Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
Yes you, you aesthetic bastard.
Jij had daar toch meer ervaring mee door contest forum? Dus dat ga ik even terug doorspitten hoe jij dat had gedaan, want in mijn herinnering was dat nauwkeurig beschreven. :)

happy-oh-stop-it-you.png

Klopt, ik heb dat al een paar keer gedaan. In mn log heb ik zoveel mogelijk omschreven ja. Maar van elke keer heb ik weer wat geleerd, ook de laatste keer ;) dus als je een plan hebt dan post het maar ff dan kan ik je wel van commentaar voorzien. Ik heb het even gemist, maar waarom wil je depleten en loaden?

happy-oh-stop-it-you.png

Klopt, ik heb dat al een paar keer gedaan. In mn log heb ik zoveel mogelijk omschreven ja. Maar van elke keer heb ik weer wat geleerd, ook de laatste keer ;) dus als je een plan hebt dan post het maar ff dan kan ik je wel van commentaar voorzien. Ik heb het even gemist, maar waarom wil je depleten en loaden?

Herkenbaar, je leert altijd weer wat bij. Net zoals ik nu met dit plan/dieet.
Ik voel me er niet echt helemaal goed bij. Misschien wat vroeg om conclussies te trekken, maar het voelt niet goed aan & heb dan ook weinig zin & motivatie om er tijd te blijven insteken.
Dus ik ga terug even deloaden & depleten, zien dat ik in keto ben & VP met paar percentjes naar beneden halen & dan terug cleanbulken. :)

Alvast bedankt voor al je advies & moeite bro!

Dut je gaat cutten, en loaden, dus cyclisch ketogeen dieet volgen? Of eerst depleten, dan laden, dan low carb doorcutten?

Ik zou lekker bulken tot april en dan low carb/keto cutten, en laden voor je beach-days :D

No problem bro, je kan me alles vragen. Daar staat wel tegenover dat je mij je arm-secret verteld.

Wat wil je nu gaan doen de komende weken? Snap er niks meer van :P

Dut je gaat cutten, en loaden, dus cyclisch ketogeen dieet volgen? Of eerst depleten, dan laden, dan low carb doorcutten?

Ik zou lekker bulken tot april en dan low carb/keto cutten, en laden voor je beach-days :D

No problem bro, je kan me alles vragen. Daar staat wel tegenover dat je mij je arm-secret verteld.

Hmm; sounds good eigenlijk :D
Helaas ben ik zo'n fatty bastard waarvan het VP snel kan oplopen & dan voel ik mij meer slecht :(
anorexiaforlife.jpg wait whut?

Mijn geheim? Hihi

eGdpNTRiMTI=_o_power-ade-synthol.jpg

Nomsayin'?

Wat wil je nu gaan doen de komende weken? Snap er niks meer van :P

Even gas terugnemen van carbs & dan lekker bulken tot april denk ik. De vriendin moet er maar tegen kunnen :D

Hahaha, hoe bulky sta je nu dan?

Mja dan kan je misschien beter wel even een paar kg eraf cutten anders wordt dat in april ook een hele klus. Ik ga dat trouwens ook doen, komende maand, 4 weken dus, een paar kg eraf cutten, dan stevig bulken tot vlak voor de zomer en dan nog even kijken of ik er iets af wil en evt in juni nog een maandje cutten.

Mja dan kan je misschien beter wel even een paar kg eraf cutten anders wordt dat in april ook een hele klus. Ik ga dat trouwens ook doen, komende maand, 4 weken dus, een paar kg eraf cutten, dan stevig bulken tot vlak voor de zomer en dan nog even kijken of ik er iets af wil en evt in juni nog een maandje cutten.

Hoe pak jij je cut aan? Ik ben benieuwd hoe een pro als jij dat doet.
Ik weet ook wel wat werkt voor mij & minder, maar hoe meer weetjes hoe beter natuurlijk! :D

Hoe pak jij je cut aan? Ik ben benieuwd hoe een pro als jij dat doet.
Ik weet ook wel wat werkt voor mij & minder, maar hoe meer weetjes hoe beter natuurlijk! :D

Haha ik ben alles behalve een pro, ik eet crap man, ik let alleen op kcals, verder niks :p ik cut door minder kcals te eten, en bij de contest cut ben ik ook cardio gaan doen. Elke week wat carbs minderen en aan het einde ook ochtendcardio voor extra verbranding omdat ik merkte dat mijn lichaamstemperatuur daalde enzo. Je moet gewoon 800-1000 kcal minder eten dan nu en net zo hard blijven trainen, en kcals verminderen wanneer je merkt dat je gewicht stabiel blijft. Niet teveel zorgen maken om spierverlies, dat zit er zo weer aan.

Ik weet dat je dit niet aan mij vroeg maar wil even meedenken!

Ik ga binnekort (tussen 2 delen van m'n schema in 3 maand trainen, 1 week rust, 3 maand trainen) tijdens die 1 week rust een soort van deload proberen te verkrijgen. Een carbloze week (of zo goed als, geen extra carbs).

