Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Weet jij hoeveel kcal daar in zitten![]()
![]()
(ik dronk Monster echt srs graag..)
In Boosted Energy drink (sugar free) zo'n 10 kcal per blikje van 25cl

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()

In Boosted Energy drink (sugar free) zo'n 10 kcal per blikje van 25cl![]()

25 cl lol;.. als ik dat drink is het Monster per halve liter![]()

Zijn dat dan niet slechts 2 blikjes?
1 liter is 100 cl.
halve liter is 50 cl.
Totaal = 20 kcal. Jup, kan echt niet in de cut.
![]()

20 kcal wel; maar de 27 gr carbs per blik die kan ik missen![]()

![]()
50kcal per 500ml
Nu ga ik echt de eikel uithangen, maar die lust ik niet![]()
Verlaag je overall volume gewoon man. Waarom zit je 2 soorten onderrug oefeningen te doen + 2 soorten squats te
doen + 2 soorten overhead presses. En dan nog een zooi benchen en tricep werk..
In een cut is dat allemaal niet nodig om je kracht of spiermassa te behouden
)Verlaag je overall volume gewoon man. Waarom zit je 2 soorten onderrug oefeningen te doen + 2 soorten squats te
doen + 2 soorten overhead presses. En dan nog een zooi benchen en tricep werk..
In een cut is dat allemaal niet nodig om je kracht of spiermassa te behouden
Waarom? Ik volg mijn schema gewoon en wil dit graag afmaken. Alleen gaat dat niet samen met cutten...
Maar aangezien ik dit schema echt wil afmaken (3 maand) moet ik inderdaad iets gaan aanpassen.
(Ik weet trouwens ook niet of dit een GOED schema is, het is Reg Park zijn 5 x 5 en ik vond het wel de moeite om dit te proberen)
Can't have it all mate 
Komt je metabolisme ook weer ten goedeDat laatste zit wat in, wellicht nog even het tweede deel van je schema doorzetten en dit laatste high volume deel doen als je weer gaan bulken. Of overal 2 sets minder.
Ja, je antwoord zelf al op al je problemen maar doet er lekker niets aan?Can't have it all mate
Kan best wel een goed schema zijn hoor. Lijkt ook niet echt overkill om op voldoende kcals te doen.
Maar in de cut ben je nu eenmaal niet in een zone om echt zichtbare vooruitgang te maken qua
kracht en massa. Je beste gok is dan op zoveel mogelijk te behouden.
EDIT: of ga voor het laatste deel even op onderhoud zittenKomt je metabolisme ook weer ten goede

Klopt, ik wil te veel. Stom dat ik dat besef als het eig al 'te' laat is
En op onderhoud, ook op rustdagen dan? (en carbs nog verhogen op rustdagen?)
Bwah, rustdagen kan je zo laten als je dat wilt. Maar zou dan sowieso verhogen op je trainingsdagen.
Bekijk het een beetje op weekbasis hoe je je carbs verdeeld zeg maar. En dan de meest voor & na
het trainen ofzo
Doe nu al het meeste rond m'n training, zit zo rond de 350 gr carbs op trainingsdagen, 150 gr op rustdagen nu (komt neer op 3000 kcal ong op trainingsdagen, 2200 op rustdagen).
Ga toch eens bekijken om gewoon mijn training wat aan te passen, ik ben uiteindelijk helemaal nog niet tevreden met m'n cut resultaat..
of je past je training idd aan 
of je flikkert een hoop MCT olie ergens inof je past je training idd aan
![]()

Even die olie opgezocht, waarom juist zou ik deze toevoegen?![]()