Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

Klinkt goed, ben benieuwd naar piccies!

Gaat goed hier, mooie trainingen (heftige squat sessie afgelopen zaterdag) en de voeding ziet er uhhh... ook apart uit :D
Lekker dat je nu al rond de 10-11% zit, daar kan ik nu alleen nog maar van dromen ;)
Welke stats heb je eigenlijk (lengte/gewicht) ?
Zag in je beginpost dat je dexaprine gebruikt, wat zijn jou ervaringen hiermee ?

• Topic Starter Topic Starter
Gaat goed hier, mooie trainingen (heftige squat sessie afgelopen zaterdag) en de voeding ziet er uhhh... ook apart uit :D
Lekker dat je nu al rond de 10-11% zit, daar kan ik nu alleen nog maar van dromen ;)
Welke stats heb je eigenlijk (lengte/gewicht) ?
Zag in je beginpost dat je dexaprine gebruikt, wat zijn jou ervaringen hiermee ?

Bedankt.
Probeer lekker voluit te gaan, niet altijd even gemakkelijk om tijd te maken met aankomende examens.
Hoezo ziet mijn voeding er apart uit? Bedoel je die pannekoeken?:D
Ik kan ze echt alleen maar aanraden!
Vandaag een andere variant getest, omdat het een trainingsdag is dus moet ik lager in vetten gaan.
Normaal nam ik een shake met brinta voor de training, nu eens een pannekoek genomen.
Deze hadden minder kcals, minder koolhydraten & meer eiwitten dan wat ik normaal als shake nam, dus eigenlijk beter en het vulde mijn maag tenminste.

Momenteel: 165 cm met een 61 kilogram met een 10% ongeveer (dwarfmode engaged)
Ik hoop tegen 29 juli toch lager dan 8% komen te staan zonder te moeten inleveren op spiermassa.
En dat komt wel goed bro, gewoon blijven volhouden en je dieet consistent blijven toepassen!
Dexaprine: hongergevoel was weg maar ik voelde me vaak misselijk en dergelijke, dus nu doe ik het terug even zonder want ik kon me niet concentreren op mijn studies :)

Even de update van de training van gisteren.

Iets totaal anders eens, richting het German Volume Principe
Ik ben zowat aan het uitzoeken wat voor schema ik nu ga volgen om mijn spieren te 'shocken'
Ik heb in het verleden praktisch altijd gewerkt met 3 à 4 sets van 12 reps ongeveer. Iemand met goede suggesties? Altijd welkom! :)

Incline Dumbbell Press
10x10x26

Cable Crossovers
5x15x25

Seated Fly Machine
Drop-set

Dumbbell Curl
15x10
12x12
12x14
10x16
8x18
6x20

Preacher Barbell Curls
Drop-Set

Ab workout
Leg Raises
Side Bends
Weighted crunch

Vrij intensieve training omdat ik werkte met dropsets & supersets.
Lekker warm in de gym en weinig luchtcirculatie, had wel een lekkere pomp.
Nu wat rustdagen inlassen en wat cardio te doen, hét ideale weertje nu. :)

Ik zou in ieder geval nu tijdens het cutten niet gaan prutsen met je schema. Vooral niet high volume, want dat gaat zeker aan je herstel knagen. Spierbehoud is primair neem ik aan? Het zou beter zijn om intensiteit hoog te houden en volume low-medium. Trainen rond 5-8RM zou ik doen. Je spieren ''shocken'' doe je hiermee wel voldoende ;)

Tijdens het bulken kun je ter hypertrofie wel German routine proberen.

Ik zou in ieder geval nu tijdens het cutten niet gaan prutsen met je schema. Vooral niet high volume, want dat gaat zeker aan je herstel knagen. Spierbehoud is primair neem ik aan? Het zou beter zijn om intensiteit hoog te houden en volume low-medium. Trainen rond 5-8RM zou ik doen. Je spieren ''shocken'' doe je hiermee wel voldoende ;)

Thanks voor de info brah, zal het toepassen.
Spierbehoud is inderdaad primair nu :)
Karma on the whey (badumtsssch)

+1, De meeste IF programmas raden ook aan om volume laag te houden en intensiteit hoog.

Gisterenochtend taille gemeten: 71.5 cm
Het gaat de goede kant op, maar uiteraard minder snel dan in het begin.
Ik merk dat ik nog stubborn body fat heb, dus ik ga mezelf wat verdiepen in leesmateriaal van Martin Berkhan om dit aan te pakken.

