MuscleMeat

Sandorrr - Onwards with Wendler

Eet je tijdens bulk op kt dagen en rustdagen evenveel gr vet dan? Als je meer vet eet en carb cycled, kom het toch bijna op hetzelfde neer?

• Topic Starter Topic Starter
Eet je tijdens bulk op kt dagen en rustdagen evenveel gr vet dan? Als je meer vet eet en carb cycled, kom het toch bijna op hetzelfde neer?

Nein.
'Bulkdagen' ga ik hoger in carbs & lager in vetten (beetje meer IF-principe dat ik heb toegepast) terwijl ik op rustdagen low-carb (max.70 gram* per dag denk ik) ga met iets hoger in vetten.

*Carbs komen dan uit groentjes & 's avonds een zoete aardappel & 250 gram kwark.

Sterke training bro, vooral die incline presses! Trainingen duren bij mij ook altijd 1,5 tot 2 uur, niks mis mee.

Sterke training bro, vooral die incline presses! Trainingen duren bij mij ook altijd 1,5 tot 2 uur, niks mis mee.

Top bro, bedankt :)

Even een korte verandering/update:

Heb me vandaag wat laten gaan met junken (denk aan koekjes, ijs en dergelijke) dus ik ga een korte wijziging brengen in het schema.
Tot & met 30 maart ga ik even een deload/depletion week houden & sans carbs (of toch tot een minimum beperken)
Even wat recupereren, wat gedachten ordenen om dan er terug voluit te kunnen gaan.
Geen veranderning, het plan blijft hetzelfde na die 10 dagen: 4-6 weken cutten.

Prima toch. Cut laten aanvangen met een depletion week (niet zozeer deloadtrainingen) ben ik wel voorstander van. Daar is UD2.0 ook op gebaseerd hé.

En hoezo zit ik niet in dreamteam, of is het alleen voor fags :trollface:

Heb me vandaag wat laten gaan met junken (denk aan koekjes, ijs en dergelijke) dus ik ga een korte wijziging brengen in het schema.
Tot & met 30 maart ga ik even een deload/depletion week houden & sans carbs (of toch tot een minimum beperken)
Even wat recupereren, wat gedachten ordenen om dan er terug voluit te kunnen gaan.

koekjes en ijs? :eek: calfbrah what happened!

Iig veel succes en good luck :thumbs:

Prima toch. Cut laten aanvangen met een depletion week (niet zozeer deloadtrainingen) ben ik wel voorstander van. Daar is UD2.0 ook op gebaseerd hé.

En hoezo zit ik niet in dreamteam, of is het alleen voor fags :trollface:
Zou jij eerder gewoon proberen hard door te trainen dan? Hypertrophy/Power workouts zoals ik bezig was?
Geen idee met wat je glycogeenlevel het snelst doet dalen eigenlijk :)

Stuur je CV & begeleidende brief maar door :trollface:

koekjes en ijs? :eek: calfbrah what happened!

Iig veel succes en good luck :thumbs:
Een zeer zwak moment vrees ik :(
Ach, een verloren dag betekent nog niet het einde. Enkel nu mijn gameface opzetten & knallen geblazen. :cool:

Zou jij eerder gewoon proberen hard door te trainen dan? Hypertrophy/Power workouts zoals ik bezig was?
Geen idee met wat je glycogeenlevel het snelst doet dalen eigenlijk :)

Stuur je CV & begeleidende brief maar door :trollface:

Een zeer zwak moment vrees ik :(
Ach, een verloren dag betekent nog niet het einde. Enkel nu mijn gameface opzetten & knallen geblazen. :cool:

Nee, voor depletion moet je echt enkele FB doen (minimale rust tussen sets + 12-15 reps). Glycogeen voorraden gaan niet zo snel leeg, door enkele depletion trainingen verbruik je ze sneller en gaat vet oxidatie ook sneller op gang (tip: lees ud2.0 van lyle nog even wat betreft depletion).

Nee, voor depletion moet je echt enkele FB doen (minimale rust tussen sets + 12-15 reps). Glycogeen voorraden gaan niet zo snel leeg, door enkele depletion trainingen verbruik je ze sneller en gaat vet oxidatie ook sneller op gang (tip: lees ud2.0 van lyle nog even wat betreft depletion).

Oh boy. Full Body workouts here I come dan!
Nooit echt een voorstaander van geweest: maar wat moet - dat moet.
Thanks bro, zal zeker de info eens terug lezen.
Geen idee waarom ik daar zelf niet op kwam :roflol:

Koekjes en ijs ??? Son i'm dissappointed. Had dan tenminste mac gepakt ofzo :cool:

Succes btw :thumbs:

Oh boy. Full Body workouts here I come dan!
Nooit echt een voorstaander van geweest: maar wat moet - dat moet.
Thanks bro, zal zeker de info eens terug lezen.
Geen idee waarom ik daar zelf niet op kwam :roflol:

Full body = hnnnnnnngggg!

En ja ik heb ps3, geen bf3 wel ^^

Tekken natuurlijk!!!!!!!!!??

Bij de carrefour, quick zuigt (imo)

Heb de laatste mortal kombat, is wel lachen :p
Mw3, nfs most wanted, resident evil. Ik moet gta 5 wel hebben :D

Natuurlijk zuigt Quick. Ik ben eigenlijk al geen fan van fasfood (srs)
Liever een broodje van Subway :heart:

GTA 5 - must have. Is er eigenlijk al iets meer rond bekend/geschatte launchdate?

Terug
Naar boven