Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

Netjes hoor 3x140 DL ga in de 2e helft van het schema overstappen van 5-jes squatten naar 5-jes deadliften, kunnen we een wedstrijdje houden :D
Ook al eens magnesium geprobeerd i.p.v. straps ?

• Topic Starter Topic Starter
Netjes hoor 3x140 DL ga in de 2e helft van het schema overstappen van 5-jes squatten naar 5-jes deadliften, kunnen we een wedstrijdje houden :D
Ook al eens magnesium geprobeerd i.p.v. straps ?

Niet eerlijk, ik ben een manlet :(
Won't stop me actually. :cool:

Nein, nog niet getest. 1 vraagje: geeft het af/smeerboel? Want daar gaat de manager niet tevreden mee zijn. Het is nu al een drama als je geen handdoek bij hebt, en het is een wonder dat we mogen deadliften :o

Hehe manlets zijn heeft juist voordelen bij de DL, omdat je minder lang bent heb je een korte baan te gaan naar je lock out.

Magnesium kan een smeerboel worden als je niet netjes bent, maar ik heb m'n blok magnesium eerst kleiner gemaakt en in een bakje gedaan (waar ik ook m'n meals in doe) en als je voorzichtig je handen insmeert (niet overdadig) in het bakje is er niks aan de hand.
Er kan enkel wat op de stang blijven zitten maar dat kun je met een nat papiertje er redelijk makkelijk af krijgen.
er is ook vloeibaar magnesium verkrijgbaar, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Hehe manlets zijn heeft juist voordelen bij de DL, omdat je minder lang bent heb je een korte baan te gaan naar je lock out.

Magnesium kan een smeerboel worden als je niet netjes bent, maar ik heb m'n blok magnesium eerst kleiner gemaakt en in een bakje gedaan (waar ik ook m'n meals in doe) en als je voorzichtig je handen insmeert (niet overdadig) in het bakje is er niks aan de hand.
Er kan enkel wat op de stang blijven zitten maar dat kun je met een nat papiertje er redelijk makkelijk af krijgen.
er is ook vloeibaar magnesium verkrijgbaar, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Daar heb je ook punt. 3x bodyweight het uiteindelijke doel dan :D
Hm, moet ik eens achter horen/overwegen. Waar heb jij dat gekocht dan?
En misschien een vreemde vraag: maar weet jij waar je goede trainingschoenen kan kopen (zoals Antoine Vaillant ze draagt, hierzo rond 55 seconden) of welk merk ze zou verkopen.
Ik train al lange tijd op oude versleten Nike sleffers, maar ze zijn tijd om in de vuilbak te belanden :(

27x4iug.jpg

If you fail to prepare..
Eten voor morgen op school & overmorgen als ik moet gaan werken. Zelfgemaakt kippengehakt met witte kool & saus van cottage cheese met curry kruiden :meal:

Luie donder gewoon ff google gebruiken. :mad:
Heb het ff voor je gedaan :D , hij draagt otomix schoenen, maar ik heb hem ook wel eens zien deadliften op z'n sokken en dat vind ik zelf ook het best.
Het zelfde geldt voor squatten, dat doe ik ook op m'n sokken :cool:

Luie donder gewoon ff google gebruiken. :mad:
Heb het ff voor je gedaan :D , hij draagt otomix schoenen, maar ik heb hem ook wel eens zien deadliften op z'n sokken en dat vind ik zelf ook het best.
Het zelfde geldt voor squatten, dat doe ik ook op m'n sokken :cool:

Hahaha, shame on me :o
Sokken, never did it before. Wel mijn Calf Raises doe ik op mijn sokken :D
Maar die schoenen lopen nu eenmaal baas, ga toch eens zien of ik ze niet ergens kan vinden.

Haha, epic duimpje ook bij die foto.

Haha inderdaad die duim :D
En leuk uitzicht zo, ziet er mooi uit!

