Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm. Must try.Kellogs all bran plus hebben dacht ik een nog betere voedingsswaarde dan bambix, wordt alleen minder goed een papje...
Chest voelt vandaag lekker strak aan - feels good.Mooie training Massive! Je hebt ook niet altijd veel volume nodig om een goed voldaan gevoel te hebben!thumbs:
Wel spijtig dat er geen bloed meer in de calfs zat![]()
Thanks, blijft imo wel een aandachtspunt.
Ik had mezelf voorgenomen om er 6 te halen, maar het ging beter dan verwacht!Hey jij gaat ook trainen!
Die rep outs zijn echt wel nice
Btw, om het goed te maken dat je bent gestopt mss toch nog ff progress pics? nohomo
Inderdaad vaak de beste workouts die ik dan heb. Enkel de moed vinden om je zak te maken & naar daar te gaan is ver te vinden.Ziet er lekker uit. Dat heb ik ook vaak uitstellen om naar de sportschool te gaan bijv, en zo zodra je er dan ben dan gaat het toch wel erg lekker en is de motivatie weer helemaal terug.
Overigens nette repout man!

Ik had mezelf voorgenomen om er 6 te halen, maar het ging beter dan verwacht!
Gestopt? Moi? Wanneer? I am not aware.
Inderdaad vaak de beste workouts die ik dan heb. Enkel de moed vinden om je zak te maken & naar daar te gaan is ver te vinden.
Bedankt! Ik ben er tevreden mee!
srr
Ik zie dat je eigenlijk bij alle wendler oefeningen behoorlijk hoge rep-outs haalt.
Daar is niks mis mee, maar zit je dan niet iets te laag met je max. rep-out ?
Maar naar mate het schema vorderd mag je tevreden zijn als je nog
Ja, voelt lekker. Kan wel kloppen deze 10 reps, aangezien ik vorige week met 5 kg minder 2 reps extra kon halen.
Volgens m'n Wendler 5/3/1 boek kon ik beter iets lichter beginnen, maar progressie maken dan na een paar weken al terug vast te zitten.+1
Ik zie dat je eigenlijk bij alle wendler oefeningen behoorlijk hoge rep-outs haalt.
Daar is niks mis mee, maar zit je dan niet iets te laag met je max. rep-out ?
Strong T-bar Rows are strong![]()

Dit. It's gonna be a struggle.Is altijd zo in het begin hoorMaar naar mate het schema vorderd mag je tevreden zijn als je nog
1 rep extra haalt boven de voorop gestelde rep range![]()
Bro, je weet me wonen hé!Even gaan rijden met de Jaguar - lookin' sharp.
![]()
![]()
![]()
![]()
10/10 would buy.
Van mij, dat is m'n 2de auto.

Nee ik weet je helemaal niet wonen!Bro, je weet me wonen hé!
Als beloning krijg je een frisse shake!
Ik werd tegen de zetel geplakt door de g-krachten.
Dankje Ibe.