Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Ik heb een geweldig idee!
Jij en sayer koken en Melonz en ik eten alles op!![]()
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=RQoMFCLbs9s#t=12s
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een geweldig idee!
Jij en sayer koken en Melonz en ik eten alles op!![]()
Nee inderdaad zit er los onder, zou het eens moeten uitrekenen. Ik ga nu gewoon voor een carb deload (omdat ik een week rust) en wil eens zien hoe m'n lichaam erop reageert. Zondag steek ik me terug vol en dan erna ga ik voor de laatste 3 kg (als ik 90 weeg zou ik willen gaan cutten tot 85 kg)lekker lekker lekker, hoeveel kcal is dat dan? Niet meer genoeg voor bulk toch?
Das een andere mogelijkheid

Nee inderdaad zit er los onder, zou het eens moeten uitrekenen. Ik ga nu gewoon voor een carb deload (omdat ik een week rust) en wil eens zien hoe m'n lichaam erop reageert. Zondag steek ik me terug vol en dan erna ga ik voor de laatste 3 kg (als ik 90 weeg zou ik willen gaan cutten tot 85 kg)
Dacht eerst tot 80 te cutten maar dan heb ik nu zoveel moeite voor niets gedaan?
Een weekje op weinig carbs trekt altijd wel lekker wat vocht weg, en is het makkelijker om straks weer stevig te bulken omdat je lichaam er weer naar vraagt (bedoel je dat als kickstart?)[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jep volledig!Snap ik, maar juist als je iets nieuws uit probeert zou ik goed in de gaten houden hoeveel kcal ik binnen krijgEen weekje op weinig carbs trekt altijd wel lekker wat vocht weg, en is het makkelijker om straks weer stevig te bulken omdat je lichaam er weer naar vraagt (bedoel je dat als kickstart?)
lol

Jep volledig!
Mijn onderhoud zit op 2900 kcal, op trainingsdagen eet ik (tijdens bulk) een kleine 3200-3300.
Op hoeveel zou ik dan volgens jou nu zeker moeten zitten?
En hoe haal ik dit dan? Fruit? vlees? groenten?
Weight gainer dan ook eruit, dan gaat het wel zwaar worden om op 2900 te raken?Dat hangt natuurlijk helemaal van jezelf af, maar als je aan het deloaden bent en als je op weinig carbs wat vocht wil verliezen en je wil voorbereiden op verdere bulk zou ik gewoon op onderhoud gaan zitten (inclusief trainingstoeslag).
De ene schaart fruit onder 'simpele suiker' en de ander onder 'complexe', persoonlijk zou ik fruit die week ff weg laten. Ook zuivel beperken. De rest ziet er goed uit!

Weight gainer dan ook eruit, dan gaat het wel zwaar worden om op 2900 te raken?
Als je tips voor me hebt, I'm all ears man![]()

Hij geeft het zelf aanAls bob k een euro kreeg voor iedere keer dat hij advies gaf was hij schatrijk nu![]()
wil hem niet storen, ik ben benieuwd naar zijn advies (trouwens, naar dat van iedereen hier, als jij iets weet om aan veel kcal te geraken met weinig carbs, kom maar op
)Eieren, olijfolie, cocosnoot, advocado ...Hij geeft het zelf aanwil hem niet storen, ik ben benieuwd naar zijn advies (trouwens, naar dat van iedereen hier, als jij iets weet om aan veel kcal te geraken met weinig carbs, kom maar op
)

Weight gainer dan ook eruit, dan gaat het wel zwaar worden om op 2900 te raken?
Als je tips voor me hebt, I'm all ears man![]()
Als bob k een euro kreeg voor iedere keer dat hij advies gaf was hij schatrijk nu![]()
Al moet ik wel blijven benadrukken dat het slechts mijn mening/visie is, ik kan er net zo goed ook wel eens naast zitten!Hij geeft het zelf aanwil hem niet storen, ik ben benieuwd naar zijn advies (trouwens, naar dat van iedereen hier, als jij iets weet om aan veel kcal te geraken met weinig carbs, kom maar op
)
Als ik geen tijd heb doe ik het gewoon op een later moment.Eet eens wat meer vet man. 16 gram
Wat ik eet om aan mijn kcals te komen: goeie scheut olijfolie door mijn eten of shake en noten
Imo wel
Imo wel
Ik houd altijd 1gr vet/kg lichaamsgewicht aan, maar als je low carb/keto gaat, moet je dat (denk ik) verhogen
eens kijken naar een klets olijfolie erbij.
(ik eet meestal tussen 120 en 150 gram) Is veel gezonder voor je! Gooi er eens 100 gram noten bij, dan zit je op ongeveer 52 gram gezonde vetten en 19 gram eiwit extra, met nog 6 gram vezels dus 580 kcal. Dan hou je nog 630 kcal over om vrij in te vullen. Doe bijvoorbeeld lekker ruim kaas over je groenten om maar iets te noemen.