weer stagneert, lichtjes calorieën droppen & uiteindelijk cardio toevoegen.
Ga morgen nog een keertje wegen & bepaalde metingen doen.

Heute habe ich ein bisschen cardio gemacht, üngefär 250 calorieën und auch die bauchspieren getrent. xx

Hoi lieverds.

Dus time to get real, de vrije maaltijd van het weekend gaat er definitief uit zodat ik mooi de hele week met een tekort zit.
Als dan weer stagneert, lichtjes calorieën droppen & uiteindelijk cardio toevoegen.
Ga morgen nog een keertje wegen & bepaalde metingen doen.

Heute habe ich ein bisschen cardio gemacht, üngefär 250 calorieën und auch die bauchspieren getrent. xx

wow

• #4.692

:roflol:

Nog eventjes het middageten van vandaag 'post-workout'

o0vvj6.jpg

Hnnnggg looking good Massive, maar 1900 kcal op trainingsdagen? :eek:

Hoi lieverds.

Wat vervelend nou jongen. Ik weet dat je het zo graag lust....:D

Terug
Naar boven