- Waardering
- 8.339
godverredomme
Ik wou dat ik meer tijd had om de onzin hier bij te houden
OT: wordt hier nog getraind of alleen geouwehoerd?
OT2: Een keer cheaten is goed man, zoals BrahBrah al zegt is het goed om je lichaam zo nu en dan eens te shocken, en je komt echt niet zomaar vet aan. Dat is vocht en wat vocht is goed (behalve op beach-days, maar het is pas 1 dag lente)
Cut beginnen met een depletion weekje is inderdaad een goed plan (ook al heb ik dat zelf niet gedaan bij mn laatste 2 cuts), zou het alleen niet te lang doen, 4-5 dagen oid is prima. Fullbody high rep trainingen, niet te zwaar, gewoon goed leeg trekken.
Daarna low carb houden, evt per week carbs minderen en na je workout de meeste carbs eten. Niet teveel van de spiegel aantrekken mbt looks (dus niet angstig gaan doen als je een keer wat platter staat of vochtiger), gewoon gewicht en kracht in de gaten houden. Je ziet pas echt goed hoe je gecut hebt wanneer je daarna weer een weekje bulk erop hebt zitten.
De oppergod der wijsheden heeft gesproken.
Nee srs, dat is goed advies Bobje!
En vanmiddag wordt er weer getraind :$

godverredomme 
ik vind het maar niets!
Hij heeft denk ik wel mooie voorbeelden van die trainingen. BrahBrah come in please. En in je depletion week zou ik geen carbmeals na je trainingen doen, anders vul je je glycogeenvoorraden weer aan en deplete je niks.
Ik denk dat ik even wacht met m'n applicatie vooraleer me ook zo iets overkomt