Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: nice.

Dus je eet niks na het trainen en thuis eet je pas je eerste maal?

Voor de training eet ik zo'n 20% (bestaande uit brinta & whey) en na de training dus 80% :D
Meestal zo'n portie rijst met kip, brinta en uiteindelijk nog kwark met whey.

Ok, nice!

Heb jij nog tips om rijst met kip lekker te maken? Saus? Je gooit ook de soepgroenten gewoon achteraf door je rijst na het koken? Misschien als ik het wat aantrekkelijker maak om te eten dat ik ook minstens 200gr wegkrijg :roflol:

Eet je trouwens nooit tonijn? Want dat trekt de eetlust ook wel weg helaas..

Ok, nice!

Heb jij nog tips om rijst met kip lekker te maken? Saus? Je gooit ook de soepgroenten gewoon achteraf door je rijst na het koken? Misschien als ik het wat aantrekkelijker maak om te eten dat ik ook minstens 200gr wegkrijg :roflol:

Eet je trouwens nooit tonijn? Want dat trekt de eetlust ook wel weg helaas..

Wel, ik vind mijn portie/methode echt heerlijk & kijk er steeds naar uit.

Bereiding
Kipfilets opensnijden & platter slaan met deegrol (yeah srs, bakt sneller)
Ik kruid deze met peper, héél klein beetje zout, cayennepeper & Italiaanse kruiden en deze gaat op de grillpan.

Basmati rijst kook ik gewoon zo'n 11 à 12 minuten & giet ik af in een vergiet & deksel erop voor het warm te houden.

Soepgroenten: ik kook deze in dezelfde pot waar ik de rijst heb gekookt (ik ben een luie hond en wil niet teveel afwassen). Ik kruid het met peper, één kippenboullonblokje & ik snijd ondertussen mijn kip die klaar is in reepjes & fl**ker deze bij de groentjes.
Ik doe er een half glas warm water bij zodat alle smaken lekker erin kunnen trekken.
Daarna meng ik dit alles onder de rijst.
De smaak van de groentjes & kip trekt echt goed in de rijst.
Je kan desnoods een héél klein beetje zoete chillisaus op je rijst fl*kkeren: ook een topper :D

Ik eet tonijn op mijn rustdagen.
Ik bak deze gewoon op met een uitje, look, tomatensausje & ik eet er gewoon sla bij dan. Veel beter dan zo uit het blik, want daar heb ik al helemaal geen zin in. :o

Thanks, karma. Ik doe verder exact hetzelfde als jij afgezien van de soepgroenten dat deed ik niet, maar dat is te veel werk ook zie ik nu haha

Thanks, karma. Ik doe verder exact hetzelfde als jij afgezien van de soepgroenten dat deed ik niet, maar dat is te veel werk ook zie ik nu haha

Geen probleem brah.
Zoveel werk zijn de groentjes echt niet hoor, gewoon de pot in met wat vocht, kip & kruiden. En het brengt zoveel meer smaak in je gerechten.
Hoe vlot het bij jou trouwens? :)

Geen probleem brah.
Zoveel werk zijn de groentjes echt niet hoor, gewoon de pot in met wat vocht, kip & kruiden. En het brengt zoveel meer smaak in je gerechten.
Hoe vlot het bij jou trouwens? :)

Hmmkay.

Vorige week wat onregelmatigheden, weekendje weg en lichte dip. Deze week 2 keer getraind van de 4, dus besloten om een nieuw schema op te stellen omdat ik vanwege studie ATM niet toekom aan 4 keer per week (srs). Daar verdiep ik me morgen even in. Maar bij jou slaat IF goed aan bro, ben benieuwd naar afterpics.

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 23:21 ----------

Trouwens jij werkt achter bureau toch? Vaste werktijden?

Dat ziet er lekker uit Massive! Dit gaat mijn voedingsschema worden :D:

14.00u:

2 gekookte eieren
1 Pannenkoek (van havermout, whey isolate en ei-eiwitten)
Bosbessen

18.00u:

200 gram vlees (verschilt)
200 gram gekookte aardappelen
150 gram groenten (verschilt)

Voor training > rozijnen, bcaa
Na training > whey isolate en 100 gram aardbeien

10.00u:

135 gram zilvervliesrijst
200 gram kip
50 gram groenten
500 gram magere kwark+nootjes (amandelen/cashewnoten/pinda's)

Op rustdagen eerste meal hoog in eiwitten en wat minder carbs totaal.

Over 3 weken weer trainen! :D

Hmmkay.

Vorige week wat onregelmatigheden, weekendje weg en lichte dip. Deze week 2 keer getraind van de 4, dus besloten om een nieuw schema op te stellen omdat ik vanwege studie ATM niet toekom aan 4 keer per week (srs). Daar verdiep ik me morgen even in. Maar bij jou slaat IF goed aan bro, ben benieuwd naar afterpics.
Trouwens jij werkt achter bureau toch? Vaste werktijden?

