AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
Chestday.

Superset met Flys
Incline Dumbbell Press
10 x 34
11 x 30
12 x 28

Flat Dumbbell Flys
10 x 18
12 x 16
14 x 14

Decline Machine Press
10 x 75
11 x 67.5
12 x 65

Cable Crossovers
10 x 27
12 x 25
14 x 22.5

Tricep Pushdowns
10 x 72.5
12 x 67.5
14 x 65

Rope Extension
10 x 42.5
12 x 35
14 x 32.5

Dips
10 x 14
12 x 12
16 x BW

Lekkere pump tijdens de training, snel doorgewerkt doorheen de setjes maar met oog op uitvoering.
Daarna genoten van mijn post-workout maaltijd: kip, rijst & groentjes.
Nu mijn kwarkje binnen smijten & weer 16 uur wachten.:cool:

Leuk om een IF log te lezen. Ben er zelf ook mee bezig. Gaat opzich vrij snel met vet verliezen en toch word ik sterker. Alleen merk ik wel dat ik langer spierpijn heb. Heb jij hier ook last van?

Leuk om een IF log te lezen. Ben er zelf ook mee bezig. Gaat opzich vrij snel met vet verliezen en toch word ik sterker. Alleen merk ik wel dat ik langer spierpijn heb. Heb jij hier ook last van?

Het sterker worden heb ik nog niet veel ervaring mee, heb wel het gevoel soms dat ik sneller 'recupereer' en dus sneller aan de volgende set kan beginnen.
Het spierpijn kan ik beamen: zondag heb ik mijn kuiten getraind en deze branden nog steeds als ik ze ietwat opspan :mad:

spierpijn heb ik idd ook veel last avan haha maarja pijn is fijn toch?:P bij mij gaat het ook echt super nu, vet op de buik begint eindelijk weg te trekken, vorige week taile 81 nu net 79,5 hell yeah!:P

spierpijn heb ik idd ook veel last avan haha maarja pijn is fijn toch?:P bij mij gaat het ook echt super nu, vet op de buik begint eindelijk weg te trekken, vorige week taile 81 nu net 79,5 hell yeah!:P

In een beperkte mate wel, maar niet als je cardio wilt doen en je kuiten branden bij elke stap :D

Nice brah, hoe lang ben je bezig?
Ik merk bij mij ook een verschil, maar heb het nog niet gemeten hoeveel verschil ik al heb.

nu 2 weken en doe geen cardio erbij;) puur voeding en hard trainen, aders enzo word al goed zichtbaar dus gaat lekker

nu 2 weken en doe geen cardio erbij;) puur voeding en hard trainen, aders enzo word al goed zichtbaar dus gaat lekker

Cardio doe ik enkel op rustdagen, om net dat extra beetje verschil te maken, maar het is meer mentaal bij mij dan, dat ik met een gerust geweten kan slapen :o
Heb jij ook in je vasten periode een tijdje rond een bepaald uur dat je scheurt van de honger, en dat dit daarna wegtrekt?

had ik vandaag toevallig, vanachtend om 9 uur had ik een partij honger, maar dna drink ik gewoon ff flink wat water en trekt het wel weer weg, en om half 1 gegeten en om half 4 had ik weer honger, was pas de eerste keer haha

en ja hoor heb weer honger:O balen dit, nog geen enkele keer gehad maar nu wel, proberen vol t ehoudne tot morgen half 1:O

Hey gasten, ben sinds maandag hiermee begonnen. Maar ik krijg nooit alles op binnen dat 8 uur window, eet nu een stuk minder dan voorheen maar dat geeft niks ivm cutten. Hoe zit dit bij jullie ? Btw ik heb ook soms honger en dan wordt het weer minder tijdens het vasten :P.

en ja hoor heb weer honger:O balen dit, nog geen enkele keer gehad maar nu wel, proberen vol t ehoudne tot morgen half 1:O

Herkenbaar, voor mij komt nu zowat het moeilijkste, dus ik heb mijn fles water bij de hand :D

Hey gasten, ben sinds maandag hiermee begonnen. Maar ik krijg nooit alles op binnen dat 8 uur window, eet nu een stuk minder dan voorheen maar dat geeft niks ivm cutten. Hoe zit dit bij jullie ? Btw ik heb ook soms honger en dan wordt het weer minder tijdens het vasten :P.

