Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

nice workout.
Hopelijk kunnen we in de toekomst meer samen knallen zodat ik zo'n monstergainz maak als u

Dit zeg ik niet enkel omdat het complimentendag is

• Topic Starter Topic Starter
nice workout.
Hopelijk kunnen we in de toekomst meer samen knallen zodat ik zo'n monstergainz maak als u

Dit zeg ik niet enkel omdat het complimentendag is

Ibe plz.
You can talk the talk, but can you walk the walk?

Rule #1 at Sander's gym: no talking
Rule #2 at Sander's gym: rest between sets shall be no more than 90-120 seconds.
Rule #3 at Sander's gym: disregard errbody, acquire hardcore workouts.

you in?

still mirin' dat derr chest of yours :(

HYPERTROPHY WORKOUT

1. Wide Grip Lat Pulldown
2x20x50
2x15x70
2x12x75
10x80
-straight to-
15x45

2. Isolate Low Row
20x45
20x50
15x55
15x60
12x65
-straight to-
15x40

3. Straight-Arm Rope Pulldown
25x22.5
2x20x27.5
15x32.5
15x35

4. Isolate High Row
20x45
20x50
15x60
15x65
-superset with-

5. Machine Shrugs
20x70
20x75
15x80
15x85

6. Weighted Rope Crunch
50x27.5
25x32.5
2x25x35

7. Abs
-routine-

fin.

3.5/5
Geen slechte workout. De lat pulldown deed geen zeer aan mijn schouder (ik warm op met pullups en dergelijke) en kon ongestoord mijn oefeningen afmaken.
Gelukkig voor mij had ik net gedaan met mijn workout toen de depressieve man met midlife crisis kwam.
Nu mij even volsteken met carbs, eten klaarmaken voor vanavond want ik kan weer een avondje gaan werken. En dan zou ik nog moeten gaan feesten in Antwerpen, pfoeh.

MOETEN feesten? :p

Lol volgens mij trek je die oude kerel aan? :D

Die shrugs zijn anders ook wel stevig :eek:

MOETEN feesten? :p

Lol volgens mij trek je die oude kerel aan? :D

Die shrugs zijn anders ook wel stevig :eek:

Tja, als de vriendin het zegt.. :D
Best mogelijk. Stiekem kijkt ie naar mij op & zou hij doodgraag samen met mij een sauna nemen
do not want btw

Thanks. Toch lopen ze nog wat achter dus ik ga nog even wat andere routines & oefeningen opzoeken :D

Ibe plz.
You can talk the talk, but can you walk the walk?

Rule #1 at Sander's gym: no talking
Rule #2 at Sander's gym: rest between sets shall be no more than 90-120 seconds.
Rule #3 at Sander's gym: disregard errbody, acquire hardcore workouts.

you in?

still mirin' dat derr chest of yours :(

you do know my style right?

The walk is how i roll, w8 whut?

Bro, jij hebt IF gevolgd he?
Welke manier vond jij het beste in combinatie met school?

Of kan je verschillende manieren combineren? (fasted trainen, niet fasted trainen)
Want soms train ik om 10u en soms om 14u

Best mogelijk. Stiekem kijkt ie naar mij op & zou hij doodgraag mij nemen in de sauna :D

fixed

Nice training b.t.w. bro, veel lats gepakt zie ik (wings for the win)
Ff lekker losgaan moet kunnen zo nu en dan, ben gisteren ook sinds 1e kerstdag weer eens een paar uurtjes in de kroeg geweest. (whiskey cola for the lose) :D

Bro, jij hebt IF gevolgd he?
Welke manier vond jij het beste in combinatie met school?

Of kan je verschillende manieren combineren? (fasted trainen, niet fasted trainen)
Want soms train ik om 10u en soms om 14u
Goh, hangt wat van je lessenrooster af enzo bro.
Mijn window was van 12.15-13.15 tot 8 uur later.
Je kent de principe waarschijnlijk wel van low-carb op rustdagen & carbloaden op trainingsdagen.
Als mijn rooster het toeliet ging ik 's morgens fasted trainen (enkel wat amino's) en daarna meteen naar school met mijn maaltijden.
Kon ik pas 's avonds trainen: low-carb doorheen dag & na de training goed loaden.
Beste resultaten had ik met in de voormiddag fasted te trainen & daarna in mijn window te eten.

