AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

Heftige training bro, dat wordt morgen spierpijn :D

Jelly op legpress. Nice mennnnnnnnnnnnnnnnnnn

• Topic Starter Topic Starter
Jelly op legpress. Nice mennnnnnnnnnnnnnnnnnn

Thanks bro.
Benen trilde wel even toen ik ze van positie moest veranderen, maar het voelde lekker aan :D

food van vandaag momenteel
2lkg1v7.png

mirin' pannenkoeken & mars reep?

btw: net nog cardio gedaan.
Mijn vriendin is aan het trainen voor de Antwerp 10 miles en ging haar vandaag wat motiveren bij haar training.
Dus in totaal nog eens bijna een uurtje gefietst tegen een rustig/normaal tempo. Arme benen :roflol:

Hoe vaak train jij in de week bro?

HNNNGGGGG die pannenkoeken! Morgen eens kopen voor na mijn beentraining :o

wow das laag in kcal bro? (weet dat je cut, maar toch :eek:)

Hoe vaak train jij in de week bro?
Ik probeer tegenwoordig zo'n 4x te trainen. Rustdag ertussen voor recup waarbij ik laag in carbs zit en onder m'n onderhoud om wat vet te shredden.

wow das laag in kcal bro? (weet dat je cut, maar toch :eek:)
Uiteindelijk de dag afgerond op een 2400 kcals. Dat derr manlet genetics. Merk dat ik op een traag, constant gewicht verlies en dat kracht zelfs nog toeneemt terwijl ik droger kom te staan. Dit even aanhouden dus :)

Ik ben een kop groter en ik zit niet veel hoger in kcals hoor :sad:
dat dere 5 jarig meisjes metabolisme
Pannenkoeken zijn zekers hhhnnnng! Echt lekker bro! Ik eet oftewel die of ik maak ze zelf met zo'n pannenkoeken mix. 50 gram mix, 1 eiwit eronder & dan amandelmelk & stevia. Strong hhhnngg.
Een kop? Als het niet meer is bro. Ik zag je eens voorbijwandelen en hoorde meteen dit in mijn hoofd

Laatst bewerkt:
Hoelang ben je dan?

Ahhhh, 1.65, wat lievvvv.

fixed.
Goh, zo'n 1.65 meter klein.
Niets meer aan te veranderen helaas :)

Alleen optisch...

0 8 - 0 7 - 2 0 0 6

Schwarzenegger draagt plateauzolen (DrudgeReport) Schwarzenegger draagt schoenen die hem langer doen lijken dan hij is. Dat zegt Bob Mulholland, de campagneleider van Schwarzeneggers politieke tegenstander Phil Angelides.
"With North Korea leader Kim Jong-Il back in the news, it reminds me that he and Schwarzenegger have something in common. Both have their shoes specifically made to add a couple inches of lift. What we don’t know is does Kim Jong-Il have his shoes made by Schwarzenegger’s shoemaker in Italy."

Huh, hoe kom ik er dan op dat jij 1.78m - 1.80m was?

Achja, maak niet uit. :D

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 14:00 ----------

Lol en Schwarzenegger is al iets van 1.90 ofzo toch? Waarom zou je dat doen ???

2006 ... politieke carriere.. de langste kandidaat krijgt de meeste stemmen... (Abraham Lincoln was ook 2.01 of zo (6'4"))

Suddenly my log full with interesting facts.
Lol Arnold toch, dat heb ik precies niet gevonden in zijn boek vreemd genoeg.. :D
Toch vreemd dat wij mensen nog steeds vooroordelen hebben hoe een leider eruit moet zien (groot, sterk etc) terwijl dat niets zegt over zijn kwaliteiten als leider.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 15:12 ----------

Pas op, ik bijt! :evil2:

Strong quote comming from a 1.91 m. giant :mad:

:roflol:

Ohja, je had gelijk man. Spierpijn!

food van vandaag.
Cut/rustdagje met zeer weinig lichamelijke activiteit

17bak1.png

Pannenkoeken zijn zekers hhhnnnng! Echt lekker bro! Ik eet oftewel die of ik maak ze zelf met zo'n pannenkoeken mix. 50 gram mix, 1 eiwit eronder & dan amandelmelk & stevia. Strong hhhnngg.
Een kop? Als het niet meer is bro. Ik zag je eens voorbijwandelen en hoorde meteen dit in mijn hoofd
:roflol::roflol: ik moest vanmiddag hardop lachen in de cafetaria toen ik dit las :roflol:

met wat eet jij die pannenkoeken? Met Walden farms? Of iets anders? Of gewoon zo?

Terug
Naar boven