Momenteel kan ik niet klagen hoe het aanslaat. Ik voel me beter in mijn vel, mijn verhoudingen beginnen beter te kloppen en ik sta al een stuk droger.
Voornamelijk.. maar wel om te studeren :D
Ik moet ook regelmatig wat aanpassen aan mijn schema in verband met schoolwerk, deadlines, examens etc. Feels bad, maar later plukken we wel de vruchten van onze arbeid. :)
Maar waar een wil is, is een weg natuurlijk.

Dat ziet er lekker uit Massive! Dit gaat mijn voedingsschema worden :D:

14.00u:

2 gekookte eieren
1 Pannenkoek (van havermout, whey isolate en ei-eiwitten)
Bosbessen

18.00u:

200 gram vlees (verschilt)
200 gram gekookte aardappelen
150 gram groenten (verschilt)

Voor training > rozijnen, bcaa
Na training > whey isolate en 100 gram aardbeien

10.00u:

135 gram zilvervliesrijst
200 gram kip
50 gram groenten
500 gram magere kwark+nootjes (amandelen/cashewnoten/pinda's)

Op rustdagen eerste meal hoog in eiwitten en wat minder carbs totaal.

Over 3 weken weer trainen! :D

Hoe zit vast & windowtijd net in elkaar?
Rozijnen kon je beter uitlaten, had ik gelezen op LeanGains ergens.. puur omdat het rasechte suikers zijn.
Maar ik moet toegeven dat ik ook wel wat kan toevoegen aan mijn kwark; echt lekker! :o
Kan je eens een foto oploaden van je pannekoeken als deze gelukt zijn? Ben benieuwd, wil ik ook wel eens toevoegen aan mijn schema :D

Ben ik helemaal mee eens. Verhoudingen, mijn armen lopen achter srs, feelsbadman. :roflol: Dit ook sinds paar maandjes.

Momenteel kan ik niet klagen hoe het aanslaat. Ik voel me beter in mijn vel, mijn verhoudingen beginnen beter te kloppen en ik sta al een stuk droger.
Voornamelijk.. maar wel om te studeren :D
Ik moet ook regelmatig wat aanpassen aan mijn schema in verband met schoolwerk, deadlines, examens etc. Feels bad, maar later plukken we wel de vruchten van onze arbeid. :)
Maar waar een wil is, is een weg natuurlijk.

Hoe zit vast & windowtijd net in elkaar?
Rozijnen kon je beter uitlaten, had ik gelezen op LeanGains ergens.. puur omdat het rasechte suikers zijn.
Maar ik moet toegeven dat ik ook wel wat kan toevoegen aan mijn kwark; echt lekker! :o
Kan je eens een foto oploaden van je pannekoeken als deze gelukt zijn? Ben benieuwd, wil ik ook wel eens toevoegen aan mijn schema :D

Ja daarom eet ik die rozijnen meestal net voor de training, of soms tijdens. Ik upload wel een keer een foto van die pannenkoek :D. Btw 10.00 = 22.00u :p.

Je moet echt geen zorgen maken om suikers zolang maar overgrote deel van je carbs complex zijn.

On rest days, meal one should ideally be the largest meal, as opposed to training days where the post-workout meal is the largest meal. A good rule of thumb is to make meal one on rest days at least 35-40% of your daily calorie intake. This meal should be very high in protein; some of my clients consume more than 100 g of protein in this meal.

On rest days, meal one should ideally be the largest meal, as opposed to training days where the post-workout meal is the largest meal. A good rule of thumb is to make meal one on rest days at least 35-40% of your daily calorie intake. This meal should be very high in protein; some of my clients consume more than 100 g of protein in this meal.

Verschilt per persoon.

Zorg gewoon dat je ongeveer 50% van je eiwitten binnen hebt, waaronder ook langzame eiwitten, als je het makkelijker vind om tijdens avondeten al je kcals te consumeren dan doe je dat.

Niet te moeilijk doen.

Verschilt per persoon.

Zorg gewoon dat je ongeveer 50% van je eiwitten binnen hebt, waaronder ook langzame eiwitten, als je het makkelijker vind om tijdens avondeten al je kcals te consumeren dan doe je dat.

Niet te moeilijk doen.

Touché, één van de sterke punten van dit systeem is net dat je nog wat bewegingsruimte hebt. :)

Na paar dagen rusten (danku schoolwerk) toch nog even de tijd gevonden om te trainen vandaag.
Had het beter uitgesteld. Ik voelde me al wat zwakker, had slecht geslapen & stress met aankomen deadlines.

Incline Bench Press
25 x 30
12 x 60
10 x 65
8 x 70
6 x 75

Machine Flys
12 x 75
11 x 80
10 x 85

Dumbbell Bench Press
Drop-set

Cable Crossovers
15 x 22.5
12 x 27.5
10 x 30
8 x 32.5

Barbell Curl
15 x 30
12 x 35
10 x 40
8 x 45

Incline Bicep Curl
12 x 14
11 x 16
10 x 18
4 x 20

Palms-Down Wrist Curl Over A Bench

Standing Palms-Up Barbell Behind The Back Wrist Curl

En dat was het dan weer.
Oh wat mis ik trainen met mijn trainingspartner (no homo)

arnold_schwarzenegger_training.jpg

Dat chest!

Paar dagen rust vanwege schoolwerk & zieke.

:(

Terug
Naar boven