Hoeveel kcals moet je wegkrijgen in die 8 uur?
Moest je echt nog ietwat meer willen eten omdat je bang hebt dat je te weinig eet, kan je een shake'je extra erbij steken met wat brinta?
Het opkomende en wegtrekkende hongergevoel is blijkbaar normaal, ik heb het ergste na 12/14 uur. Proberen je aandacht op iets te steken & veel water bij de hand te houden. ;)

Met een rothumeur opgestaan vandaag en helaas ook zo gaan trainen.
Voelde me bloated, had last van spierpijn en gedemotiveerd; zodus een slechtere training.

Lateral Side Raises
10 x 16
12 x 14
14 x 12

Upright Rows
10 x 40
12 x 37.5
14 x 35

Bent Over Side Raises
10 x 14
12 x 12
14 x 12

Reverse Peck Deck
15 x 100
17 x 90
20 x 85

Wide Grip Pull Ups
3x15xBW

Wide Grip Rows
10 x 70
12 x 65
14 x 60

Straight Arm Pulldowns
10 x 70
12 x 65
14 x 60

Bent Over Rows
10 x 62.5
12 x 57.5
14 x 55

Pulldowns
10 x 90
11 x 85
12 x 80

Back Extension
10 x 115
12 x 105
14 x 100

4/10, feelsbad.jpg
Hopen dat ik me volgende dagen een beetje beter voel in me vel & gemotiveerder.

Herkenbaar, voor mij komt nu zowat het moeilijkste, dus ik heb mijn fles water bij de hand :D

Hoeveel kcals moet je wegkrijgen in die 8 uur?
Moest je echt nog ietwat meer willen eten omdat je bang hebt dat je te weinig eet, kan je een shake'je extra erbij steken met wat brinta?
Het opkomende en wegtrekkende hongergevoel is blijkbaar normaal, ik heb het ergste na 12/14 uur. Proberen je aandacht op iets te steken & veel water bij de hand te houden. ;)

Moet ongeveer 2500 kcal weg zien te werken maar vaak komt dit neer op ongeveer 2000 kcal. Ga wat extra noten eten en een shake om het kcal tekort op te vullen. Mindere dagen heb je er helaas weleens tussenzitten, suc6 nog.

Moet ongeveer 2500 kcal weg zien te werken maar vaak komt dit neer op ongeveer 2000 kcal. Ga wat extra noten eten en een shake om het kcal tekort op te vullen. Mindere dagen heb je er helaas weleens tussenzitten, suc6 nog.

2000 moet toch nog te doen zijn, niet?
Probeer zachtjes op te bouwen, 50 gram meer rijst bij wat je normaal eet en dergelijke?
Bedankt man!

Pics komen op het einde van de rit erop :)

had vanochtend zo'n honger dta ik moest eten dus vandaag een k*t dag:( maar komt wel weer goed haha

had vanochtend zo'n honger dta ik moest eten dus vandaag een k*t dag:( maar komt wel weer goed haha

Zoals al vermeld, iedereen heeft wel eens een mindere dag...helaas :)
Gelukkig is die van mij voorbij, vandaag cardio gedaan & voedingsschemanog ietwat aangepast :D

training was daarin tegen toch wel weer heerlij:D haha morgen ochtend gewoon wat cardio en dan komt alles wel weer goed. prettig weekend!

Damn, leangains is echt handig!

Brb nooit meer ontbijten en gezeik met te laat komen op school.
Brb half uur later opstaan, en dan eten maken voor 's middags.
Brb voel me soms nog scherper dan wanneer ik ontbeet.
Brb nooit meer gezeik met 5/6 maaltijden per dag.

En nog veel meer dingen!

Heb nu wel een schouderblessure gvd, maar met leangains ga ik gewoon door :D. Fijn weekend gasten!

Terug
Naar boven