Sawsbuck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 262
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En ik dacht dat ik het hard had met mijn 2000-2400kcals

En ik dacht dat ik het hard had met mijn 2000-2400kcals
![]()

Wat doe je voor hip flexors precies? Btw, toen ik PSMF deed had ik 1 week vakantie. Lui as ****, daarnaast naar college of werk zou ik niet uithouden.

Haha toeval bestaat niet, dat artikel heb ik in 2011 ook gelezen en de oefeningen een tijdje gedaan.
Nu doe ik eigenlijk alleen nog maar die hip flexor stretch op benendagen en sinds kort de machine abduction i.p.v. de liggende versie.
Maar ik wil eigenlijk binnenkort ook beginnen met glute bridges, want die heb ik nooit gedaan.
Sterkte vanavond met werken.

1300??! Dat zag ik nog niet eens
amai seg, dan kent ge me oprapen
am I doing it right?

Sorry voor de noobvraag, maar waarvoor dienen hip flexors?Geen training vandaag denk ik, behalve wat abs en hip flexors.
Heb er echt niet de energie of de moed voor, en ik moet de dag rondkomen + gaan werken vanavond. Ze kunnen het niet echt vinden dat ik er bij neer val dan.

Sorry voor de noobvraag, maar waarvoor dienen hip flexors?![]()

Intredasting. Had/heb je het ook dat je bekken naar voor kantelen en hierdoor een holle rug krijgt? (dat heb ik iig)Geen noobvraag, heb er pas sinds kort ook van gehoord en bewust.
Ik kwam er toevallig op toen ik dit topic las. Zelf wat verder beginnen opzoeken en dan tot de conclussie gekomen dat zo'n oefeningen inlassen zeker niet verkeerd zou zijn voor mij![]()

Intredasting. Had/heb je het ook dat je bekken naar voor kantelen en hierdoor een holle rug krijgt? (dat heb ik iig)
Doe jij die oefeningen in de gym? Of thuis? In de gym lijkt me awkward![]()
Nice, kan ik samen doen met mijn HIIT cardio/core trainingen!Jep, dat is inderdaad het geval bij mij.
En nee, ik doe die oefeningen hier thuis wel. Mijn moeder heeft zo'n ondersteunend matje dat ik dan gebruik om mijn tere knietjes niet te bezeren.![]()
Ideaal voor op rustdagen, wat abs & hip flexors

Nice, kan ik samen doen met mijn HIIT cardio/core trainingen!
karma is onderweg!

foodz
![]()
Einde van dag 3 ondertussen. Had het vandaag echt wel moeilijk. Voelde me eerst zwak, plat en véél honger en gebrek aan concentratie.
Na een paar maaltijden ging het wel beter. Laatste dagen ga ik wat schrappen aan vet, vandaag zat ik iets hoger dan normaal.
Morgen nog eens een depletion training, evenals overmorgen. Dan kan ik werkelijk beginnen aftellen tot normale routine/schema![]()