Sawsbuck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 262
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben een klein beetje doodgaan! Maar het was de moeite(tot ik morgen uit m'n bed moet...lal)

Damn, ik denk dat het te verklaren valt doordat er zoveel bloed naar m'n spieren ging dat er niet genoeg over was voor m'n hersenen op die moment?Haha is zo'n training ook een aanslag op je Nederlands?![]()

Moet nog is kijken wanneer ik langskom, zag dat het in het weekend ook kon?
Als ik die foto's zie...ik tussen al die beren...![]()

Is er een reden waarom nick de eerste 4 sets 5 herhalingen doet terwijl hij de laatste set opeens 10 of 21 herhalingen kan?

Hij wou niet meer 5 x 15 doen en op het einde alles maxen (omdat er nu toch een week rust aankomt) Hij heeft er op het einde dus even alles uitgeperst. Geen idee of dit een meerwaarde geeft maar het klonk als een goed plan?![]()

Leave nothing, take it all.
Ben benieuwd naar je bevindingen met de week rust & sans-carbs. Mij beviel het wel, zeker de carb load nadien![]()
hoe heb je deze aangepakt? 500 gr spaghetti naar binnen of schranzen in de frituur?

Verschillende carbmeals bij elkaar.
Begonnen met een pasta, overgegaan naar 'frietjes' van zoete aardappel met hamburger & vervolgens een ijsje met kaneel, rozijntjes met stukjes soldaten/studentenkoek![]()
geen buikpijn achteraf?HahaZiet er echt geweldig uit!
Misschien moet jij maar koken op de meeting![]()
nene was gewoon zo'n pak uit de colruyt beenhouwerij 
Ik heb een geweldig idee!Ziet er echt geweldig uit!
Misschien moet jij maar koken op de meeting![]()

)
Goh, het klinkt echt enorm goed, maar het uitwerken zal wat moeilijk wordenIk heb een geweldig idee!
Jij en sayer koken en Melonz en ik eten alles op!![]()