Uiteindelijk moet IF je dieet gemakkelijker maken, maar ik had dat gevoel niet meer. Ik ben iemand met regelmatig honger & zat vaak echt de minuten te tellen tot ik kon eten :roflol:
Probeer het eens uit met je lessenrooster etc. Maar als je merkt dat het redelijk moeilijk gaat worden raad ik het af om het toen. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden :)

fixed

Nice training b.t.w. bro, veel lats gepakt zie ik (wings for the win)
Ff lekker losgaan moet kunnen zo nu en dan, ben gisteren ook sinds 1e kerstdag weer eens een paar uurtjes in de kroeg geweest. (whiskey cola for the lose) :D

:roflol:
****ing nasty, ik ga hem nooit meer kunnen aankijken zonder aan dit te denken :D
Ja absoluut. Ik voel het nog steeds in de lats.
Uiteindelijk was het feestje niet doorgegegaan. Ik was pas om half één 's nachts thuis van het werk & moest dan nog verfrissen & naar Antwerpen gaan.
Ik haal het ongetwijfeld nog wel in; loss gehen mit wodka :cool:

Goh, hangt wat van je lessenrooster af enzo bro.
Mijn window was van 12.15-13.15 tot 8 uur later.
Je kent de principe waarschijnlijk wel van low-carb op rustdagen & carbloaden op trainingsdagen.
Als mijn rooster het toeliet ging ik 's morgens fasted trainen (enkel wat amino's) en daarna meteen naar school met mijn maaltijden.
Kon ik pas 's avonds trainen: low-carb doorheen dag & na de training goed loaden.
Beste resultaten had ik met in de voormiddag fasted te trainen & daarna in mijn window te eten.

Uiteindelijk moet IF je dieet gemakkelijker maken, maar ik had dat gevoel niet meer. Ik ben iemand met regelmatig honger & zat vaak echt de minuten te tellen tot ik kon eten :roflol:
Probeer het eens uit met je lessenrooster etc. Maar als je merkt dat het redelijk moeilijk gaat worden raad ik het af om het toen. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden :)

Ik train bv dinsdag rond 14u benen. Is een maaltijd dan aan te raden? Of gewoon fasted trainen?

:roflol:
****ing nasty, ik ga hem nooit meer kunnen aankijken zonder aan dit te denken :D
Ja absoluut. Ik voel het nog steeds in de lats.
Uiteindelijk was het feestje niet doorgegegaan. Ik was pas om half één 's nachts thuis van het werk & moest dan nog verfrissen & naar Antwerpen gaan.
Ik haal het ongetwijfeld nog wel in; loss gehen mit wodka :cool:
Mijn window zal ook zoiets zijn. Morgen voor het eerst fasted trainen rond 10u. Eens zien hoe mij dit bevalt.

Waar kan je dat lezen van dat carbloaden? Op leangains heb ik dit precies niet gevonden?
Ik ben van plan om op trainingsdag +-200kh te eten en op rustdagen -100g

Is het eigenlijk erg als je window verschuift? Bv de ene dag om 13u beginnen en de andere dag om 15u

Laatst bewerkt:
Haha volgens min heeft iedereen een beetje alcohol gehad in dit weekend. Ik had een dik feest waaroor ik pas om 6:38 in bed lag en de wekker ging weer om 10:30 om te werken. Beetje jammer maarja.. :D

Mijn window zal ook zoiets zijn. Morgen voor het eerst fasted trainen rond 10u. Eens zien hoe mij dit bevalt.

