AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
Training ziet er wel lekker uit man! fijne repout ook weer, blijven goed gaan hè?
Wordt dus een deadlif / oh press combi volgende training? Triceps zullen wel sterk aangevoelt hebben dan zonder pre fatique van andere oefeningen of niet ;)
Steeds beter en beter, al had ik bij de laatste rep het gevoel dat ik ging flauwvallen. Maar zo horen repouts dan wel te zijn :)
Ja, dat is het plan. Ik weet nog niet hoe ik de Military Press ga aanpakken, aangezien de barbell naar boven brengen nog veel pijn deed vorige keer aan mijn pees.
Triceps zaten goed, mooie pump ook :P

STerke training flinke sessie van leg extensions en curls!
Thanks! Extensions zijn een bazenoefening imo, kan er ook lekker variaties op doen.

Voor het feit dat je jezelf naar de gym moest slepen vind ik het een behoorlijke workout! Goed bezig kerel!:thumbs:

• #1.803
Vandaag rustdagje met lichte cardio op een nuchtere maag.

Ontbijtje
izp63s.jpg

34hi63m.jpg

Bladspinazie, wat tomatensaus als dressing met rundsburger en plakje kaas. The Hnngg was strong in this one.

Voor het feit dat je jezelf naar de gym moest slepen vind ik het een behoorlijke workout! Goed bezig kerel!:thumbs:

Thanks Marvin :)

Waar koop je die burgers?

• #1.806
Goede training broski! u mek deddy prauwd. Hoe gaat vetverlies?

:roflol:
Hihi dankje!
Terug wat beter ondertussen. Aders op armen zijn terug meer aanwezig (ook te maken met de warme temperaturen).
Probeer niet te drastisch m'n carbs & kcals te schrappen, rustig afbouwen wanneer ik merk dat progressie stilvalt.
Ik heb nog tijd genoeg om droog te geraken :)

Bij de plaatselijke supermarkt, AD Delhaize. Waren in afslag (-50%) €1.50 voor 3 heerlijke rundsburgers.

Dem foodz!:heart:

• #1.808
Van een rustdagje met cardio, again. Gisteren naar mijn gevoel niet voldoende kunnen studeren, dus dat moet ik vandaag goedmaken.
Zaterdag staat mijn workout gepland dan, 's avonds een BBQ bij gf. Kan ik eindelijk eens een volwaardige maaltijd eten in plaats van het weinige low carb.

Jezus man, haal jij die foto's van jouw eten uit een of andere magazine of zit jij gewoon uren je eten mooi te maken voor je het opeet? :trollface:

• #1.810
ivd8h2.jpg

CYCLE I - WEEK I: BACK - FOREARMS - TRAPEZIUS

warmup: crosstrainer + 3x15xBW Chin-Ups
Deadlift
2x10x60
5x87.5
5x100
12x115 repout

T-Bar Rows- exl. bar
20x40
15x50
15x55
12x60
12x62.5
10x65

Isolate Low Row
20x40
15x50
12x60
12x65
10x70
10x72.5

Isolate High Row
20x25
15x30
15x35
12x40
10x45

Straight-Arm Lat Pulldown with Rope
25x22.5
2x20x27.5
15x32.5

Standing Dumbbell Bicep Curl
25x6
20x8
2x15x10
12x12
10x14

Shrugs
4x20x20

Behind the Back Barbell Wrist Curl
25x20
20x25
15x30
15x35
12x37.5

fin.

Eindelijk nog eens kunnen trainen, en vanaf nu ook terug op regelmatige basis. Examenreeks zit er voor mij praktisch op, dus terug focus leggen op mijn trainingen.
Biceps proberen voorzichtig aan te pakken vanwege de blessure, maar het ging eindelijk nog eens!

depressieve oude man zijn anabolenkuur zit erop & is niet tevreden met het resultaat. Ik ga akkoord.

Jezus man, haal jij die foto's van jouw eten uit een of andere magazine of zit jij gewoon uren je eten mooi te maken voor je het opeet? :trollface:
Dat laatste. Een uur een goede pose zoeken, belichten aanpassen, eventueel effecten toepassen. Nadien terug de microgolfoven in.

not srs

Laatst bewerkt:
Lekkere repout op je deadlift man, dat gaat wel lekker hè ;)
Depressieve oude man verhaal, I don't get it :P maar zal wel aan mij liggen!
Succes met komende trainingen en hoop dat je bicep het goed houdt!

Mooie repout man goed gevoel over je examens?

IN!

Ik ga uw progress zeker volgen.

sterke training! wat Voor.grip op de deadlift ?

• #1.815
Lekkere repout op je deadlift man, dat gaat wel lekker hè ;)
Depressieve oude man verhaal, I don't get it :P maar zal wel aan mij liggen!
Succes met komende trainingen en hoop dat je bicep het goed houdt!
Steeds beter & beter. Zonder straps, gewoon magnesium en knallen.
Depressieve oude man is iemand van mijn gym die steeds de noodzaak heeft om zijn beklach tegen mij te doen, & de ergernissen van het dagelijks leven.
Ook was hij heel eenzaam en verbitterd omdat hij niemand had. Daar is nu verandering in gekomen want hij heeft een gf.
Helaas is hij haar al beu. Dus dat was ook weer een klaagzang van jewelste.
Thanks bro :thumb:

Mooie repout man goed gevoel over je examens?
Merendeel van de vakken wel. Helaas het laatste compleet in de mist gegaan. See ya back in the summer :(

IN!

Ik ga uw progress zeker volgen.
Welkom, thanks!

sterke training! wat Voor.grip op de deadlift ?
Overhand grip. Deed voordien mixed grip, maar op aanraden van Guts overgestapt naar overhand vanwege last aan pees biceps :)

Ik ben weer helemaal bij, goed bezig bro!

ja klopt daarom vroeg. me ook af mixed grip Is.killer voor een geblesuurde bicep

Ontbijtje van paar posts terug ziet er goed uit virend!

Beste training Massive! Flinke T-bars ook!

Wat ik me wel afvraag is of je daarbij geen last van je bicep(pees) krijgt?

Terug
Naar boven