Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eet je tijdens bulk op kt dagen en rustdagen evenveel gr vet dan? Als je meer vet eet en carb cycled, kom het toch bijna op hetzelfde neer?
Sterke training bro, vooral die incline presses! Trainingen duren bij mij ook altijd 1,5 tot 2 uur, niks mis mee.

Top bro, bedankt
Even een korte verandering/update:
Heb me vandaag wat laten gaan met junken (denk aan koekjes, ijs en dergelijke) dus ik ga een korte wijziging brengen in het schema.
Tot & met 30 maart ga ik even een deload/depletion week houden & sans carbs (of toch tot een minimum beperken)
Even wat recupereren, wat gedachten ordenen om dan er terug voluit te kunnen gaan.
Geen veranderning, het plan blijft hetzelfde na die 10 dagen: 4-6 weken cutten.
calfbrah what happened!Zou jij eerder gewoon proberen hard door te trainen dan? Hypertrophy/Power workouts zoals ik bezig was?Prima toch. Cut laten aanvangen met een depletion week (niet zozeer deloadtrainingen) ben ik wel voorstander van. Daar is UD2.0 ook op gebaseerd hé.
En hoezo zit ik niet in dreamteam, of is het alleen voor fags![]()

Een zeer zwak moment vrees ikkoekjes en ijs?calfbrah what happened!
Iig veel succes en good luck![]()

Een zeer zwak moment vrees ik
Ach, een verloren dag betekent nog niet het einde. Enkel nu mijn gameface opzetten & knallen geblazen.![]()

Zou jij eerder gewoon proberen hard door te trainen dan? Hypertrophy/Power workouts zoals ik bezig was?
Geen idee met wat je glycogeenlevel het snelst doet dalen eigenlijk
Stuur je CV & begeleidende brief maar door
Een zeer zwak moment vrees ik
Ach, een verloren dag betekent nog niet het einde. Enkel nu mijn gameface opzetten & knallen geblazen.![]()
Nee, voor depletion moet je echt enkele FB doen (minimale rust tussen sets + 12-15 reps). Glycogeen voorraden gaan niet zo snel leeg, door enkele depletion trainingen verbruik je ze sneller en gaat vet oxidatie ook sneller op gang (tip: lees ud2.0 van lyle nog even wat betreft depletion).

Top bro, bedankt
Even een korte verandering/update:
Heb me vandaag wat laten gaan met junken (denk aan koekjes, ijs en dergelijke) dus ik ga een korte wijziging brengen in het schema.
Tot & met 30 maart ga ik even een deload/depletion week houden & sans carbs (of toch tot een minimum beperken)
Even wat recupereren, wat gedachten ordenen om dan er terug voluit te kunnen gaan.
Geen veranderning, het plan blijft hetzelfde na die 10 dagen: 4-6 weken cutten.
Son i'm dissappointed. Had dan tenminste mac gepakt ofzo 
Oh boy. Full Body workouts here I come dan!
Nooit echt een voorstaander van geweest: maar wat moet - dat moet.
Thanks bro, zal zeker de info eens terug lezen.
Geen idee waarom ik daar zelf niet op kwam![]()
Geen mac hier in de buurt en wilde nu niet perse de trein nemen naar Antwerpen voor junkenKoekjes en ijsSon i'm dissappointed. Had dan tenminste mac gepakt ofzo
Succes btw![]()

Whut? Geen BF3??Full body = hnnnnnnngggg!
En ja ik heb ps3, geen bf3 wel ^^
Ik word echt gek van dat spel. Die goede, oude herinneringen op de Playstation 1 met Tekken toch..

Ik ben daar echt pro in. Heb wel een x een controller kapot gegooid uit frustratie dat ter zaken.
En wtf geen mac in de buurt. Lol België.............![]()

Hier zijn er ook meerdere gesneuveld. RIP.
Enkel een Quick![]()

Bij de carrefour, quick zuigt (imo)
Heb de laatste mortal kombat, is wel lachen
Mw3, nfs most wanted, resident evil. Ik moet gta 5 wel hebben![]()