1. Machine Lateral Raises
40x15
25x20
20x25
15x27.5
15x30
12x32.5
10x35
-straight to-
20x15

2. Smith Machine Shoulder Press
20x20
20x30
15x35
12x40
10x40
8x45

3. Standing Calf Raises on Smith Machine
50x20
40x30
30x35
25x40
25x45
20x50
-straight to-
25x25

4. Standing Low-Pulley Deltoid Raise behind the neck
20x10
15x12.5
15x14
12x16
8x18
-straight to-
20x9

5. Dumbbell Reverse Flyes
20x4
15x6
12x8
10x10

6. Reverse Peck-Deck Machine
30x50
25x70
20x80
15x90
-superset with-

7. Dumbbell Front Raises
15x8
12x10
10x12
10x14

8. Calf Press on Leg Press
20x80
15x90
15x100
12x110
12x120
10x130
10x140
-superset with-

9. Machine Shrugs
15x70
15x80
15x90
12x100
10x120

3.5/5
Nog steeds pijn en last aan mijn linkerschouder, dus ik probeer deze niet te hard te belasten door met te zware gewichten sleuren. Maar ik wil nog wel steeds een degelijke training neerzetten, vandaar de compensatie met meer reps & sets.
Al bij al een degelijke training, ondanks het druk was & vol zat met lawaaierige jongeren (haat ik :mad:)

Kijk hem gaan hier, nice! Vieren jullie eigenlijk ook carnaval :trollface:

1. Incline Dumbbell Press
20x16 -warmup- + rotator cuff
15x20 -warmup- + rotator cuff
12x26
10x28
9x30
8x32
6x34
-straight to-
12x20

2. Incline Dumbbell Flyes
12x12
12x14
10x16
10x18
8x20

3. Hammer Grip Chest Press
20x30
12x50 + partial reps
10x60 + partial reps
10x65 + partial reps
8x70 + partial reps

4. Dumbbell Preacher Hammer Curls
14x8
12x10
10x12
8x16

5. Weighted Dips
10xBW
10xBW+8
10xBW+12
8xBW+16
8xBW+18
6xBW+20

6. Tricep Rope Pulldowns
15x27.5
12x32.5
10x36
8x40

7. Obliques Rotation Machine
30x35
30x40
30x45

2/5
Mijn schouders waren nog stijf en zwaar van vorige training en voelde dit zeker tijdens deze training helaas. Afgelopen dagen ook al wat aan het sukkelen met gezondheid, aan het vechten tegen ziektekiemen of wat dan ook.
Draagt allemaal bij tot deze, in mijn ogen, zwakke training.
Komende dagen even rust nemen, mijzelf volsteken met zelfgemaakte soep & vitaminen en hopen dat ik voldoende hersteld ben tegen volgende training. :)

Post-Workout
Paar boterhammen met kippenwit, een aardappeltje in de oven, shakeje en bakje kwark met kaneel erdoor.
Deze avond nog rijst met zelfgemaakt kippengehakt en broccoli.

Veel beterschap! Al bij al toch geen slechte training imo!

Idd nice IDP, IDF & Dips bro
Lekker in bad (als je die hebt) en op tijd naar bed doet veel goed voor je lichaam.

Veel beterschap! Nog een mooie training hoor, als je je niet fit voelde.

Veel beterschap! Al bij al toch geen slechte training imo!
Thanks.
Voel me anders nu wel zo leeg als een vod, verdomme :(

Idd nice IDP, IDF & Dips bro
Lekker in bad (als je die hebt) en op tijd naar bed doet veel goed voor je lichaam.
Ik had de opmerking over de dips onthouden & besloot deze nog eens te doen om de workout af te ronden.
Lekker zwaar, maar er had eigenlijk nog meer kunnen inzitten :)
Ik ga naar mijn vriendin vanavond, zal het haar eens zeggen dat ik in bad wil, met haar dan weliswaar. Nommsayin' :D

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 17:15 ----------

Veel beterschap! Nog een mooie training hoor, als je je niet fit voelde.

Bedankt bro.
Nee, ik kijk zelfs tegenop dat ik vanavond nog rijst met kip moet eten :(

Update
Gisterenavond pas laat gegeten, maar heb wel alles opgekregen zonder dat het deze nacht er terug uit kwam & zelfs nog kwark gegeten.
Duizeligheid en dergelijke klachten zijn verdwenen, voel me nu enkel nog wat loom & spieren zijn verzuurd/stijf.

Maar het leuke is dat mijn squats binnenkort naar ongekende hoogte zal gaan.
Ik heb een cruciaal hulpmiddel ter beschikking nu!

2h338yh.jpg

2zqre2x.jpg

My angus is peppered.

Terug
Naar boven