MuscleMeat

Sandorrr - Onwards with Wendler

2. Handel

Algemeen gesproken is handel op dit forum niet toegestaan. Er zijn twee uitzonderingen: het subforum Aangeboden / Gezocht voor de verkoop van tweedehands fitness- en bodybuilding-gerelateerd materiaal en het subforum Aangeboden / Gezocht voor het overige tweedehands materiaal.

Tenzij jij jezelf als 2dehands materiaal ziet? :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.486
2. Handel

Algemeen gesproken is handel op dit forum niet toegestaan. Er zijn twee uitzonderingen: het subforum Aangeboden / Gezocht voor de verkoop van tweedehands fitness- en bodybuilding-gerelateerd materiaal en het subforum Aangeboden / Gezocht voor het overige tweedehands materiaal.

Tenzij jij jezelf als 2dehands materiaal ziet? :trollface:

I'm damaged goods :(

• #1.488
Gast, wtf? Ben je van log veranderd? Want ik had toch een abbo in je log?

Wait whut.

Hmm, ik heb zin om morgen te gaan trainen (kan ik een carbmeal eten phuckyeah) maar ben bang dat ik niet voldoende uitgerust zal zijn voor de training van zondag met sanca, Sayer & arnodsi..
:roflol: ik ben vandaag neit gaan trainen omdat ik volledig hersteld wou zijn tegen zondag :o (normaal was het rug)

En ik was aan de brakke kant, dat heeft er wrs ook iets mee te maken :D

• #1.491
Gast, wtf? Ben je van log veranderd? Want ik had toch een abbo in je log?
Enkel titel hoor..

Dus je had helemaal geen abo op m'n log?! :mad:

:roflol: ik ben vandaag neit gaan trainen omdat ik volledig hersteld wou zijn tegen zondag :o (normaal was het rug)

En ik was aan de brakke kant, dat heeft er wrs ook iets mee te maken :D
Ik zou ook er volledig klaar voor willen zijn, maar vandaag was het al een rustdag + low-carb, morgen zou dat ook zo zijn maar ik merk dat na 2 dagen low-carb mijn energie wat begint te minderen.
En ik heb last van cravings, dat ook :D

Hmm. Dat was blijkbaar mijn eerste post hier. Heb je nog ergens een log ofzo? :p

Ik ben vndaag ook gaan trainen, morgen zou ik je niet aanraden (of dan heel licht).

Training van zondag is zo zwaar als je ze zelf maakt, maar ik zou toch wat energie sparen als ik van jou was :D

Enkel titel hoor..

Dus je had helemaal geen abo op m'n log?! :mad:

Ik zou ook er volledig klaar voor willen zijn, maar vandaag was het al een rustdag + low-carb, morgen zou dat ook zo zijn maar ik merk dat na 2 dagen low-carb mijn energie wat begint te minderen.
En ik heb last van cravings, dat ook :D
Ik heb morgen ook low carb dag hoor. Zondag gewoon stevig ontbijten! :)

• #1.495
Hmm. Dat was blijkbaar mijn eerste post hier. Heb je nog ergens een log ofzo? :p
Eerste en enigste log hierzo. Bij deze; welkom! :hedbang:

Ik ben vndaag ook gaan trainen, morgen zou ik je niet aanraden (of dan heel licht).

Training van zondag is zo zwaar als je ze zelf maakt, maar ik zou toch wat energie sparen als ik van jou was :D
Misschien wat isolatie oefeningen om mezelf wat bezig te houden & abs ofzo + cardio :D

Ik heb morgen ook low carb dag hoor. Zondag gewoon stevig ontbijten! :)
Ontbijten? Wat is dat??

angelinajoliebehindthec.gif

Nohomo

• #1.497
Ik stond al lang tegen dat been te schuren moest ik die hond zijn.

Ben benieuwd naar de training morgen! Enjoy the low carb meals today:trollface:!

Terug
Naar boven