AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

:roflol: godverredomme :roflol:

Ik wou dat ik meer tijd had om de onzin hier bij te houden :D

OT: wordt hier nog getraind of alleen geouwehoerd?

OT2: Een keer cheaten is goed man, zoals BrahBrah al zegt is het goed om je lichaam zo nu en dan eens te shocken, en je komt echt niet zomaar vet aan. Dat is vocht en wat vocht is goed (behalve op beach-days, maar het is pas 1 dag lente)

Cut beginnen met een depletion weekje is inderdaad een goed plan (ook al heb ik dat zelf niet gedaan bij mn laatste 2 cuts), zou het alleen niet te lang doen, 4-5 dagen oid is prima. Fullbody high rep trainingen, niet te zwaar, gewoon goed leeg trekken.

Daarna low carb houden, evt per week carbs minderen en na je workout de meeste carbs eten. Niet teveel van de spiegel aantrekken mbt looks (dus niet angstig gaan doen als je een keer wat platter staat of vochtiger), gewoon gewicht en kracht in de gaten houden. Je ziet pas echt goed hoe je gecut hebt wanneer je daarna weer een weekje bulk erop hebt zitten.

De oppergod der wijsheden heeft gesproken.

Nee srs, dat is goed advies Bobje!

En vanmiddag wordt er weer getraind :$

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: godverredomme :roflol:

Ik wou dat ik meer tijd had om de onzin hier bij te houden :D

OT: wordt hier nog getraind of alleen geouwehoerd?

OT2: Een keer cheaten is goed man, zoals BrahBrah al zegt is het goed om je lichaam zo nu en dan eens te shocken, en je komt echt niet zomaar vet aan. Dat is vocht en wat vocht is goed (behalve op beach-days, maar het is pas 1 dag lente)

Cut beginnen met een depletion weekje is inderdaad een goed plan (ook al heb ik dat zelf niet gedaan bij mn laatste 2 cuts), zou het alleen niet te lang doen, 4-5 dagen oid is prima. Fullbody high rep trainingen, niet te zwaar, gewoon goed leeg trekken.

Daarna low carb houden, evt per week carbs minderen en na je workout de meeste carbs eten. Niet teveel van de spiegel aantrekken mbt looks (dus niet angstig gaan doen als je een keer wat platter staat of vochtiger), gewoon gewicht en kracht in de gaten houden. Je ziet pas echt goed hoe je gecut hebt wanneer je daarna weer een weekje bulk erop hebt zitten.

Suddenly a shitload of information.
Ja, 'lente'. Droog en 6 graden warm hierzo :D
Goed. Dan zal ik nu de komende 4-5 dagen wat hoger in reps en tempo gaan met slechts 1 carbmeal na m'n workout, om daarna meer terug te vallen op oude schema maar langzaam aan carbs afbouwen op trainingsdagen.

Iedereen bedankt voor alle tips en advies. Karme will be flown!

<3

bro love

Goed. Dan zal ik nu de komende 4-5 dagen wat hoger in reps en tempo gaan met slechts 1 carbmeal na m'n workout, om daarna meer terug te vallen op oude schema maar langzaam aan carbs afbouwen op trainingsdagen.

<3

bro love

Nouja ik heb eigenlijk vooral bevestigd wat BrahBrah zei ;) Hij heeft denk ik wel mooie voorbeelden van die trainingen. BrahBrah come in please. En in je depletion week zou ik geen carbmeals na je trainingen doen, anders vul je je glycogeenvoorraden weer aan en deplete je niks.

En ja, lente my ass, gisteren is hier 10 cm sneeuw gevallen :sad:

<3

bro love
We liggen maar wat met je te kloten man. 1 dag de mist ingaan kan geen kwaad! En dat spiegelgevoel, dat ken ik...ook niets van aantrekken! Gwn bob z'n raad opvolgen en voor je het weet zit je weer goed in je vel!

@Arnodsi, je applicatie was k*t dus je naam was k*t? :p Ik denk dat ik even wacht met m'n applicatie vooraleer me ook zo iets overkomt :p

Nouja ik heb eigenlijk vooral bevestigd wat BrahBrah zei ;) Hij heeft denk ik wel mooie voorbeelden van die trainingen. BrahBrah come in please. En in je depletion week zou ik geen carbmeals na je trainingen doen, anders vul je je glycogeenvoorraden weer aan en deplete je niks.