Vandaag weer even wat tijd kunnen maken voor een training.
Met aankomende examens en drukte heb ik vandaag een UB-training gehad, & morgen als ik tijd heb kan ik een LB-training doen :)

Incline Dumbbell Press
12x28
10x30
8x32
6x34

Cable Crossovers
Drop-set

Pull Ups
4x15x10

Military Press [super-set with Barbell Rows]
12x35
12x40
10x45
8x50

Standing Bent Over Lateral Raises
12x10
10x12
8x14
6x16

Skullcrushers
10x30
10x35
8x40
6x42.5

Cable Pushdown with Rope
Drop-set

Ab workout
Leg Raises
Side Bends
Weighted Crunch

Post-workout:
1 banaan
300 gram volkoren pasta met kip
3 hoofdstukken Franse leerstof :)

Ik heb het gevoel dat ik vocht vast houd, ondanks de weegschaal zegt dat ik wat ben afgevallen.
Is dit normaal door het warme weer of? Ik zorg ervoor dat ik overdag voldoende vocht opneem.

****, voel me zo misselijk als een krab nu.:mad:
Combinatie van warme gym en een zware beentraining is niet aan te raden.

Leg Extension [super-set met Seated Curls]
12x70
10x75
10x80
8x85

Seated Curls
12x65
10x70
10x75
8x80

Leg Press
20x120
15x150
12x190
12x210
8x230

Donkey Calve Raises
25x20
20x25
20x30
15x30

Calve Raises on Leg Press
20x80
15x90
12x95
10x100

Leg Extension
drop-set

Seated Curl
drop-set

Naar huis wandelen duurde werkelijk 2x zo lang, eens thuis gekomen krampen gekregen & nu voel ik mij nog steeds relatief zwak.
Frisse douche, even wat eten & mijn ogen sluiten & dan proberen terug te studeren :)

Lekker getrained zo te zien, je bent een stuk sterker dan mij in vergelijking met bodystats. :cool:
Vocht vasthouden is echt een b*ch, misschien dat je natrium inname wat hoog is geweest of je hebt stiekem gesmokkeld met je voeding :D

Ik heb na benentrainingen de laatste tijd ook veel last van krampen, maar ik denk dat het bij mij een natrium tekort is i.v.m. met het vele zweten.
Ik neem nu rond m'n benentrainingen ook een extra sup (calcium, magnesium & zink) just in case dat het daar aan zou kunnen liggen.

Nog veel succes met je studeren :p

Lekker getrained zo te zien, je bent een stuk sterker dan mij in vergelijking met bodystats. :cool:
Vocht vasthouden is echt een b*ch, misschien dat je natrium inname wat hoog is geweest of je hebt stiekem gesmokkeld met je voeding :D

Ik heb na benentrainingen de laatste tijd ook veel last van krampen, maar ik denk dat het bij mij een natrium tekort is i.v.m. met het vele zweten.
Ik neem nu rond m'n benentrainingen ook een extra sup (calcium, magnesium & zink) just in case dat het daar aan zou kunnen liggen.

Nog veel succes met je studeren :p

Krachtstats zijn nu niet echt indrukwekkend (en nooit geweest) maar we doen wat we kunnen hé :D
Natrium probeer ik echt te beperken: vlees & gerechten kruid ik enkel met peper & andere specerijen.
Waarom bij de beentrainingen die extra supps als ik vragen mag?
Bedankt! Morgen mijn eerste examen: Frans. Op het vorige deel had ik een 13 (slaagpercentage van 12%) dus dit moet wel lukken voor mij :D

Omdat ik juist in de cut na benentraining last heb van krampen ('s nachts/ochtend erna) dit kan dus komen doordat ik vooral bij benentraining veel vocht verlies (natrium) of eventuele opgelopen tekorten zich kenbaar kunnen maken door kramp (calcium, magnesium & zink) dus het is meer voorzorg, mocht het daar aan liggen.
Eigenlijk hoor je de supps elke dag te slikken, maar das nogal een duur geintje met deze supp.

Omdat ik juist in de cut na benentraining last heb van krampen ('s nachts/ochtend erna) dit kan dus komen doordat ik vooral bij benentraining veel vocht verlies (natrium) of eventuele opgelopen tekorten zich kenbaar kunnen maken door kramp (calcium, magnesium & zink) dus het is meer voorzorg, mocht het daar aan liggen.
Eigenlijk hoor je de supps elke dag te slikken, maar das nogal een duur geintje met deze supp.

Klare taal :thumbs:
Merk je een verschil nu je deze supps neemt? :)

Het was weer werkendag vandaag, hoho.

