Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1!god***domme ziet er lekker uit
ik bedoel het eten hé

god***domme ziet er lekker uit
ik bedoel het eten hé
Burgers zien er prima uit, krijg weer trek
Lekkere uitgebreide training, je hebt je TV snacks verdiend![]()
Ik zie dat je zowel met de voeding als de training niet stil hebt gezeten.
Impressive FSQ mate, zijn je schouders niet helemaal verrot de volgende dag of ben ik de enige die er last van heeft ?

2x LB achter elkaar trainen, look out we got a badass over here.
Wat voor werk deed je ook al weer dat je zo laat op de dag begint ?

Sterk weer Massive!
Waarom doe je eigenlijk de SLDL met dumbels? Voelt beter? Want heb ze weleens geprobeerd en die zijn vies zwaar!![]()

Thanks Marvin! Leuk om te horen, zeker omdat je zelf zeer sterke SLDL's hebt!Sterk weer Massive!
Waarom doe je eigenlijk de SLDL met dumbels? Voelt beter? Want heb ze weleens geprobeerd en die zijn vies zwaar!![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Slechts 2 xx
Thanks Marvin! Leuk om te horen, zeker omdat je zelf zeer sterke SLDL's hebt!
Voelt beter aan imo. Heb deze ook al gedaan met de barbell, maar kreeg niet het gevoel zoals bij de dumbbells.

Sterk weer Massive! Toch weer even die 100kg gebonkst!
Panncake ziet er ook goed uit!![]()

Thanks Marvin
Ging nog redelijk goed eigenlijk. Maar meestal ga'k niet zo hoog omdat een goede spotter ontbreekt.
Gisterenavond nog samen met gf & haar familie naar de Chinees gegaan omdat ze net terug zijn van skivakantie
Vandaag een rustdagje: eerst 30 minuten HIIT training gedaan & daarna met de vrienden gaan karten.
Verdorie, heel mijn lichaam voelt nu vermoeid en stijf aan
Zeker voor herhaling vatbaar.
Calorieën zitten vandaag dus zeker niet (te) hoog.
Morgen een dagje vakantie genomen die ik met de vriendin samen ga besteden aan zaken die we fijn vinden:
trainen
(uit)eten
cinema
...
![]()