Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dat t-shirt is wel baas, had em ook al ergens online gespot.
Maareh is ie niet wat aan de kleine kant, ik gok dat het een kleine maat L is of heb ik het fout ?![]()

Je vergeet dat ik een manlet ben Vortexx
Maat small
Gelukkig voor mijn ego spant deze lekker rond mijn biceps en borst. kuch kuch

(and very cheap)
Oja dat is ook zo
He ieder nadeel heeft z'n voordeel, maar het is z.w.z. moeilijker om geschikte t-shirts te kopen in de doorsnee winkel.
Bij de bovenkant zit het vaak veel te strak terwijl de onderzijde te wijd is vanwege onze doorsnee smallere waist.
Daar komt voor mij meestal nog bij dat ik m'n armen ten alle tijde omlaag moet houden anders heb ik automatisch een navel t-shirt.
Thank god voor de t-shirts van XXL Nutrition, want die zijn uber lang(and very cheap)
Zucht..... het is ook niet easy om BB te zijn![]()

Probeer maar eens een kostuum te kopen of een degelijk hemd, inderdaad een hel.
Spannen veel te hard rond de borst en je bewegingsruimte is aanziendelijk beperkter. Soms vrees ik dat er eens iets gaat scheuren als ik een presentatie moet geven & grafieken aanduiden
Zou zo'n t-shirt van XXL Nutrition mij passen als ik voor maatje small kies?
Haha, first world problems bro![]()

Nah B, still being an ecto.maatje small? wat is dit man!? jij bent toch veel breder?![]()

Aight, thanks. Moet ik eens uitproberen & eentje aanschaffen bij mijn volgende bestelling.Maten
De maten vallen een half maatje ruimer: S, M, L, XL, XXL.
Yes als deze je normaal past zou ik niet groter kiezen, ik heb een L en die zit precies goed, dus niet te los maar ook niet super strak (alleen als ik een uber pomp heb)![]()
Je vergeet dat ik een manlet ben Vortexx
Maat small
Gelukkig voor mijn ego spant deze lekker rond mijn biceps en borst. kuch kuch
Probeer maar eens een kostuum te kopen of een degelijk hemd, inderdaad een hel.
Spannen veel te hard rond de borst en je bewegingsruimte is aanziendelijk beperkter. Soms vrees ik dat er eens iets gaat scheuren als ik een presentatie moet geven & grafieken aanduiden
Zou zo'n t-shirt van XXL Nutrition mij passen als ik voor maatje small kies?
Haha, first world problems bro![]()
herkenbaarIt has begun..keelpijn, moe, lichte druk aan mijn hoofd, lopende neus..
Zorg dat je vanavond voor 10 uur in bed ligt, dan zal je snel weer de oude zijn.

Sayer zal soft kitty komen zingen!

Sorry bro