Ach, met wat AAS gaat alles makkelijk Rob! Zo kan ik ook 2-3uur trainen hoor
![]()
Was t maar zo'n feest

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, met wat AAS gaat alles makkelijk Rob! Zo kan ik ook 2-3uur trainen hoor
![]()

dus mindere spierprikkel..Ik waardeer je mening! En ik weet ook dat ik nog veel moet bijleren! Dus bedanktnou, als het voor jou werkt en je er progressie mee opmerkt is het prima toch?
Ik ben van mening dat je gewoon niet langer dan 1,5u met een training bezig hoort te zijn omdat je die tijd maar maximaal alles kan geven, alles wat je daarna doet..daar ga je op inleverendus mindere spierprikkel..
Daarbij vindt ik ook dat je de spiergroepen bij elkaar moet trainen en afmaken omdat je dan mi de grootste spierprikkel geeft, dan dat je eerst die spiergroep laat uitrusten,alvorens hem weer aan het werk te zetten.
Maar nogmaals, mijn mening..en dit werkt bij mij heel goed.

Ik waardeer je mening! En ik weet ook dat ik nog veel moet bijleren! Dus bedankt![]()
Nog een fijn weekend.
nog
nou, als het voor jou werkt en je er progressie mee opmerkt is het prima toch?
Ik ben van mening dat je gewoon niet langer dan 1,5u met een training bezig hoort te zijn omdat je die tijd maar maximaal alles kan geven, alles wat je daarna doet..daar ga je op inleverendus mindere spierprikkel..
Daarbij vindt ik ook dat je de spiergroepen bij elkaar moet trainen en afmaken omdat je dan mi de grootste spierprikkel geeft, dan dat je eerst die spiergroep laat uitrusten,alvorens hem weer aan het werk te zetten.
Maar nogmaals, mijn mening..en dit werkt bij mij heel goed.

Fijne training! Voel toch weer wat krachtverlies..misschien toch maar eens kijken om m'n carbs te verhogen?

Herstel is beter dan en dus ook meerVolume is sowieso erg hoog voor in cut. Je bent nu die laatste fase van je schema in gegaan maar dat had je beter in bulk kunnen doenIk zou ff wat refeeden of carbs verhogen als je krachtverlies merkt inderdaad.
Switch eens een tijdje naar een push/pull/benen schema ofzoHerstel is beter dan en dus ook meer
power in de training zelf

Ik zou er op rustdagen 70 gram carbs bij doen, dan zit je qua kcals ook wat veiliger imo.

In be4 weightgainer?
Nee ok, klinkt goed? Trainingsdagen blijf ik gewoon af dan?

"Gewoon bij af blijven" = Belgisch voor "hetzelfde houden" toch? dan ja
Training zou ik nog even zo houden als je je voeding gaat veranderen, mocht het over 2 weken nog steeds teveel voelen zou ik sommige oefeningen 3x5 in plaats van 5x5 doen.

het was idd gek verwoord maar je snapt me!
Oke, de compounds dan 5 x 5 houden of ook wat wisselen?

Ik denk dat het iets verhogen van carbs/kcals zorgt dat je trainingen je ook beter af gaan, dus ik zou het zo laten.
Leuk trouwens, steeds die hartelijke verwelkomingen via karma![]()
nouja, ik probeer altijd een leuke boodschap mee te geven 
Hahanouja, ik probeer altijd een leuke boodschap mee te geven
Oke, is goed. Ook tips wanneer ik deze carbs het beste inneem? Ik zou zelf denken bij m'n ontbijt. Eventuele boterhammen of havermout in m'n whey..
Ik denk niet dat dat zoveel uit maakt. Hoe ziet de rest van je maaltijden op rustdagen er ongeveer uit?
Er zijn natuurlijk verschillende theorieën:
oldskool bb: in de ochtend omdat je dan het meest insulinegevoelig bent, of verdelen om bloedsuiker constant te houden
carb backloading: in de avond ivm hormonale voordelen, lethargie na carbs valt tegelijk met slaap
In ieder geval uit de buurt van vette maaltijden houden.