MuscleMeat

Sandorrr - Onwards with Wendler

1250kcals!!:eek!:

40cm fatceps op jou lengte is meer dan netjes hoor! En ik kan me wat foto's met een flinke piek voor me halen, dus met die vorm zit het ook wel goed!

#teamnocalfs checking in!

40cm fatceps op jou lengte is meer dan netjes hoor! En ik kan me wat foto's met een flinke piek voor me halen, dus met die vorm zit het ook wel goed!

Ja idd, die biceps waren mouth watering ;) dus als je wil klagen moet je op de kuiten focussen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.183
ivd8h2.jpg

WEEK II - DAY II: LB

SQUAT
warmup
5x3x140

SINGLE-LEG LEG PRESS
4x15x100
4x15x110

LEG EXTENSIONS
20x45
20x52
15x59
15x66
12x73
12x79

LEG PRESS - PLATE LOADED
3x40x160

LYING LEG CURL
4x15x27
4x12x32

SLDL - DUMBBELL
4x14x34

SEATED CALF PRESS
2x12x100
2x15x93
2x20x86
2x25x79

fin.
Niet tevreden over de squat. Ging zeer moeizaam naar mijn gevoel, en voelde ook niet goed aan m'n rug.
Nadien beetje last van gehad, hopelijk iets kortstondig.
Voor de rest gedaan wat moest, energielevel lag op een ~70% - mede mogelijk gemaakt door de low kcal/carb dag van gisteren vermoed ik.

NUTRITION
ontbijt: 40 gram brinta + 20 gram whey
lunch: 1 ei + 3 eiwitten; 100 gram basmati rijst
snack: 2 rijstwafels; banaan; 4 boterhammen kip
avond: 175 gram kip; 400 gram broccoli; 1 aardappel
snack: 250 gram kwark; 1 maiswafel pindakaas; 2 rijstwafels kip

~2000 calorieën: 140P - 220C - 40F

Ja idd, die biceps waren mouth watering ;) dus als je wil klagen moet je op de kuiten focussen :)
Ben ik heel hard aan het werken. Mag wel met enige trots zeggen dat m'n kuiten toch met 3 cm omtrek zijn toegenomen sinds ik deze echt hard train.

ik heb het al eens gezegd, maar de kans is klein dat kuitgroei rechtstreeks het gevolg was van directe kuittraining. Wss is die 3cm groei 1:1 evenredig met je BW toename die je in die periode hebt ondervonden, en dus ook bijna 1:1 met de groei van andere lichaamsdelen.

heavy compounds = hormonal response = groeien = grotere kuiten

simpel gesteld. rechtstreekse kuittraining gaat weinig bijdragen aan je kuitgroei. En dan hebben we het nog niet eens over genetics gehad. menig PL'ers en ikzelf zijn het bewijs dat squats onvermijdelijk voor dikke kuiten zorgen als je genetics dat toelaten, ookal interesseert het hen niet. Omar sluf en andere kuitloze BB'ers zijn dan weer het voorbeeld van het feit dat geen enkele kuittraining resultaat zal geven, hoe hard je ook aesthetic wil zijn.

simpel gesteld. rechtstreekse kuittraining gaat weinig bijdragen aan je kuitgroei. En dan hebben we het nog niet eens over genetics gehad. menig PL'ers en ikzelf zijn het bewijs dat squats onvermijdelijk voor dikke kuiten zorgen als je genetics dat toelaten, ookal interesseert het hen niet. Omar sluf en andere kuitloze BB'ers zijn dan weer het voorbeeld van het feit dat geen enkele kuittraining resultaat zal geven, hoe hard je ook aesthetic wil zijn.
FML!

#averagejoe checking in.. :sad:

• #5.186
ik heb het al eens gezegd, maar de kans is klein dat kuitgroei rechtstreeks het gevolg was van directe kuittraining. Wss is die 3cm groei 1:1 evenredig met je BW toename die je in die periode hebt ondervonden, en dus ook bijna 1:1 met de groei van andere lichaamsdelen.

heavy compounds = hormonal response = groeien = grotere kuiten

Ik had meer vernietigende kritiek van je verwacht gutsje xx

Wat natuurlijk niet wegneemt dat kuit training kan zorgen dat je steviger op de grond staat, meer sprongkracht, meer stabiliteit hebt. Mogelijk minder blessures door voet die dubbelklapt of achillespees. Dat kunnen ook redenen zijn.

Maar true, de vraag was kan een spier groeien door isolatie, of alleen door compounds.

Laatst bewerkt:
  • #5.188
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik daarvoor inderdaad kuiten train, maar helaas :roflol:

• #5.196
Veters knopen is geen probleem, terug recht geraken is een ander paar mouwen

40cm is best nice bij jou lengte. Ik zou er zelfs voor tekenen met mn 1,88. Interessante kuitdiscussie verder. Mn chick liep te b**chen dat ik mn kuiten niet isoleerde dus ga ze nu toch maar een keer laag rep en een keer high rep per week meepakken in mn nieuwe schema :whip:

• #5.200
ivd8h2.jpg

WEEK II - DAY III: CHEST + DELTS

BENCH PRESS
12x70
10x75
8x80
6x85
4x90
+15x60

MACHINE CHEST PRESS
4x14x45.5
+dropset

CABLE CROSSOVER
3x20x12.5

LOW CABLE CROSSOVER
3x15x10

MACHINE DIPS
2x40x45.5

SEATED DUMBBELL LAT. RAISE
4x25x8

FACE PULLS
4x12x45.5

FRONT RAISES
14x8
12x10
12x12
10x14
+dropset

CROSSTRAINER
~200 calorieën

fin.
Mooie bench press reps, lekker solid.
Op zich een fijne training. Beetje extra cardio gedaan.

NUTRITION - jep, weer helemaal hetzelfde. op de banaan na
ontbijt: 40 gram brinta + 20 gram whey
lunch: 1 ei + 3 eiwitten; 100 gram basmati rijst
snack: 2 rijstwafels; appel; 4 boterhammen kip
avond: 175 gram kip; 400 gram broccoli; 1 aardappel
snack: 250 gram kwark; 1 maiswafel pindakaas; 2 rijstwafels kip

~2000 calorieën: 140P - 220C - 40F

40cm is best nice bij jou lengte. Ik zou er zelfs voor tekenen met mn 1,88. Interessante kuitdiscussie verder. Mn chick liep te b**chen dat ik mn kuiten niet isoleerde dus ga ze nu toch maar een keer laag rep en een keer high rep per week meepakken in mn nieuwe schema :whip:

Haha srsly, je gf niet tevreden met je kuiten? :roflol:

Terug
Naar boven