Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gaat goed hier, mooie trainingen (heftige squat sessie afgelopen zaterdag) en de voeding ziet er uhhh... ook apart uit
Lekker dat je nu al rond de 10-11% zit, daar kan ik nu alleen nog maar van dromen
Welke stats heb je eigenlijk (lengte/gewicht) ?
Zag in je beginpost dat je dexaprine gebruikt, wat zijn jou ervaringen hiermee ?

Ik zou in ieder geval nu tijdens het cutten niet gaan prutsen met je schema. Vooral niet high volume, want dat gaat zeker aan je herstel knagen. Spierbehoud is primair neem ik aan? Het zou beter zijn om intensiteit hoog te houden en volume low-medium. Trainen rond 5-8RM zou ik doen. Je spieren ''shocken'' doe je hiermee wel voldoende
Tijdens het bulken kun je ter hypertrofie wel German routine proberen.

Ik zou in ieder geval nu tijdens het cutten niet gaan prutsen met je schema. Vooral niet high volume, want dat gaat zeker aan je herstel knagen. Spierbehoud is primair neem ik aan? Het zou beter zijn om intensiteit hoog te houden en volume low-medium. Trainen rond 5-8RM zou ik doen. Je spieren ''shocken'' doe je hiermee wel voldoende
Tijdens het bulken kun je ter hypertrofie wel German routine proberen.

Lekker getrained zo te zien, je bent een stuk sterker dan mij in vergelijking met bodystats.
Vocht vasthouden is echt een b*ch, misschien dat je natrium inname wat hoog is geweest of je hebt stiekem gesmokkeld met je voeding
Ik heb na benentrainingen de laatste tijd ook veel last van krampen, maar ik denk dat het bij mij een natrium tekort is i.v.m. met het vele zweten.
Ik neem nu rond m'n benentrainingen ook een extra sup (calcium, magnesium & zink) just in case dat het daar aan zou kunnen liggen.
Nog veel succes met je studeren![]()

Omdat ik juist in de cut na benentraining last heb van krampen ('s nachts/ochtend erna) dit kan dus komen doordat ik vooral bij benentraining veel vocht verlies (natrium) of eventuele opgelopen tekorten zich kenbaar kunnen maken door kramp (calcium, magnesium & zink) dus het is meer voorzorg, mocht het daar aan liggen.
Eigenlijk hoor je de supps elke dag te slikken, maar das nogal een duur geintje met deze supp.

Wat nam jij eigenlijk mee in de bulk naar je kantoor en colleges? Ik zie dat je vaak pancakes eet, maar in het recept van je zaten weinig carbs in i.v.h. met fat.

Top, bedankt! Alleen is die melk verplicht, ben er geen fan van. Wel heel weinig carbs hoor, kun je er niet 100gr oats ingooien of wordt het te dik?

Melk is zeker niet verplicht, maar hoe meer oats je gebruikt hoe vaster het natuurlijk zal worden.
Kan je misschien wat meer eiwitten toevoegen & eventueel wat 'verdunnen' met water. Werkt voor mij![]()