Dit in de hoop om het omgekeerde effect te verkrijgen van een cheatdag, ben benieuwd of dit het gewenste effect gaat krijgen.

Als dit effect goed is, ga ik hetzelfde proberen om m'n cutperiode te kickstarten...alles wat versneld in gang trekken zeg maar...

Ik weet dat je dit niet aan mij vroeg maar wil even meedenken!

Ik ga binnekort (tussen 2 delen van m'n schema in 3 maand trainen, 1 week rust, 3 maand trainen) tijdens die 1 week rust een soort van deload proberen te verkrijgen. Een carbloze week (of zo goed als, geen extra carbs).

Dit in de hoop om het omgekeerde effect te verkrijgen van een cheatdag, ben benieuwd of dit het gewenste effect gaat krijgen.

Als dit effect goed is, ga ik hetzelfde proberen om m'n cutperiode te kickstarten...alles wat versneld in gang trekken zeg maar...

Hoe meer zielen..!
Strong thinking, een rust op training & dieet kan inderdaad alleen maar de volgende periode ten goede komen!
Houd je bevindingen maar bij, ik lees je log toch door :D

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 19:50 ----------

Haha ik ben alles behalve een pro, ik eet crap man, ik let alleen op kcals, verder niks :p ik cut door minder kcals te eten, en bij de contest cut ben ik ook cardio gaan doen. Elke week wat carbs minderen en aan het einde ook ochtendcardio voor extra verbranding omdat ik merkte dat mijn lichaamstemperatuur daalde enzo. Je moet gewoon 800-1000 kcal minder eten dan nu en net zo hard blijven trainen, en kcals verminderen wanneer je merkt dat je gewicht stabiel blijft. Niet teveel zorgen maken om spierverlies, dat zit er zo weer aan.

Lucky bastard, srs.
Jij bent gezegend met de goddelijke genen, goddelijke verhoudingen aan je goddelijk lichaam (no homo)
Ik moet constant mijn macro's bijschroeven & controleren.

Hoe meer zielen..!
Strong thinking, een rust op training & dieet kan inderdaad alleen maar de volgende periode ten goede komen!
Houd je bevindingen maar bij, ik lees je log toch door :D

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 19:50 ----------

Lucky bastard, srs.
Jij bent gezegend met de goddelijke genen, goddelijke verhoudingen aan je goddelijk lichaam (no homo)
Ik moet constant mijn macro's bijschroeven & controleren.

Was ik zeker van plan! :D ben benieuwd wat er bij jou nog uit de bus gaat komen!

Was ik zeker van plan! :D ben benieuwd wat er bij jou nog uit de bus gaat komen!

Ik ook, ik ook..

Kent er toevallig iemand een handig programma om gemakkelijk doelen te zetten, zowel korte als lange termijn?
Ik ben echt slecht hierin & weet totaal niet wat mogelijk is & niet :)

1. Seated Barbell Shoulder Press
2x20x20
15x30
15x35
12x40
10x45
8x50
6x50
-dropset-

2. Leaning One-Arm Side Laterals
25x4
20x8
20x10
15x12
15x14
-dropset-

3. Reverse Flyes
25x4
20x6
15x8
12x10
10x12
-superset with-

4. Dumbbell Front Raises
20x8
15x10
12x12
10x14
10x16

5. Close Grip Tricep Pushdown
20x40
20x50
15x55
12x60
8x62.5
-dropset-

6. Tricep Rope Pushdown
2x20x35
15x40
12x42.5
10x45

7. Machine Tricep Pushdown
20x65
15x75
12x85
8x90
-dropset-

8. Obliques Rotation Machine
25x40
25x45
25x50

6. Ab Crunch Machine
25x30
25x35
25x40

3.5/5
Al bij al geen slechte training. Ik ging nog eens op het gevoel de delts aanpakken. Eerst mijn opwarming gedaan, maar helaas nog steeds last van mijn linker delt.
Was van plan om kuiten eigenlijk erbij aan te pakken, maar die zijn nog steeds pijnlijk stijf sinds de vorige beentraining :roflol:

Even wat creatief bezig geweest en zitten 'knutselen'.
Ikzelf heb een visueel geheugen & heb dan ook visuele hulpmiddelen nodig om gemotiveerd te blijven.

2q0r6g7.jpg

Poster van Arnold Schwarzenegger in elkaar geflanst en opgehangen in mijn kamer.

no homo.jpg

Gisteren lekker de schouders/triceps aangepakt, maar waarom drie bijna identieke oefeningen voor de triceps i.p.v. bijvoorbeeld (bench) dip, skull crushers, kickbacks, overhead extensions ?
Nice motivation poster b.t.w. :cool:

Gisteren lekker de schouders/triceps aangepakt, maar waarom drie bijna identieke oefeningen voor de triceps i.p.v. bijvoorbeeld (bench) dip, skull crushers, kickbacks, overhead extensions ?
Nice motivation poster b.t.w. :cool:

Mega druk in gym; alle bankjes waren bezet & moest vlug doortrainen :(
Maar moet inderdaad op letten dat ik genoeg variatie breng in de oefeningen!

Mooie training weer gisteren!

Terug
Naar boven