Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
das cut man, hopen dat je snel hersteld en je drukte qua school van tijdelijke aard is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Humor me, doe de volgende keer eens eerst de 20 kilo curls (na warmups, maar aangezien je al andere biceps oefeningen hebt gedaan lijkt me 1 voelsetje wel voldoende)
das cut man, hopen dat je snel hersteld en je drukte qua school van tijdelijke aard is![]()

Clean eten? Wat versta je daar onder? Deed je dat sowieso niet..?

Ja, maar is toch niks met een honingwafel? Het zijn gewoon carbs, zie niet wat dirty eraan is. Tenzij je transvetten, producten volgestopt met e-nummers en conservateringsmiddelen in je voedingsschema toevoegd dan kan ik het me nog voorstellen.

Ik begrijp je wel wat betreft het cleane voeding, heb hetzelfde gevoel als ik me 100% aan m'n voedingsschemahoud.
Voor mij speelt ook nog mee dat als ik synthetische suikers/slechte vetten eet mijn huid daar nogal slecht op reageert (acne) vandaar dat ik het automatisch al vermijd.
Nee gelukkig niet, maar kan wel merken nu ik geen zuivel gebruik op het moment dat ik minder vocht vasthoud.

- Matty Ferrigno.