XXL Nutrition

Sandorrr - Onwards with Wendler

Natuurlijk zuigt Quick. Ik ben eigenlijk al geen fan van fasfood (srs)
Liever een broodje van Subway :heart:

GTA 5 - must have. Is er eigenlijk al iets meer rond bekend/geschatte launchdate?

Jep! September dit jaar komt ie uit!

Fastfood zuigt idd. We zullen voor de meet wel echt aan eten :D

Bro één vreetbui maakt nog niet dat je kilo's vet gained.
Het kan soms zelfs handig zijn om je body ff te shocken met voeding die je normaal nooit binnen krijgt.
Ik zou persoonlijk niet te extreem gaan doen volgende week.

• Topic Starter Topic Starter
Bro één vreetbui maakt nog niet dat je kilo's vet gained.
Het kan soms zelfs handig zijn om je body ff te shocken met voeding die je normaal nooit binnen krijgt.
Ik zou persoonlijk niet te extreem gaan doen volgende week.

Nee, rationeel gezien weet ik dat zeker en vast.
Maar dan sta je 's morgens op en zie je een enorme vocht/vetbal in de spiegel en dan gaat alle rationaliteit door het raam :roflol:
Raad jij dan aan om gewoon verder te gaan met het schema zoals ik bezig was dan?

Edit: verdomme wat doen jullie mij twijfelen :roflol:

Laatst bewerkt:
Heb je sig even overgenomen :$ one love jwt

sayer en ik zitten er niet bij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindelijk! Ik dacht al dat je niet meer wilde :mad:

one love bro - no homo
PS. heb jij toevallig een mening over het cutten/cheatgedoe van vorige pagina?

Natuurlijk wilde ik. Moest alleen late dienst - vroege dienst doen dus geen DBB en gisteravond date gehad.
Wie is brahbrah?

Ik ga even teruglezen op de vorige pagina !

Sollicitatiebrieven mogen altijd verzonden worden naar CalfBrah - DipBrah - BrahBrah & Quadzilla.

:trollface:
Hoi, ik ben arnodsi. Ik ben 19 jaar en geboren te Antwerpen. Mijn hobby's zijn gewichten opruimen en fappen op mijn spiegelbeeld.
Ow en ik heb een grote pen0r

Heb even teruggelezen, heb er weer wat van geleerd. Wist niet dat je beter deplete op FB workouts. Zou het daarom in de cut sowieso aan te raden zijn om FB te doen, ook al wil je niet depleten?

---------- Post toegevoegd Thu 21 Mar 2013 om 10:23 ----------

Hoi, ik ben arnodsi. Ik ben 19 jaar en geboren te Antwerpen. Mijn hobby's zijn gewichten opruimen en fappen op mijn spiegelbeeld.
Ow en ik heb een grote pen0r

Welcome Fapbrah!

Natuurlijk wilde ik. Moest alleen late dienst - vroege dienst doen dus geen DBB en gisteravond date gehad.
Wie is brahbrah?

Ik ga even teruglezen op de vorige pagina !

Een date?
toch niet stiekem met bob k :eyebrow:
BrahBrah is onze 'oude' rot Vortexx029!

Thanks bro.

Heb even teruggelezen, heb er weer wat van geleerd. Wist niet dat je beter deplete op FB workouts. Zou het daarom in de cut sowieso aan te raden zijn om FB te doen, ook al wil je niet depleten?

Welcome Fapbrah!

Ik twijfel wat tussen gewoon mijn schema aan te houden of helemaal depleten.
Dus op rustdagen sans carbs met -30% onderhoud en trainingsdagen rond onderhoud met post-workout carbs.
Dat kan ik nu eventueel veranderen naar slechts 1 carbmeal na m'n workout?

Edit: Cheetah: dis gon b gud. brb lezen & hopen op fap materiaal.

Welcome Fapbrah!

:fuu:

Nee, rationeel gezien weet ik dat zeker en vast.
Maar dan sta je 's morgens op en zie je een enorme vocht/vetbal in de spiegel en dan gaat alle rationaliteit door het raam :roflol:
Raad jij dan aan om gewoon verder te gaan met het schema zoals ik bezig was dan?

Edit: verdomme wat doen jullie mij twijfelen :roflol:

Dat is idd vocht, maar ook dat is tijdelijk bro.
Gewoon een paar dagen goed water drinken dan laat je lichaam dat vocht vanzelf weer los, heb ik ook al vaker meegemaakt.

Je lichaam heeft met of zonder je toedoen soms zo z'n ups & downs als je in de spiegel kijkt, dan is het de kunst om dat mentaal los te laten
en de lijn vast te houden waar je mee bezig bent (de grote lijnen)
Moet ik toegeven dat ik daar ook niet altijd 100% in slaag :o (practice makes perfect)

Jij kan het beste beoordelen wat je moet doen, the answer lies within you calfbrah-san (focus) ;)

Pfff, lastig man. Ik heb er denk ik niet genoeg ervaring mee om je daarin goed te adviseren. Als ik zelf cut ga ik gewoon carbs afbouwen, vet en eiwit constant houden en een beetje cyclen tussen hoog en laag carb dagen, nuchter cardio er bij en zo. Heb me daar nog weinig in verdiept, nog niet nodig gehad.

Dat is idd vocht, maar ook dat is tijdelijk bro.
Gewoon een paar dagen goed water drinken dan laat je lichaam dat vocht vanzelf weer los, heb ik ook al vaker meegemaakt.

Je lichaam heeft met of zonder je toedoen soms zo z'n ups & downs als je in de spiegel kijkt, dan is het de kunst om dat mentaal los te laten
en de lijn vast te houden waar je mee bezig bent (de grote lijnen)
Moet ik toegeven dat ik daar ook niet altijd 100% in slaag :o (practice makes perfect)

Jij kan het beste beoordelen wat je moet doen, the answer lies within you calfbrah-san (focus) ;)
Strong response is strong.
Je hebt absoluut gelijk. Het mooie (en tevens ook het lastige vind ik) is dat niet echt een ideale/beste methode is om resultaat te boeken.
Ik heb mentaal al weinig zin om 10 dagen te depleten & fullbody workouts te doen, dus dan vraag ik me af of ik er niet beter aan doe om even door te bijten met wat ik in de spiegel zie en eventueel carbs/kcal lichtjes verminderen op trainingsdagen.

Bedankt BrahBrah.

Pfff, lastig man. Ik heb er denk ik niet genoeg ervaring mee om je daarin goed te adviseren. Als ik zelf cut ga ik gewoon carbs afbouwen, vet en eiwit constant houden en een beetje cyclen tussen hoog en laag carb dagen, nuchter cardio er bij en zo. Heb me daar nog weinig in verdiept, nog niet nodig gehad.
Ik denk er nog even over na. Misschien krijg ik later op de dag de geniale ingeving die ik nodig heb. :):)

FapBrah :roflol:

Dem gains, they have been made.

Dat is de regel, de leden van het dreamteam mogen namen bedenken voor de mensen die willen toetreden.

Goede regel.
Dan zal het DBB DreamTeam even overleggen of er posities vrij zijn.
wait whut

:roflol: godverredomme :roflol:

Ik wou dat ik meer tijd had om de onzin hier bij te houden :D

OT: wordt hier nog getraind of alleen geouwehoerd?

OT2: Een keer cheaten is goed man, zoals BrahBrah al zegt is het goed om je lichaam zo nu en dan eens te shocken, en je komt echt niet zomaar vet aan. Dat is vocht en wat vocht is goed (behalve op beach-days, maar het is pas 1 dag lente)

Cut beginnen met een depletion weekje is inderdaad een goed plan (ook al heb ik dat zelf niet gedaan bij mn laatste 2 cuts), zou het alleen niet te lang doen, 4-5 dagen oid is prima. Fullbody high rep trainingen, niet te zwaar, gewoon goed leeg trekken.

Daarna low carb houden, evt per week carbs minderen en na je workout de meeste carbs eten. Niet teveel van de spiegel aantrekken mbt looks (dus niet angstig gaan doen als je een keer wat platter staat of vochtiger), gewoon gewicht en kracht in de gaten houden. Je ziet pas echt goed hoe je gecut hebt wanneer je daarna weer een weekje bulk erop hebt zitten.

Terug
Naar boven