AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

Ik zat je training van vrijdag eens te bekijken, maar je warmt behoorlijk intensief op.
Zou dit niet ten koste gaan van een compound als de DL ?
Die Lat Pulldown is echt baas, vooral als je daarna op staat en ff een rondje gaat lopen en ondertussen je lats gebruikt.
Pittig weekend gehad bro, feliciteer je gf maar met haar behaalde resultaat op de 10 Miles dat is zeker een deftige prestatie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Ik zat je training van vrijdag eens te bekijken, maar je warmt behoorlijk intensief op.
Zou dit niet ten koste gaan van een compound als de DL ?
Die Lat Pulldown is echt baas, vooral als je daarna op staat en ff een rondje gaat lopen en ondertussen je lats gebruikt.
Pittig weekend gehad bro, feliciteer je gf maar met haar behaalde resultaat op de 10 Miles dat is zeker een deftige prestatie.

Geen idee eigenlijk, ik voelde dat kracht en focus nog wel goed zat met de dl, maar nu ben ik ook niet echt heavy gegaan hierin. Misschien als ik hoger ga of PR's wil breken dat ik wat rustiger opwarm! :)
Zekers, maar het geeft voldoening. Geld moet rollen & aangezien mijn vriendin een geweldige supporter/motivatie is voor mij, wil ik dat voor haar ook zijn.
En ik die 16 km zou lopen..not even once! :D

Lange afstanden lopen is voor ecto's die geen muscles moeten meesleuren :cool:

• #1.424
Lange afstanden lopen is voor ecto's die geen muscles moeten meesleuren :cool:

skinny-runner-aerobics.jpg

:roflol:
Toen ik mezelf vergeleek met die joggers voelde ik me heel even buff. Nog steeds een manlet, maar wel een buffe manlet.

Ik zou wel 16K willen rennen, maar dat is nu niet te combineren met KT
Elk jaar loop ik wel mee tijdens de kermisloop op het dorp (10K) om vervolgens door te rennen naar de eerste de beste kroeg en volledig lam te gaan op twee biertjes :D

• #1.426
Ik zou wel 16K willen rennen, maar dat is nu niet te combineren met KT
Elk jaar loop ik wel mee tijdens de kermisloop op het dorp (10K) om vervolgens door te rennen naar de eerste de beste kroeg en volledig lam te gaan op twee biertjes :D

Waarom verbaasd me dat niet :roflol: :roflol:
Toch sterk dat je 10 km loopt eerst! Ik ben het meestal beu na zo'n 5 km. Maar ik heb dan ook geen doelen daarin, enkel conditie wat onderhouden etc.

super sterke training! lat puldown 90kg :0

Doe altijd 1 keer per jaar kust marathon lopen 43km waarvan 17km over strand.
ongetraint :p

al 3 keer uitgelopen ik merk niet echt dat ik makkelijker kan lopen dan voorgaande jaren.
maar was altijd helemaal kapot na de marathon.
1 keer met 41graden op bed gelegen(over verhit/vocht tekort) en week super erge spier pijn.
Maar nu ik.kracht training doe was de marathon van vorig jaar wel stuk minder erg.
de volgende dag had ik geen spier pijn gek genoeg.

ik hou ook echt niet van cardio, maar 1 keet per jaar vind ik het wel leuk om tot failure telopen

• #1.428

al 3 keer uitgelopen ik merk niet echt dat ik makkelijker kan lopen dan voorgaande jaren.
1 keer met 41graden op bed gelegen(over verhit/vocht tekort) en week super erge spier pijn.
Maar nu ik.kracht training doe was de marathon van vorig jaar wel stuk minder erg.

ik hou ook echt niet van cardio, maar 1 keet per jaar vind ik het wel leuk om tot failure telopen

Ongetraind een marathon lopen waarvan 17 km over strand.. is this real life.
Sick man! Ik waag mij er echt niet aan, net om de redenen denk ik die jij net zegt. Bang voor blessures en overbelasting :D

Insane!

• #1.430
QUADRICEPS - HAMSTRINGS - CALVES - ABS

Squat
10x40
10x60
5x80
5x95
10x102.5 repout

Leg Extensions
2x30x35
20x65
20x70
15x80
12x85
10x90
8x100
-dropset-
10x60
12x40
-superset with-

Seated Hamstring Curl
2x30x35
20x55
20x60
15x70
12x75
10x80
8x90
-dropset-
10x50
15x40

Adductors
25x40
20x45
20x50
15x55
12x60
12x65

Standing Calf Raises
50x20
40x30
30x50
20x60
15x70
12x80
10x90
-dropset
15x40

Incline Leg Raises
25xBW
20x4 + 5xBW
15x4 + 5xBW
15x4 + 5xBW
-superset with-

Decline Crunches
25xBW
20xBW
2x15xBW

fin.

Na de squat en leg extensions voelde ik me echt helemaal leeg en duizelig. Even op de koude, stenen vloer in de kleedkamer gaan liggen om te bekomen.
Nadien workout hervat met Adductors, terug op adem komen, en gedaan wat moest om even abs erdoor te knallen.

Haha ja, squat repouts zijn killing!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omfg die reps bij die extensions en die calf press isthisreallife.jpg?

Jij bent echt sterk pff
semihomo

Goede training dat wordt morgen.kruipen :p

Damn elke keer als ik denk dat ik een redelijke zware training heb gehad, kom ik hier om er achter te komen dat ik een ****ing p*ssy ben :sad:

• #1.436
Omfg die reps bij die extensions en die calf press isthisreallife.jpg?

Jij bent echt sterk pff
semihomo

Goede training dat wordt morgen.kruipen :p

Damn elke keer als ik denk dat ik een redelijke zware training heb gehad, kom ik hier om er achter te komen dat ik een ****ing p*ssy ben :sad:

:roflol:
Thanks brahki's. Nog veel plaats voor verbetering hoor :cool:

Dit noem je toch geen training man?

a.aaa-DAFUQ-IS-THIS-SHIT.jpg

:roflol: JK man! Epic training! Dit doe ik je niet na!

Terug
Naar boven