AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

Misschien is je techniek niet goed? Film het anders eens?

Ik dacht jeej sanca in m'n log...lap, krijg ik onder m'n vijs :(

Nee je hebt gelijk, zou inderdaad eens moeten uitzoeken waarom m'n deadlift zo zwak is. Jij anders nog tips? Ik zag dit weekend dat jij wel wat kan liften :D

Ik kon ook zeggen, waw, mooie trainingen, keep it up, maar daar heb je ook niks aan :D

Tips kan ik niet meteen geven omdat ik je natuurlijk nooit heb zien liften ....

• Topic Starter Topic Starter
Ik kon ook zeggen, waw, mooie trainingen, keep it up, maar daar heb je ook niks aan :D

Tips kan ik niet meteen geven omdat ik je natuurlijk nooit heb zien liften ....
Nee je hebt gelijk man! En ik waardeer dit ook!
Ik heb het warm water niet uitgevonden en BB al zeker niet, ik ben zeker dat ik nog veel moet leren en ben daar ook toe bereid!

Zal eens doen wat Arnodsi zegt, als m'n trainingspartner morge wilt zal ik mn deadlift eens filmen voor feedback

Beter !!

Ik zou ook een shitload zware (Pendlay) rows en shrugs beginnen doen, die dragen ook bij aan een betere DL imo

Je hebt gelijk; in m'n schema zit voor de rest niets dat die DL mee helpt opbouwen.

Komen binnenkort pull ups bij (maar dit doet niet veel?); binnen 3 maand komen de BoR's er wel bij.

Ik denk dat mijn grip ook grotendeels faalt, ik train hiervoor op rustdagen bij met HG Grippers.

Ik zou zelfs zeggen 50 pull ups of chins per dag !

Komt hier wel goed met jou! ;)

K*t... 86.5 kg nog steeds op de weegschaal, think I got to step up a notch or 2!

2 de dag 5 x 15!

Start 10.06

Back extensions:

Ik

10 x bw+43
10 x bw+43
10 x bw+43

Nick

10 x bw+43
10 x bw+43
10 x bw+43

Bench:

Ik

15 x 60
15 x 70
15 x 80
15 x 80
15 x 90

Nick

15 x 40
15 x 40
15 x 45
15 x 45
15 x 50

Deadlift:

Ik

15 x 60
15 x 70
15 x 80
15 x 80
15 x 80

Nick

15 x 50
15 x 50
13 x 50
13 x 50
15 x 50

Squat:

Ik

15 x 70
15 x 80
15 x 90
15 x 90
15 x 90

Nick

10 x 50
10 x 80
10 x 50
10 x 50
11 x 80

Einde 11.35

Ik heb gemerkt dat squatten 'moeilijker' ging omdat dit na het deadliften was. Conclusie, om de een of andere reden zuigt deadliften mij leeg.

Ik heb geen filmpje gemaakt maar heb een ander idee. Ik ga eens gaan meetrainen met sanca (oh help; gaat pijn doen :p) ik kan er enkel uit leren en dan zie ik wel wat er verkeerd gaat!

damn dat volume op deads en squats, ik moet er niet aan denken. Na één 20 repper op squats staan m'n benen al zo vol dat ik wijdbeens moet gaan lopen :D Good job!

in b4 verkapt kijk-mij-immense-stappers-hebben-post

damn dat volume op deads en squats, ik moet er niet aan denken. Na één 20 repper op squats staan m'n benen al zo vol dat ik wijdbeens moet gaan lopen :D Good job!

in b4 verkapt kijk-mij-immense-stappers-hebben-post

Mijn bovenbenen hebben ook altijd redelijk wat volume gehad :D (m'n jeansbroeken spannen de laatste tijd wat aan de bovenbenen :D)
Jou benen zijn wel dikker dan de mijne :sad:

Dat volume; ik kan je zeggen dat het enorm pijn doet, ik voel me zo leeg als iets, 30 min na de training ben ik weer min of meer OK; maar vlak erna...ik dacht dat ik ging flauwvallen :D

Mijn bovenbenen hebben ook altijd redelijk wat volume gehad :D (m'n jeansbroeken spannen de laatste tijd wat aan de bovenbenen :D)
Jouw benen zijn wel dikker dan de mijne :sad:

Dat volume; ik kan je zeggen dat het enorm pijn doet, ik voel me zo leeg als iets, 30 min na de training ben ik weer min of meer OK; maar vlak erna...ik dacht dat ik ging flauwvallen :D

Haha goed zo, zo hoort dat :D
Jouw bench is dikker dan de mijne :sad:

Ja dat sloopt je inderdaad goed, misschien dat ik dat ook maar weer eens een keer tussendoor moet doen voor de lol.

Looking forward !!

Mooi volume weer brah! Heb je al eens geprobeerd op eerst squat te doen en daarna deadlift? Vind dit zelf wel fijn.

Mooi volume weer brah! Heb je al eens geprobeerd op eerst squat te doen en daarna deadlift? Vind dit zelf wel fijn.

Doe normaal eerst squat en dan deadlift, squatrek was helaas bezet dus maar eerst DL dan :D

Maar die deadlift zuigt me echt leeg :p

Doe normaal eerst squat en dan deadlift, squatrek was helaas bezet dus maar eerst DL dan :D

Maar die deadlift zuigt me echt leeg :p

hmm meer rust tussen de sets? Ik doe altijd rond de 3min rust ofzo bij deadlift en squats. Ook betere ademhaling kan helpen

hmm meer rust tussen de sets? Ik doe altijd rond de 3min rust ofzo bij deadlift en squats. Ook betere ademhaling kan helpen

Mmmm, meer rust zou een rol kunnen spelen, maar denk dat ik ook rond de 3 minuten zit (met dat m'n trainingspartner z'n oef doet, gewicht verhangen).

Ademhaling...heb ik eigenlijk geen idee van, volgende keer eens op letten!

5x15 deadlift & squat..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

stare.jpg

Sterk! :thumb:

Ik ben een klein beetje doodgegaan! Maar het was de moeite :D (tot ik morgen uit m'n bed moet...lal)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven