SCREWBEAST
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op hoeveel % zit je nu dan?Toch hoger dan wat ik had gehoopt eigenlijk. feelsbad
AnatomieGood stuff mate ... en jaja studeren met je vriendin ...

Niet? Ik had er precies meer last van op low reps high weight.. Of misschien deed het toen zeer omdat ik met high rep begonnen wasGoede bezig geweest... ik weet niet wat voor blessure je hebt maar high reppen is dan echt niet verstandig!

Meh, 13-14. Te vet dus.

Lekker getraind bro! hebben jullie zoveel tentamenperiodes dan dat je nu al tentamens hebt, of is dit de laatste?

Ik vvroeg me ook al af wat deze oefening in het schema deed...of pak je er kuiten mee aan

Bedankt man.Heerlijke training! Jij doet meer op 1 dag dan ik in heel jaar op school doeNiveau is dan ook wel stukke lager
Keep up the good work!
Reverse Peck-Deck Is voor de rear delts tog?

Succes met het studeren bro, we all gonna make it.Ik heb ook tentamenweek man. Twee halfjaarstoetsen. Fml
Nice training![]()
CALFPUMP!
Datt perfect formIk vvroeg me ook al af wat deze oefening in het schema deed...of pak je er kuiten mee aan![]()

Mijn adapter van de laptop ontplofte zowat in mijn gezichtHaha zelfde probleem hier brah, was te lui om m'n javascript updates te installeren en nu heb ik dat verrote politie-virus en heb nog niet tijd gemaakt om het op te lossen.
Mooie rep-out op je bench en overall volume is sick brah.
Binnenkort
Binnenkort
Binnenkort
Bedankt. Had mijn schouder niet lastig gedaan had er misschien nog wel wat meer ingezeten

Thanks man. Inderdaad heel rot, en werkt ook demotiverend om er altijd last van te hebben.Lekkere training, jammer dat schouder toch blijft zeuren...
Beïnvloed namelijk behoorlijk je kracht bij borst oefeningen, gelukkig kon je die met iso's wel nog lekker aanpakken.
En ja je bent niet voor niks calfbrah he gaat lekker weer!
Hihi, dankje!
Ohyeah Dwayne Johnson in mijn log