- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Dit meen je niet??
Pls zeg dat je het niet meent?!

Die chick is baas! De Antoine Vaillant onder de vrouwen!
http://www.youtube.com/watch?v=JFNf2aArUe4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit meen je niet??

Ik ben echt niet mee met die vrouwelijke atletenDit meen je niet??
Pls zeg dat je het niet meent?!
Die chick is baas! De Antoine Vaillant onder de vrouwen!

Wat is er semi-homo aan zeggen dat iemand goede stats heeft dan? Reported voor oneigenlijk gebruik van 'no homo'!

Wat is er semi-homo aan zeggen dat iemand goede stats heeft dan? Reported voor oneigenlijk gebruik van 'no homo'!
![]()

Welkom, en bedankt!Even bijgelezen en besloten jou maar te volgen
Goeie stats btw (no homo)
aan de hand van je log ook maar eens ingelezen in IF. Nu vanaf vrijdag bezig en het bevalt me wel![]()

So far so good..

Wut, sterk man! What shit u on brahHoe voelen je schouders nu met het bankdrukken? Ik zie trouwens dat je voor incline gekozen hebt?

Hihi, stop it you!
Als ik voelde opwarm & mijn rotator cuff oefeningen doe, heb ik zowaar geen last meer van mijn schouder. Nogmaals bedankt voor de tip hiervoor bro![]()
De flat bench press in m'n gym is echt slecht vind ik. Bij de één is het bankje veel te smal dat je het gevoel hebt dat je eraf gaat fl*kkeren, bij de andere staat het niet stabiel & is het lastig te spotten.
Incline voelt goed aan dus keuze was snel gemaakt![]()

CHEST - BICEPS - TRICEPS
Welkom, en bedankt!
Hoop dat IF je gaat bevallen. Ga je zelf ook een logje bijhouden?![]()
Ik raad het zeker aan om een logje bij te houden. Je kan gemakkelijker je progressie bijhouden, vragen stellen, motivatie..Ik zit er wel aan te denken. Moet alleen me trainingen dan goed gaan bijhouden.

Combinatie power + hypertrophy = KILLER GAINS!Why zo veel reps bij de bench terwijl je met minder reps een hoger gewicht aan kan? 3x8 ofzo?
![]()

Combinatie power + hypertrophy = KILLER GAINS!
Incline was laag in reps - flat dus wat hoger. Omdat het kan. En omdat ik merk dat mind-muscle connectie precies wat hoger/beter is.![]()