Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes hoor 3x140 DL ga in de 2e helft van het schema overstappen van 5-jes squatten naar 5-jes deadliften, kunnen we een wedstrijdje houden
Ook al eens magnesium geprobeerd i.p.v. straps ?

Hehe manlets zijn heeft juist voordelen bij de DL, omdat je minder lang bent heb je een korte baan te gaan naar je lock out.
Magnesium kan een smeerboel worden als je niet netjes bent, maar ik heb m'n blok magnesium eerst kleiner gemaakt en in een bakje gedaan (waar ik ook m'n meals in doe) en als je voorzichtig je handen insmeert (niet overdadig) in het bakje is er niks aan de hand.
Er kan enkel wat op de stang blijven zitten maar dat kun je met een nat papiertje er redelijk makkelijk af krijgen.
er is ook vloeibaar magnesium verkrijgbaar, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Luie donder gewoon ff google gebruiken.
Heb het ff voor je gedaan, hij draagt otomix schoenen, maar ik heb hem ook wel eens zien deadliften op z'n sokken en dat vind ik zelf ook het best.
Het zelfde geldt voor squatten, dat doe ik ook op m'n sokken![]()

in
misschien dat melonz en jorgyboy ook geïnteresseerd zijn![]()

)Kijk hem gaan hier, nice! Vieren jullie eigenlijk ook carnaval![]()

Thanks.Veel beterschap! Al bij al toch geen slechte training imo!

Ik had de opmerking over de dips onthouden & besloot deze nog eens te doen om de workout af te ronden.Idd nice IDP, IDF & Dips bro
Lekker in bad (als je die hebt) en op tijd naar bed doet veel goed voor je lichaam.

Veel beterschap! Nog een mooie training hoor, als je je niet fit voelde.