AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Even bijgelezen en besloten jou maar te volgen :)
Goeie stats btw (no homo)

aan de hand van je log ook maar eens ingelezen in IF. Nu vanaf vrijdag bezig en het bevalt me wel :)

Veel succes met lopen de komende dagen :eek:

Doe die shit in spoilers man :roflol: :roflol:

Reported bij Sayer :trollface:

Wat is er semi-homo aan zeggen dat iemand goede stats heeft dan? Reported voor oneigenlijk gebruik van 'no homo'!

:D

Toch beter inleven in het 'no-homo' gebruik :p

2pqro5y.png

• #1.450
CHEST - BICEPS - TRICEPS

warmup: crosstrainer + rotator cuffs
Incline Bench Press
2x20x40
5x55
5x65
10x72.5 repout

Flat Dumbbell Press
15x22
12x26
10x28
10x30
8x32
2x6x34
-dropset-
10x20

Flat Dumbbell Flyes
15x14
12x16
10x18
8x20
6x22
-dropset-
10x14

Incline Dumbbell Curl
15x10
12x12
10x14
8x16
-dropset-
10x12
-superset with-

Dumbbell One-Arm Triceps Extension
15x6
12x8
10x10
8x12
-dropset-
10x8

Tricep Rope Pulldown
2x15x22.5
12x27.5
10x36
8x41
6x45.5
-dropset-
10x32

Machine Bicep Curl
15x22.5
15x32
12x36
10x41
8x45.5

fin.
Goede chestpump & anders vanaf onderarmen tot schouders. Had in de indruk toen ik in de spiegel keek dat mijn taille er smaller uitzag. Felt good.
Nu even volsteken met shake'je, bruine rijst met snijbonen & tilapia.

Even bijgelezen en besloten jou maar te volgen :)
Goeie stats btw (no homo)

aan de hand van je log ook maar eens ingelezen in IF. Nu vanaf vrijdag bezig en het bevalt me wel :)
Welkom, en bedankt!
Hoop dat IF je gaat bevallen. Ga je zelf ook een logje bijhouden? :)

Veel succes met lopen de komende dagen :eek:
So far so good..

Gatverdamme man :roflol:

Wut, sterk man! What shit u on brah :D Hoe voelen je schouders nu met het bankdrukken? Ik zie trouwens dat je voor incline gekozen hebt?

• #1.452
Wut, sterk man! What shit u on brah :D Hoe voelen je schouders nu met het bankdrukken? Ik zie trouwens dat je voor incline gekozen hebt?

Hihi, stop it you!
Als ik voelde opwarm & mijn rotator cuff oefeningen doe, heb ik zowaar geen last meer van mijn schouder. Nogmaals bedankt voor de tip hiervoor bro :thumb:
De flat bench press in m'n gym is echt slecht vind ik. Bij de één is het bankje veel te smal dat je het gevoel hebt dat je eraf gaat fl*kkeren, bij de andere staat het niet stabiel & is het lastig te spotten.
Incline voelt goed aan dus keuze was snel gemaakt :D

Hihi, stop it you!
Als ik voelde opwarm & mijn rotator cuff oefeningen doe, heb ik zowaar geen last meer van mijn schouder. Nogmaals bedankt voor de tip hiervoor bro :thumb:
De flat bench press in m'n gym is echt slecht vind ik. Bij de één is het bankje veel te smal dat je het gevoel hebt dat je eraf gaat fl*kkeren, bij de andere staat het niet stabiel & is het lastig te spotten.
Incline voelt goed aan dus keuze was snel gemaakt :D

Mooi man!
Ahw dat is k*t ja, en als je goed onderuit gaat liggen kan je nog redelijk haaks op je chest pressen. Pas wel op want incline drukken geeft natuurlijk iets sneller schouderproblemen dan plat. Wie weet krijg je wel een sicke upper chest en stapt iedereen binnenkort over op wendler icm incline bench :cool:

Why zo veel reps bij de bench terwijl je met minder reps een hoger gewicht aan kan? 3x8 ofzo?

• #1.456
Ik zit er wel aan te denken. Moet alleen me trainingen dan goed gaan bijhouden.
Ik raad het zeker aan om een logje bij te houden. Je kan gemakkelijker je progressie bijhouden, vragen stellen, motivatie.. :)

Why zo veel reps bij de bench terwijl je met minder reps een hoger gewicht aan kan? 3x8 ofzo?

Combinatie power + hypertrophy = KILLER GAINS!

Incline was laag in reps - flat dus wat hoger. Omdat het kan. En omdat ik merk dat mind-muscle connectie precies wat hoger/beter is. :D

Dat heb ik nou met dumbbell fly's dat het bankje te small is, echt irrie.

Sterke training! , ik vind hoge reps ook beter bij somige spier groepen, je groeit er ook nog eens goed op naar mijn mening - keep up the good work!

Welke oefeningen doe je om je rotator cuffs op te warmen?

bah allemaal bryce foto's

Terug
Naar boven