Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben een kop groter en ik zit niet veel hoger in kcals hoorwow das laag in kcal bro? (weet dat je cut, maar toch)

Ik probeer tegenwoordig zo'n 4x te trainen. Rustdag ertussen voor recup waarbij ik laag in carbs zit en onder m'n onderhoud om wat vet te shredden.
Uiteindelijk de dag afgerond op een 2400 kcals. Dat derr manlet genetics. Merk dat ik op een traag, constant gewicht verlies en dat kracht zelfs nog toeneemt terwijl ik droger kom te staan. Dit even aanhouden duswow das laag in kcal bro? (weet dat je cut, maar toch)

Pannenkoeken zijn zekers hhhnnnng! Echt lekker bro! Ik eet oftewel die of ik maak ze zelf met zo'n pannenkoeken mix. 50 gram mix, 1 eiwit eronder & dan amandelmelk & stevia. Strong hhhnngg.Ik ben een kop groter en ik zit niet veel hoger in kcals hoor
dat dere 5 jarig meisjes metabolisme

fixed.
Goh, zo'n 1.65 meter klein.
Niets meer aan te veranderen helaas![]()
0 8 - 0 7 - 2 0 0 6
Schwarzenegger draagt plateauzolen (DrudgeReport) Schwarzenegger draagt schoenen die hem langer doen lijken dan hij is. Dat zegt Bob Mulholland, de campagneleider van Schwarzeneggers politieke tegenstander Phil Angelides.
"With North Korea leader Kim Jong-Il back in the news, it reminds me that he and Schwarzenegger have something in common. Both have their shoes specifically made to add a couple inches of lift. What we don’t know is does Kim Jong-Il have his shoes made by Schwarzenegger’s shoemaker in Italy."
fixed.
Goh, zo'n 1.65 meter klein.
Niets meer aan te veranderen helaas![]()

Huh, hoe kom ik er dan op dat jij 1.78m - 1.80m was?
Achja, maak niet uit.
---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 14:00 ----------
Lol en Schwarzenegger is al iets van 1.90 ofzo toch? Waarom zou je dat doen![]()

Pannenkoeken zijn zekers hhhnnnng! Echt lekker bro! Ik eet oftewel die of ik maak ze zelf met zo'n pannenkoeken mix. 50 gram mix, 1 eiwit eronder & dan amandelmelk & stevia. Strong hhhnngg.
Een kop? Als het niet meer is bro. Ik zag je eens voorbijwandelen en hoorde meteen dit in mijn hoofd

ik moest vanmiddag hardop lachen in de cafetaria toen ik dit las