En ja, lente my ass, gisteren is hier 10 cm sneeuw gevallen :sad:
Dat de zomer nog maar even wegblijft, dan heb ik nog wat tijd om deftig te cutten :D

We liggen maar wat met je te kloten man. 1 dag de mist ingaan kan geen kwaad! En dat spiegelgevoel, dat ken ik...ook niets van aantrekken! Gwn bob z'n raad opvolgen en voor je het weet zit je weer goed in je vel!

@Arnodsi, je applicatie was k*t dus je naam was k*t? :p Ik denk dat ik even wacht met m'n applicatie vooraleer me ook zo iets overkomt :p
Ja dat is waar. Jammer dat het is voorgevallen, maar het is niet het einde van de wereld en niet alles is verloren.

En dat heet karma wat hem overkwam :trollface:

Spiegels zijn sowieso k*t. Op foto's en spiegels lijk ik net een ventje van 12, ieder willekeurig ander persoon in de sportschool lijkt groter dan mij. Zit allemaal in je kop.

Idd wat Bob zegt geen carbs na training. De refeed is daarvoor en dan kun je echt los gaan, niks is abnormaal qua hoeveelheid carbs (als je helemaal leeg bent).

En je kan idd als skinny dude uitgaan zien, maar denk aan de epic refeed hnnnngggg

Enne echte depletion trainingen zijn fukin zwaar, prepare for some puke son. Resultaat beloont iig wel.

Ben ziek en lig high Door de medicatie in de zetel. Laten we dit vergeten :D

nee, FapBrah, dit vergeten wij niet.

Spiegels zijn sowieso k*t. Op foto's en spiegels lijk ik net een ventje van 12, ieder willekeurig ander persoon in de sportschool lijkt groter dan mij. Zit allemaal in je kop.
Stomme, stomme spiegels.
De één moment voel ik me een bodybuilder, de andere keer Jabba de Hut :mad:

Idd wat Bob zegt geen carbs na training. De refeed is daarvoor en dan kun je echt los gaan, niks is abnormaal qua hoeveelheid carbs (als je helemaal leeg bent).

En je kan idd als skinny dude uitgaan zien, maar denk aan de epic refeed hnnnngggg

Enne echte depletion trainingen zijn fukin zwaar, prepare for some puke son. Resultaat beloont iig wel.
Die refeed die daarop volgt is na de workout in te nemen toch? (eens depletion is afgelopen dan)
My angus is peppered. Het zal een krachttraining worden die aanvoelt als een hevige cardio sessie.

Ben ziek en lig high Door de medicatie in de zetel. Laten we dit vergeten :D
En dat tijdens de examens?

Hier, speciaal voor jou! :aai:

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 11:45 ----------

nee, FapBrah, dit vergeten wij niet.

En we zorgen ervoor dat hij het ook niet vergeet?

:roflol:
Ik vind de initiatieven van Sayer héél goed en bevorderlijk!

foodz

a5cgi.jpg

24wbosk.jpg

'Omelette du Fromage' - omelet van één dooier, paar eiwitten, 20 gram kaas & paar reepjes gerookt/mager vlees op een bedje van salade.​

En dat tijdens de examens?

Hier, speciaal voor jou! :aai:
Ja man :(
3 dagen geleerd voor marketingcommunicatie en nu kan ik niet gaan :fuu: herkansing is pas in juni. Dus tegen dan ben ik alles terug vergeten :fuu:

Effe mijn eigen reet redden:
Ik stel voor dat we op een DBB-meeting allemaal lekker trainen & arnodsi voor de catering achteraf zorgt; chefbrah.

:roflol:

+1
Sorry chefbrah, maar ik dacht eerst dat het een lap vlees met pepersaus was :roflol:

Ziet er goed uit chefbrah!
Krijg opeens zin om hier weer een sneetje van dat brood met pindakaas te eten.

Eerste x dat hij deze naam gebruikte was 19 december
chefbrah it is! :cool:

Ja man :(
3 dagen geleerd voor marketingcommunicatie en nu kan ik niet gaan :fuu: herkansing is pas in juni. Dus tegen dan ben ik alles terug vergeten :fuu:

Effe mijn eigen reet redden:

Eerste x dat hij deze naam gebruikte was 19 december
chefbrah it is! :cool:

Hahaha, e-dedective dat je bent!
Beterschap bro. Ik zie je in juni, ik mag ook een paar examens wegens ziekte inhalen :(

Na de maaltijden van MassiveBe gezien te hebben vind ik dat hij twee bijnamen verdiend, hij krijgt ook chefbrah. FapBrah it is arnodsi!

:trollface:

35tqkj.jpg

In be4 FapBrah op de intensive care

Terug
Naar boven