ive
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice workout.
Hopelijk kunnen we in de toekomst meer samen knallen zodat ik zo'n monstergainz maak als u
Dit zeg ik niet enkel omdat het complimentendag is

MOETEN feesten?
Lol volgens mij trek je die oude kerel aan?
Die shrugs zijn anders ook wel stevig![]()

Ibe plz.
You can talk the talk, but can you walk the walk?
Rule #1 at Sander's gym: no talking
Rule #2 at Sander's gym: rest between sets shall be no more than 90-120 seconds.
Rule #3 at Sander's gym: disregard errbody, acquire hardcore workouts.
you in?
still mirin' dat derr chest of yours
Best mogelijk. Stiekem kijkt ie naar mij op & zou hij doodgraag mij nemen in de sauna![]()

Goh, hangt wat van je lessenrooster af enzo bro.Bro, jij hebt IF gevolgd he?
Welke manier vond jij het beste in combinatie met school?
Of kan je verschillende manieren combineren? (fasted trainen, niet fasted trainen)
Want soms train ik om 10u en soms om 14u

fixed
Nice training b.t.w. bro, veel lats gepakt zie ik (wings for the win)
Ff lekker losgaan moet kunnen zo nu en dan, ben gisteren ook sinds 1e kerstdag weer eens een paar uurtjes in de kroeg geweest. (whiskey cola for the lose)![]()

Mijn window zal ook zoiets zijn. Morgen voor het eerst fasted trainen rond 10u. Eens zien hoe mij dit bevalt.Goh, hangt wat van je lessenrooster af enzo bro.
Mijn window was van 12.15-13.15 tot 8 uur later.
Je kent de principe waarschijnlijk wel van low-carb op rustdagen & carbloaden op trainingsdagen.
Als mijn rooster het toeliet ging ik 's morgens fasted trainen (enkel wat amino's) en daarna meteen naar school met mijn maaltijden.
Kon ik pas 's avonds trainen: low-carb doorheen dag & na de training goed loaden.
Beste resultaten had ik met in de voormiddag fasted te trainen & daarna in mijn window te eten.
Uiteindelijk moet IF je dieet gemakkelijker maken, maar ik had dat gevoel niet meer. Ik ben iemand met regelmatig honger & zat vaak echt de minuten te tellen tot ik kon eten
Probeer het eens uit met je lessenrooster etc. Maar als je merkt dat het redelijk moeilijk gaat worden raad ik het af om het toen. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden
Ik train bv dinsdag rond 14u benen. Is een maaltijd dan aan te raden? Of gewoon fasted trainen?
****ing nasty, ik ga hem nooit meer kunnen aankijken zonder aan dit te denken
Ja absoluut. Ik voel het nog steeds in de lats.
Uiteindelijk was het feestje niet doorgegegaan. Ik was pas om half één 's nachts thuis van het werk & moest dan nog verfrissen & naar Antwerpen gaan.
Ik haal het ongetwijfeld nog wel in; loss gehen mit wodka![]()
Mijn window zal ook zoiets zijn. Morgen voor het eerst fasted trainen rond 10u. Eens zien hoe mij dit bevalt.
Waar kan je dat lezen van dat carbloaden? Op leangains heb ik dit precies niet gevonden?
Ik ben van plan om op trainingsdag +-200kh te eten en op rustdagen -100g
Is het eigenlijk erg als je window verschuift? Bv de ene dag om 13u beginnen en de andere dag om 15u

Altijd pijnlijk. Vorige week lag ik er ook in om 4.30 en de wekker die om 08.30 ging om naar de les te gaanHaha volgens min heeft iedereen een beetje alcohol gehad in dit weekend. Ik had een dik feest waaroor ik pas om 6:38 in bed lag en de wekker ging weer om 10:30 om te werken. Beetje jammer maarja..![]()

Heb jij toevallig ergens een linkje zodat ik me erwat kan inlezenHet carbloaden werkt als normaal.
Trainingsdagen gewoon laag in vet zitten & de rest opvullen met carbs & proteins.
Rustdagen dan net weer hoger in vetten laag in carbs.
Daarom is IF in mijn ogen meer geschikt om te cutten, omdat je veel gemakkelijker lager in kcals zit dan erover omdat je een tekort hebt van 1 van de 3
Altijd pijnlijk. Vorige week lag ik er ook in om 4.30 en de wekker die om 08.30 ging om naar de les te gaan![]()

Heb jij toevallig ergens een linkje zodat ik me erwat kan inlezen![]()
Wtf, veel reps bij die calf press man
Nice workout bro.

Ik maakte het mijzelf gemakkelijk en lui met calves te trainen. Tot ik Total Recall las van Arnold. Zijn kuiten liepen ook hard achter en besloot die dan gewoon brutaal hard aan te pakken met veel sets & reps.damn u sick ****ing **** jij moet ondertussen wel monster calves hebben! Nice work brah, daar kan ik nog wat van leren met mijn tamme 6 setjes calf presses per week![]()

Nog verbazend gemakkelijk!