AndroidHealthClinic

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.984
  • #1.990
Training van vandaag:

Start 10.00

Deadlift:

5 x 60
5 x 80
5 x 110
3 x 120
4 x 120

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Pull ups:

7 x bw
7 x bw
7 x bw
7 x bw
7 x bw

Behind the neck press:

5 x 25
5 x 30
5 x 35
5 x 35
5 x 35

Military press:

5 x 35
5 x 40
5 x 45
5 x 45
5 x 45

Front squat:

5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 60
5 x 60

Squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80
5 x 80

Bench:

5 x 60
5 x 60
5 x 70
5 x 70
6 x 80

Bent over row:

5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 60
5 x 60

Barbell curl:

5 x 17.5
5 x 22.5
5 x 27.5
5 x 27.5
5 x 27.5

Skullcrusher:

8 x 12.5
8 x 17.5
8 x 22.5
8 x 22.5
8 x 22.5

Heel raises:

25 x 25
25 x 25
25 x 30
25 x 30
25 x 35

Einde 11.40

Niet tevreden...allesbehalve!

Ik had geen zin om te trainen, ben moe (ook geen zin om te gaan werken, misschien een baaldag?)

Training ging op zich wel goed, het ging vlot, pomp zat goed.
Maar die gewichten? Nee...dat is het niet.

Op rustdagen blijf ik rond de 150gr carbs zitten ipv 70-80.

Even met Arnodsi hier over gehad, het krachtverlies is te groot naar mijn gevoel. Misschien is dit schema gewoon TE zwaar voor het einde van een cut.

Dus, ik wil dit krachtverlies tegengaan, kies ik voor te gaan cleanbulken?
OF
Bijt ik door om nog te cutten en kijk ik even niet naar het gewicht dat ik kon pakken een tijd terug?

Verlaag je overall volume gewoon man. Waarom zit je 2 soorten onderrug oefeningen te doen + 2 soorten squats te
doen + 2 soorten overhead presses. En dan nog een zooi benchen en tricep werk..

In een cut is dat allemaal niet nodig om je kracht of spiermassa te behouden

• #1.992
Verlaag je overall volume gewoon man. Waarom zit je 2 soorten onderrug oefeningen te doen + 2 soorten squats te

Waarom? Ik volg mijn schema gewoon en wil dit graag afmaken. Alleen gaat dat niet samen met cutten...

Maar aangezien ik dit schema echt wil afmaken (3 maand) moet ik inderdaad iets gaan aanpassen.

(Ik weet trouwens ook niet of dit een GOED schema is, het is Reg Park zijn 5 x 5 en ik vond het wel de moeite om dit te proberen :D)

Dat laatste zit wat in, wellicht nog even het tweede deel van je schema doorzetten en dit laatste high volume deel doen als je weer gaan bulken. Of overal 2 sets minder.

Waarom? Ik volg mijn schema gewoon en wil dit graag afmaken. Alleen gaat dat niet samen met cutten...

Maar aangezien ik dit schema echt wil afmaken (3 maand) moet ik inderdaad iets gaan aanpassen.

(Ik weet trouwens ook niet of dit een GOED schema is, het is Reg Park zijn 5 x 5 en ik vond het wel de moeite om dit te proberen :D)

Ja, je antwoord zelf al op al je problemen maar doet er lekker niets aan? :p Can't have it all mate ;)

Kan best wel een goed schema zijn hoor. Lijkt ook niet echt overkill om op voldoende kcals te doen.
Maar in de cut ben je nu eenmaal niet in een zone om echt zichtbare vooruitgang te maken qua
kracht en massa. Je beste gok is dan op zoveel mogelijk te behouden.

EDIT: of ga voor het laatste deel even op onderhoud zitten ;) Komt je metabolisme ook weer ten goede

• #1.995
Dat laatste zit wat in, wellicht nog even het tweede deel van je schema doorzetten en dit laatste high volume deel doen als je weer gaan bulken. Of overal 2 sets minder.

Mmm...

dus teruggaan naar 8 oef of overal 2 sets afhalen.. klinkt eig wel enorm goed.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 14:35 ----------

Ja, je antwoord zelf al op al je problemen maar doet er lekker niets aan? :p Can't have it all mate ;)

Kan best wel een goed schema zijn hoor. Lijkt ook niet echt overkill om op voldoende kcals te doen.
Maar in de cut ben je nu eenmaal niet in een zone om echt zichtbare vooruitgang te maken qua
kracht en massa. Je beste gok is dan op zoveel mogelijk te behouden.

EDIT: of ga voor het laatste deel even op onderhoud zitten ;) Komt je metabolisme ook weer ten goede

Klopt, ik wil te veel. Stom dat ik dat besef als het eig al 'te' laat is :p

En op onderhoud, ook op rustdagen dan? (en carbs nog verhogen op rustdagen?)

Klopt, ik wil te veel. Stom dat ik dat besef als het eig al 'te' laat is :p

En op onderhoud, ook op rustdagen dan? (en carbs nog verhogen op rustdagen?)

Bwah, rustdagen kan je zo laten als je dat wilt. Maar zou dan sowieso verhogen op je trainingsdagen.
Bekijk het een beetje op weekbasis hoe je je carbs verdeeld zeg maar. En dan de meest voor & na
het trainen ofzo

• #1.997
Bwah, rustdagen kan je zo laten als je dat wilt. Maar zou dan sowieso verhogen op je trainingsdagen.
Bekijk het een beetje op weekbasis hoe je je carbs verdeeld zeg maar. En dan de meest voor & na
het trainen ofzo

Doe nu al het meeste rond m'n training, zit zo rond de 350 gr carbs op trainingsdagen, 150 gr op rustdagen nu (komt neer op 3000 kcal ong op trainingsdagen, 2200 op rustdagen).

Ga toch eens bekijken om gewoon mijn training wat aan te passen, ik ben uiteindelijk helemaal nog niet tevreden met m'n cut resultaat..

Doe nu al het meeste rond m'n training, zit zo rond de 350 gr carbs op trainingsdagen, 150 gr op rustdagen nu (komt neer op 3000 kcal ong op trainingsdagen, 2200 op rustdagen).

Ga toch eens bekijken om gewoon mijn training wat aan te passen, ik ben uiteindelijk helemaal nog niet tevreden met m'n cut resultaat..

of je flikkert een hoop MCT olie ergens in ;) of je past je training idd aan :p

Terug
Naar boven