- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht jeej sanca in m'n log...lap, krijg ik onder m'n vijs
Nee je hebt gelijk, zou inderdaad eens moeten uitzoeken waarom m'n deadlift zo zwak is. Jij anders nog tips? Ik zag dit weekend dat jij wel wat kan liften![]()

Nee je hebt gelijk man! En ik waardeer dit ook!Ik kon ook zeggen, waw, mooie trainingen, keep it up, maar daar heb je ook niks aan
Tips kan ik niet meteen geven omdat ik je natuurlijk nooit heb zien liften ....
) ik kan er enkel uit leren en dan zie ik wel wat er verkeerd gaat!damn dat volume op deads en squats, ik moet er niet aan denken. Na één 20 repper op squats staan m'n benen al zo vol dat ik wijdbeens moet gaan lopenGood job!
in b4 verkapt kijk-mij-immense-stappers-hebben-post
(m'n jeansbroeken spannen de laatste tijd wat aan de bovenbenen
)

Mijn bovenbenen hebben ook altijd redelijk wat volume gehad(m'n jeansbroeken spannen de laatste tijd wat aan de bovenbenen
)
Jouw benen zijn wel dikker dan de mijne
Dat volume; ik kan je zeggen dat het enorm pijn doet, ik voel me zo leeg als iets, 30 min na de training ben ik weer min of meer OK; maar vlak erna...ik dacht dat ik ging flauwvallen![]()

Mooi volume weer brah! Heb je al eens geprobeerd op eerst squat te doen en daarna deadlift? Vind dit zelf wel fijn.

Doe normaal eerst squat en dan deadlift, squatrek was helaas bezet dus maar eerst DL dan
Maar die deadlift zuigt me echt leeg![]()
hmm meer rust tussen de sets? Ik doe altijd rond de 3min rust ofzo bij deadlift en squats. Ook betere ademhaling kan helpen