AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

Cheese.... Pancakes......

jelly :treuren:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
En ik dacht dat ik het hard had met mijn 2000-2400kcals :roflol:

:sad::aai:

Bedankt bro :(
Ach, het is maar voor een paar dagen nog maar (of dat houd ik me toch voor). Dan schakel ik terug over naar mijn gewone cut van -30% & rond onderhoud eten & terug carbs na de training.

Soon..

• #1.005
Geen training vandaag denk ik, behalve wat abs en hip flexors.
Heb er echt niet de energie of de moed voor, en ik moet de dag rondkomen + gaan werken vanavond. Ze kunnen het niet echt vinden dat ik er bij neer val dan.

Wat doe je voor hip flexors precies? Btw, toen ik PSMF deed had ik 1 week vakantie. Lui as ****, daarnaast naar college of werk zou ik niet uithouden.

• #1.007
Wat doe je voor hip flexors precies? Btw, toen ik PSMF deed had ik 1 week vakantie. Lui as ****, daarnaast naar college of werk zou ik niet uithouden.

Hip Flexor Stretch + variatie, Glute Bridge, Bird Dog, Lying Abduction.
Een combinatie van verschillende oefeningen en doeleinde eigenlijk. Had een artikel gelezen op t-nation.

Watcha think?

Edit: ja 'k ben een beetje butt****ed met het werk en college's volgen vrees ik. Het gaat even op mijn tanden bijten worden, maar binnenkort kan ik toch terug overschakelen naar m'n gewone cut :)

Haha toeval bestaat niet, dat artikel heb ik in 2011 ook gelezen en de oefeningen een tijdje gedaan.
Nu doe ik eigenlijk alleen nog maar die hip flexor stretch op benendagen en sinds kort de machine abduction i.p.v. de liggende versie.
Maar ik wil eigenlijk binnenkort ook beginnen met glute bridges, want die heb ik nooit gedaan.
Sterkte vanavond met werken.

• #1.009
Haha toeval bestaat niet, dat artikel heb ik in 2011 ook gelezen en de oefeningen een tijdje gedaan.
Nu doe ik eigenlijk alleen nog maar die hip flexor stretch op benendagen en sinds kort de machine abduction i.p.v. de liggende versie.
Maar ik wil eigenlijk binnenkort ook beginnen met glute bridges, want die heb ik nooit gedaan.
Sterkte vanavond met werken.

Heb vandaag zowat oefeningen getest en moet zeggen dat ik deze ook wat vaker ga toepassen, zeker de hip flexor stretch.
Glute bridges, tja de naam zegt het wel, voel je lekker in je glutes. #tight ass

Bedankt. Zo meteen vertrekken. Hopelijk valt het vanavond nog allemaal wat mee, maar ik betwijfel het ten zeerste. Angus is not peppered. :(

• #1.012
foodz
mubtiw.png

Einde van dag 3 ondertussen. Had het vandaag echt wel moeilijk. Voelde me eerst zwak, plat en véél honger en gebrek aan concentratie.
Na een paar maaltijden ging het wel beter. Laatste dagen ga ik wat schrappen aan vet, vandaag zat ik iets hoger dan normaal.
Morgen nog eens een depletion training, evenals overmorgen. Dan kan ik werkelijk beginnen aftellen tot normale routine/schema :D

Geen training vandaag denk ik, behalve wat abs en hip flexors.
Heb er echt niet de energie of de moed voor, en ik moet de dag rondkomen + gaan werken vanavond. Ze kunnen het niet echt vinden dat ik er bij neer val dan.
Sorry voor de noobvraag, maar waarvoor dienen hip flexors? :o

• #1.014
Sorry voor de noobvraag, maar waarvoor dienen hip flexors? :o

Geen noobvraag, heb er pas sinds kort ook van gehoord en bewust.
Ik kwam er toevallig op toen ik dit topic las. Zelf wat verder beginnen opzoeken en dan tot de conclussie gekomen dat zo'n oefeningen inlassen zeker niet verkeerd zou zijn voor mij :)

Geen noobvraag, heb er pas sinds kort ook van gehoord en bewust.
Ik kwam er toevallig op toen ik dit topic las. Zelf wat verder beginnen opzoeken en dan tot de conclussie gekomen dat zo'n oefeningen inlassen zeker niet verkeerd zou zijn voor mij :)
Intredasting. Had/heb je het ook dat je bekken naar voor kantelen en hierdoor een holle rug krijgt? (dat heb ik iig)

Doe jij die oefeningen in de gym? Of thuis? In de gym lijkt me awkward :o

• #1.016
Intredasting. Had/heb je het ook dat je bekken naar voor kantelen en hierdoor een holle rug krijgt? (dat heb ik iig)

Doe jij die oefeningen in de gym? Of thuis? In de gym lijkt me awkward :o

Jep, dat is inderdaad het geval bij mij.
En nee, ik doe die oefeningen hier thuis wel. Mijn moeder heeft zo'n ondersteunend matje dat ik dan gebruik om mijn tere knietjes niet te bezeren. :roflol:
Ideaal voor op rustdagen, wat abs & hip flexors

Jep, dat is inderdaad het geval bij mij.
En nee, ik doe die oefeningen hier thuis wel. Mijn moeder heeft zo'n ondersteunend matje dat ik dan gebruik om mijn tere knietjes niet te bezeren. :roflol:
Ideaal voor op rustdagen, wat abs & hip flexors
Nice, kan ik samen doen met mijn HIIT cardio/core trainingen! :)

karma is onderweg!

foodz
mubtiw.png

Einde van dag 3 ondertussen. Had het vandaag echt wel moeilijk. Voelde me eerst zwak, plat en véél honger en gebrek aan concentratie.
Na een paar maaltijden ging het wel beter. Laatste dagen ga ik wat schrappen aan vet, vandaag zat ik iets hoger dan normaal.
Morgen nog eens een depletion training, evenals overmorgen. Dan kan ik werkelijk beginnen aftellen tot normale routine/schema :D

Pffffffffffff snap niet hoe je het volhoud :p

• #1.020
Pffffffffffff snap niet hoe je het volhoud :p

Ik ook niet. Merk dat m'n focus nu toch wel opmerkbaar afneemt. Zin om te trainen is ook al drastisch gedaald.
Het goede nieuws is wel dat ik 'leeg' kom te staan. Opgeslagen vocht en glycogeen begint weg te trekken, feelsgood.
Misschien vandaag nog een laatste depletion training en maandag dan terug een eerste power-workout.
Ik heb alleen nog totaal geen idee hoeveel gram carbs ik na zo'n training zou moeten nemen om te herstellen.. Anyone?

2yud386.jpg

10wnz93.jpg

fack you spring - what are you doing

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven