Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

hard! :)

Ziek die run :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
Dit weekend kunnen genieten van high carbdagen, toch naar mijn normen, en wat cheatmaaltijden gehad.
Ik hield deze ochtend maar een klein beetje vocht vast in mijn ogen, dus niet overdreven dit maal.
Nu terug op de rem: low carb rustdagje met eventueel wat cardio als het weer wat meevalt. En vooral herstellen na gisteren!

planning
521ds.png

Lekkere run brah. Toch een paar keer doodgegaan precies :D

Op hoeveel % sta je nu bro?

• #1.527
Ben je nu een strongman :(?

• #1.529

Nee hoor! Ik werd uitgenodigd om eens een training mee te doen, met Sayer, arnodsi, Sanca etc
Ik wilde mezelf wel eens testen wat ik net kon en mezelf wat pushen. En ik geloof dat het enkel voordelig kan zijn om de traditionele BB-trainingen eens af te wisselen met strongman :D

Klinkt allemaal lekker! Goed getraind man en leuk om die filmpjes te zien:D Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Ik was al bang dat ik een van mijn twee grootste DBB-brahs kwijt was :$. Gehuild heb ik, Massive, gehuild! Als een baby! Maar nu is alles weer goed! :D

Hey aesthetic bakkerszoontje, kan ik dit als broodvorm gebruiken? :o

250tuva.jpg

Hand staat er zodat je ong kan zien hoe groot die vorm is! No homo

Goede eerste strongman training. Fijn dat je er bij was gisteren!

• #1.539
30u4bcp.jpg

Kabeljauwfilet met gestoomde snijbonen & zoete aardappel in de oven.​

Goede eerste strongman training. Fijn dat je er bij was gisteren!

Bedankt man! Ik vond het ook zeer tof & leerrijk. Diep in mezelf moeten zoeken om niet op te geven, dat geef ik toe :D
Jullie zijn een toffe bende :thumb:

zoete aardappel ziet er heel lekker uit maar persoonlijk vind ik het maar een muffe smaak hebben, tips voor kruiding?

Terug
Naar boven