Waar kan je dat lezen van dat carbloaden? Op leangains heb ik dit precies niet gevonden?
Ik ben van plan om op trainingsdag +-200kh te eten en op rustdagen -100g

Is het eigenlijk erg als je window verschuift? Bv de ene dag om 13u beginnen en de andere dag om 15u

Het carbloaden werkt als normaal.
Trainingsdagen gewoon laag in vet zitten & de rest opvullen met carbs & proteins.
Rustdagen dan net weer hoger in vetten laag in carbs.
Daarom is IF in mijn ogen meer geschikt om te cutten, omdat je veel gemakkelijker lager in kcals zit dan erover omdat je een tekort hebt van 1 van de 3 :)

Haha volgens min heeft iedereen een beetje alcohol gehad in dit weekend. Ik had een dik feest waaroor ik pas om 6:38 in bed lag en de wekker ging weer om 10:30 om te werken. Beetje jammer maarja.. :D
Altijd pijnlijk. Vorige week lag ik er ook in om 4.30 en de wekker die om 08.30 ging om naar de les te gaan :D

Het carbloaden werkt als normaal.
Trainingsdagen gewoon laag in vet zitten & de rest opvullen met carbs & proteins.
Rustdagen dan net weer hoger in vetten laag in carbs.
Daarom is IF in mijn ogen meer geschikt om te cutten, omdat je veel gemakkelijker lager in kcals zit dan erover omdat je een tekort hebt van 1 van de 3 :)

Altijd pijnlijk. Vorige week lag ik er ook in om 4.30 en de wekker die om 08.30 ging om naar de les te gaan :D
Heb jij toevallig ergens een linkje zodat ik me erwat kan inlezen :o

THE '****-It-I-Train-Whatever-I-Want-To-Train' WORKOUT

1. Incline Bench Press
20x40
10x60
5x65
5x70
5x75
5x80
5x85 -spotter needed-
-straight to-
15x45

2. Flat Dumbbell Press
12x24
2x10x26
8x28
6x30
-straight to-
12x20

3. Incline Dumbbell Flyes
15x12
12x14
10x16
8x18
6x20

4. Standing Calf Press on Smith Machine
50x20
45x30
40x40
35x50
30x60
25x70
20x75
15x80
10x90
-straight to- 30x30

5. Cable Crossovers
2x25x17.5
20x22.5
15x25
-superset with-

6. Tricep Rope Pulldown
15x27.5
12x32.5
12x37.5
10x40
8x45
-straight to-
12x27.5

7. Calf Press on Leg Press Plate Loaded
15x120
15x130
12x140
10x150
8x160
-superset with-

8. One-Arm Machine Preacher Curls
15x27.5
15x30
12x35
10x40
-straight to-
15x22.5

fin.

3/5
Een zowat vanalles workoutje waar ik zin in had, ook omdat ik komende dagen niet kan trainen. Ik ga naar mijn vriendin op haar kot en ik heb geen zin om heen & weer te reizen om te kunnen trainen.
Chest verliep moeizaam en blijft lastig om te trainen.
Al bij al geen slechte workout en was blij toen ik hier thuis aankwam om dem carbs te eten.

Peace.

Wtf, veel reps bij die calf press man :eek:

Nice workout bro.

damn u sick ****ing **** jij moet ondertussen wel monster calves hebben! Nice work brah, daar kan ik nog wat van leren met mijn tamme 6 setjes calf presses per week :(

Wtf...die calves :eek: hoe raak jij in een broek?

damn u sick ****ing **** jij moet ondertussen wel monster calves hebben! Nice work brah, daar kan ik nog wat van leren met mijn tamme 6 setjes calf presses per week :(
Ik maakte het mijzelf gemakkelijk en lui met calves te trainen. Tot ik Total Recall las van Arnold. Zijn kuiten liepen ook hard achter en besloot die dan gewoon brutaal hard aan te pakken met veel sets & reps.
Dus ik dacht: why not :D

Wtf...die calves :eek: hoe raak jij in een broek?
Nog verbazend gemakkelijk! :mad:
Enkel met een bepaalde jeans heb ik wat last dat ze blijft hangen op quad & calf gedeelte :o
feels good.

Terug
Naar boven