Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Dankje (:
Shakies met creatine + carbs timen = meer anabool dan testosteron150 squat. Je zit aan de shakies zeker he.
Srs, goed bezig!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje (:
Shakies met creatine + carbs timen = meer anabool dan testosteron150 squat. Je zit aan de shakies zeker he.
Srs, goed bezig!

Damn son! Die MP's
Hoeveel % schat je jezelf nu? En heb je niet te rigoreus gecut (te veel onder onderhoud..)?
Man, man, niet echt een training van iemand die zegt van de honger bijna om te vallen![]()
Thanks man. Ga nog iets meer m'n rest time tussen sets in de gaten houden & terugschroeven om het intenser te maken.Maar het is toch alleszins een sterke workout geworden!
Haha zo had ik het zelfs nog niet bekeken

weer 1x110 bench
boef
---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------
weer 1x110 bench
boef

Jawel...Ik ben helemaal geen boef ik heb in heel mijn leven nog nooit iets gestolen![]()

Jawel... ...mijn waardigheid!Je pakt regelmatig repjes met mijn bench PR!
![]()
Als het je kan troosten, je hebt de taille van een 12-jarige ballerina & de droogheid van de Sahara woestijn. Daar ben ik jaloers op.

Yeah buddy!! Geen before pics?In tegenstelling tot wat velen dachten, of eventueel wat ik zelf verkondigde, heb ik de afgelopen periode eigenlijk rond onderhoud gegeten - met als doel om eventjes kalm aan te doen & nadien terug te cutten.
Vandaag is het dus zover - plan is opgesteld en we zijn begonnen.
Op trainingsdagen ga ik ongeveer op -10% van mijn onderhoud zitten, op rustdagen -20%.
Deze staat momenteel berekend op 1950 & 1750 calorieën.
Per week weeg ik me uiteraard & ga ook omtrekken bijhouden van verschillende spieren.
Gewicht 16 maart 2015 - 70 kilo
Deze ochtend wat core werk + lichte cardio
NUTRITION
![]()
Lunch: een omelet met kaas van 5 ei-eiwitten & 1 volledig ei, 30 gram kaas, gegrilde aubergine, wat salade & een stuk gegrilde paardenfilet
Omtrekken dat ik zo even kan bedenken, het kan natuurlijk wel een cm verschillen:
Je weet dat ik praktisch geen foto's heb.
Valt allemaal wel mee, maar zit ook te vreten als iemand met BED de laatste tijd..
Yeah buddy!! Geen before pics?