Incline Dumbbell Press [super-set met Wide Grip Lat Pulldown]
12x28
10x30
8x32
4x34

Wide Grip Lat Pulldown
12x75
10x80
10x85
8x90

Cable Crossovers [super-set met Seated Rows]
15x20
12x25
12x30
10x32.5

Seated Rows
12x60
10x65
10x70
8x72.5

Flat Dumbbell Flys [super-set met Straight Arm Lat Pulldown]
12x14
10x16
10x18
6x20

Straight Arm Lat Pulldown
12x60
10x65
8x70

Abs
Side Bends
Leg Raises

Binnenkort nog eens wat aanpassen aan mijn schema.
Ik vind dat mijn benen achterlopen & zou hier graag nog wat massa op willen nemen.
Enige suggesties qua routine of dergelijke?

Peace.

Laatste training van de week net gedaan.
Volgende week zeer druk: 4 examens op 5 dagen - dankuwel KdG! :thumb:

Pre-workout
Brinta/Protein Pancakes
1 snede volkorenbrood met 50 gram tonijn
Jack3D

Military Press [superset met Seated Side Raises]
15x30
12x35
10x40
8x45

Seated Side Raises
12x8
10x10
10x12
8x14

Standing Bent Over Side Raises
15x8
12x10
10x12
10x14

Shrugs
25x80
20x90
20x95
15x100

Leg Press Calve Raises
25x60
20x70
15x80
12x90

Leg Press
20x160
15x180
15x190
12x200

Leg Extension
3xdrop-set

Leg Curl
15x75
12x85
10x90

Post-workout
Banaan
150 gram kalkoenfilet
250 gram rijst
Soyascheuten

Nu even goed studeren als ik heb getraind & dat komt allemaal dik in orde volgende week.:cool:

Wat nam jij eigenlijk mee in de bulk naar je kantoor en colleges? Ik zie dat je vaak pancakes eet, maar in het recept van je zaten weinig carbs in i.v.h. met fat.

Wat nam jij eigenlijk mee in de bulk naar je kantoor en colleges? Ik zie dat je vaak pancakes eet, maar in het recept van je zaten weinig carbs in i.v.h. met fat.

Heb 2 receptjes ineen geflanst, ééntje voor high-carb dagen & andere voor low-carb dagen.

Carb/Protein pancakes
25 gram Brinta
3 eiwitten
50 gram kwark
1 scoop Whey Perfection (welke smaak je verkiest: Nutella en dergelijke zijn echt een aanrader)
1 à 2 scoops melk (Brinta maakt alles tot een dikker papje zoals je wel weet)

Beetje PEM-spray in een pan doen, laten verhitten & je deegje erin doen.
Deksel over de pan, paar minuten wachten & omdraaien.

Low-carb/Protein pancakes
1 scoop pindakaas (verhitten in de microgolfoven dat deze lopender is)
3 eiwitten
1 eidooier
50 gram kwark
1 scoop Whey

En dezelfde bakinstructies als hierboven.
Hardcore dat ik ben heb ik elk gerecht aangepast naar mijn behoefte. De smaak is in mijn ogen echt wel lekker, & op cut-dagen vult zo'n pannekoek echt goed :D

Top, bedankt! Alleen is die melk verplicht, ben er geen fan van. Wel heel weinig carbs hoor, kun je er niet 100gr oats ingooien of wordt het te dik?

Top, bedankt! Alleen is die melk verplicht, ben er geen fan van. Wel heel weinig carbs hoor, kun je er niet 100gr oats ingooien of wordt het te dik?

Melk is zeker niet verplicht, maar hoe meer oats je gebruikt hoe vaster het natuurlijk zal worden.
Kan je misschien wat meer eiwitten toevoegen & eventueel wat 'verdunnen' met water. Werkt voor mij :)

Melk is zeker niet verplicht, maar hoe meer oats je gebruikt hoe vaster het natuurlijk zal worden.
Kan je misschien wat meer eiwitten toevoegen & eventueel wat 'verdunnen' met water. Werkt voor mij :)

Hmm want lijkt me wel ideaal voor colleges. Koud eten moet ook lukken.
Ik heb wel eens pancakes gemaakt, maar dat was toen ik net begon met bb.
Het was lekker, alleen toen was de hoeveelheid brinta ook genoeg om te groeien :roflol:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/clean-pannenkoek-275062/

Haha, nice.
Rozijnen zijn inderdaad wel een leuke toevoeging, kan ik ook eens testen :D
Ik voeg weinig brinta toe omdat je eigenlijk zo weinig mogelijk carbs eet als eerste maaltijd voor je training volgens het IF systeem.

Eigenlijk zouden we ons eigen kookkanaal moeten hebben als Antoine Vaillant :cool:

Terug
Naar boven