MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het nog maar 2x meegemaakt dat er voor mij werd gekookt.
Laatste keer was dan wel kwarkpannenkoeken, geserveerd door mijn vriendin in lingerie.

Dang :D very nice :D Heb niet te klagen hoor, verre van! vriendin neemt zeker mijn eetgewoonte voor de sport in achting, soms wel wat gemopper maar dat komt voor als je samenwoont :D

Dang :D very nice :D Heb niet te klagen hoor, verre van! vriendin neemt zeker mijn eetgewoonte voor de sport in achting, soms wel wat gemopper maar dat komt voor als je samenwoont :D

Live with a bodybuilder, they said.
It should be fun, they said.. :D

Ben op zoek naar een eiwitreep vervanger. Dingen zijn nogal prijzig...

Moet iets zijn dat makkelijk mee te nemen is, goed voor in de bulk, en liefst ook vast (geen shake of iets...heb al genoeg vloeibare zaken in m'n dieet)

Als ze mopperen over de boodschappen te dragen en je roept:

DO YOU EVEN LIFT BRAH!

Dan slaap je wel even op de zetel hoor :(

Hahaha, nee dat heb ik nog niet gedaan. Maar mijn vriendin wilt wel liften, en vooral squatten
me_gusta_mucho_by_megustamuchoplz-d416uqk.png

Ben op zoek naar een eiwitreep vervanger. Dingen zijn nogal prijzig...

Moet iets zijn dat makkelijk mee te nemen is, goed voor in de bulk, en liefst ook vast (geen shake of iets...heb al genoeg vloeibare zaken in m'n dieet)

Hm, ik had hier een bestandje voor lekkere bulksnacks, even zoeken!

Klinkt goed! eens proberen

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 20:31 ----------

Hahaha, nee dat heb ik nog niet gedaan. Maar mijn vriendin wilt wel liften, en vooral squatten
me_gusta_mucho_by_megustamuchoplz-d416uqk.png

Hm, ik had hier een bestandje voor lekkere bulksnacks, even zoeken!

Haha geweldig, die kans moet je grijpen! :D

Ow, laat maar komen die snacks!

-

Laatst bewerkt:
Deze ochtend een in stukjes gesneden appelsien gevonden in de koelkast :D man dat heeft gesmaakt bij m'n ontbijt...

-

Laatst bewerkt:
Dat klinkt aannemelijk inderdaad. Doe je ze met een barbell? En op een hyperextension? Met andere woorden zo: http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/BB45BackExtension.html

Of met een los gewicht op een ander apparaat?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hiermee!

Eerst met los gewicht; gekruisd over m'n borst. Maar dit werd te moeilijk met 40 kg (2 schijven van 20 kg).
Nu doe ik het met [Afbeelding niet meer beschikbaar] en daar gewichten aan.

Niet in m'n nek, maar ik hou 'm vast en klem hem tegen m'n borstkas aan!

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Je moet het zo zien:

Als beginner kan je snel vooruit gaan en gebruik je lichte gewichten dus zal je snel herstellen. Je lift dus 3 keer per week en verhoogt elke training. (Starting Strength / Stronglifts 5x5, 3x5, 1x5)

Dan kom je na een paar deloads niet meer verder, de kans is groot dat je niet meer zo snel kracht wint en de gewichten die je gebruikt zo zwaar beginnen te worden dat je niet meer tussen je workouts in helemaal hersteld. Je gaat dus minder vaak zwaar liften of minder volume zoals een light squat day en je verhoogt niet elke training maar elke week (Madcow)

Vervolgens zal je ook daarmee vastlopen ondanks deloads maar ondertussen lift je als het goed is al flinke gewichten en ben je al twee a drie jaar verder. Dan ga je mogelijk wat complexere opbouw toepassen om nog sterker te worden en ga je ongeveer per maand verhogen (Wendler 5/3/1)

Alles wat daarna komt is is niet meer onder een kopje te brengen, dan krijg je dingen als wave-loading, accessoires als bands en chains en ben je blij als je elke 4 maanden 5 kg extra kan liften.

Op het gebied van massa zal je door middel van voeding en de juiste assistance je doelen moeten halen.

Even hier ook gezet, ga bovenstaande zeker eens bekijken! Als mensen hier hun idee hierover kwijtwillen, go!

vind je vriendin dat wel goed dat ik je naaktfotos stuur van een chick?:trolol:

Ik ben je dat document nog even schuldig, misschien dat het op een andere pc staat.

Maar bij deze, PROTEIN POW(D)ER!
Website vol met lekkere whey-based gerechtjes, waaronder protein bars.
Misschien komt de chef wel in je naar boven :meal:

Ik ben je dat document nog even schuldig, misschien dat het op een andere pc staat.

Maar bij deze, PROTEIN POW(D)ER!
Website vol met lekkere whey-based gerechtjes, waaronder protein bars.
Misschien komt de chef wel in je naar boven :meal:
Bedankt man!

Ik heb zojuist m'n bestelling binnen van cools (phosphat) een test booster, ben benieuwd!

Ik ga trainen :D

Terug
Naar boven