Fitness Seller

Sayer's log: getting big!

Dat wordt morgen je bed uit rollen haha :D

• Topic Starter Topic Starter
Morgen laatste keer 5 x 15; dan een week rust (misschien 3 keer gaan zwemmen maar meer ook niet).

Deze week rust ga ik ook benutten om aan carb deloading te doen. Geen extra carbs dus. Al het brood, pasta etc uit m'n schema voor 7 dagen lang. Ik weet dat ik nog in m'n bulk zit, maar ik hoop ergens dat dit het omgekeerde effect heeft van een re-feed in een cut periode. Het is een test, doet het niets, dan weet ik dat ook weer!

Ik hoop hiermee te bereiken dat ik wat droger kom te staan tijdens m'n bulk. Na die week bulk ik rustig verder naar de 90 kg, als ik die haal, doe ik weer een de-load (toch als het geslaagd was tijdens die week) om m'n cut te kickstarten.

Vandaag laatste keer 5 x 15 gedaan!

Start 10.09

Back extensions:

Nick

10 x bw+43
10 x bw+43
10 x bw+43

Ik

10 x bw+43
10 x bw+43
10 x bw+43

Bench:

Nick

5 x 60
5 x 70
5 x 70
5 x 70
10 x 70

Ik

15 x 60
15 x 70
15 x 80
15 x 80
15 x 90

Squat:

Nick

5 x 80
5 x 80
5 x 80
5 x 80
21 x 80

Ik

15 x 70
15 x 80
15 x 90
15 x 90
15 x 90

Deadlift:

Nick

5 x 70
5 x 70
5 x 70
5 x 70
5 x 90

Ik

15 x 70
15 x 70
15 x 70
15 x 70
15 x 70

Einde 11.33

Vermoeiend! Benen gesloopt! Ik geen energie meer :D

Nu een weekje rusten (+carb deloading, ben benieuwd!!)

Is er een reden waarom nick de eerste 4 sets 5 herhalingen doet terwijl hij de laatste set opeens 10 of 21 herhalingen kan?

Is er een reden waarom nick de eerste 4 sets 5 herhalingen doet terwijl hij de laatste set opeens 10 of 21 herhalingen kan?

Hij wou niet meer 5 x 15 doen en op het einde alles maxen (omdat er nu toch een week rust aankomt) Hij heeft er op het einde dus even alles uitgeperst. Geen idee of dit een meerwaarde geeft maar het klonk als een goed plan? :D

Hij wou niet meer 5 x 15 doen en op het einde alles maxen (omdat er nu toch een week rust aankomt) Hij heeft er op het einde dus even alles uitgeperst. Geen idee of dit een meerwaarde geeft maar het klonk als een goed plan? :D

Leave nothing, take it all.
Ben benieuwd naar je bevindingen met de week rust & sans-carbs. Mij beviel het wel, zeker de carb load nadien :D

hoe heb je deze aangepakt? 500 gr spaghetti naar binnen of schranzen in de frituur?

Verschillende carbmeals bij elkaar.
Begonnen met een pasta, overgegaan naar 'frietjes' van zoete aardappel met hamburger & vervolgens een ijsje met kaneel, rozijntjes met stukjes soldaten/studentenkoek :D

Verschillende carbmeals bij elkaar.
Begonnen met een pasta, overgegaan naar 'frietjes' van zoete aardappel met hamburger & vervolgens een ijsje met kaneel, rozijntjes met stukjes soldaten/studentenkoek :D

Wow shit, lekker veel :D geen buikpijn achteraf?

Weet nog niet goed hoe ik terug ga loaden na die week, denk ook door wat naar binnen te steken.

M'n laatste cheatmeal vooraleer m'n week carb deload begint! Heb het me laten smaken :D

ipod 089.JPG

ipod 090.JPG

ipod 095.JPG

ipod 097.JPG

om nom :o

krijg er honger van :(

Nice. Wraps zijn altijd goed.

Ziet er echt geweldig uit!
Misschien moet jij maar koken op de meeting ;)

Dag 1!

Vandaag op het menu staat:

ontbijt:

3 eieren + griekse yoghurt

tussendoor:

eiwitshake (isolaat) en een appel

middag:

gebakken kip met wortelen

tussendoor:

eiwitshake en een appel

avond eten:

vlees/vis met groenten (is nog onbekend :D)

en dan voor het slapengaan 500 gr kwark en een granaatappel

Bring it on :D

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 09:27 ----------

Ik heb een geweldig idee! :eek:
Jij en sayer koken en Melonz en ik eten alles op! :D
Goh, het klinkt echt enorm goed, maar het uitwerken zal wat moeilijk worden :(

lekker lekker lekker, hoeveel kcal is dat dan? Niet meer genoeg voor bulk toch?

Terug
Naar boven