MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

Rust:

ontbijt (11-12 u): 2-3 eieren, griekse yoghurt

Tussendoor: 200 gr kaas

Middag: kip + groenten

Tussendoor appel en EAS (BCAA)

Avond: vlees of vis + groenten

Voor het slapen: 500 gr kwark

Ik zou m niet bij je eieren of kaas doen, avondmeal lijkt me het meest logisch, ook omdat je in de ochtend nog wel geladen bent van de carbs van de trainingsdag ervoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
Ik zou m niet bij je eieren of kaas doen, avondmeal lijkt me het meest logisch, ook omdat je in de ochtend nog wel geladen bent van de carbs van de trainingsdag ervoor.

Ik heb nochtans een gek dagritme hoor. Ik train 's morgens dus carbs neem ik in de voormiddag op rond m'n training. Werk van 13.30 - 22.00.

Ik heb nog een zak havermout staan, even wat afwegen en dat op rustdagen door m'n shake gooien!

Even wat gelezen, en deel toch wel de mening/gedachte van Bob hier. Kcals op rustdagen wat verhogen, trainingsdagen zitten nog hoog genoeg.
Misschien volume wat terug doen, maar je zal waarschijnlijk dit schema wel willen afmaken? :D

Vandaag als tussendoortje de EAS/BCAA's?
Ik zou trouwens op rustdagen BCAA's kiezen & de EAS voor trainingsdagen laten.

tumblr_m8r6bw84Hn1rncc42o1_400.jpg
YEAAA

Wat is nou precies het grote verschil tussen BCAA's en EAS dan? Ik neem altijd gewoon whey isolaat :o

• #1.964
  • #1.966
Even wat gelezen, en deel toch wel de mening/gedachte van Bob hier. Kcals op rustdagen wat verhogen, trainingsdagen zitten nog hoog genoeg.
Misschien volume wat terug doen, maar je zal waarschijnlijk dit schema wel willen afmaken? :D

Vandaag als tussendoortje de EAS/BCAA's?
Ik zou trouwens op rustdagen BCAA's kiezen & de EAS voor trainingsdagen laten.

EAS zijn toch BCAA's?

Ik zou idd dit schema willen afmaken :D het moet!

Ik begin morgen al met licht te verhogen!

tumblr_m8r6bw84Hn1rncc42o1_400.jpg
YEAAA

Wat is nou precies het grote verschil tussen BCAA's en EAS dan? Ik neem altijd gewoon whey isolaat :o
Sticky
Ik had er nog wel een beter artikel over gelezen, ik zoek het even op
Kortgezegd wordt er eigenlijk gewoon aangeraden voor EAS te nemen op trainingsdagen en de BCAA's voor rustdagen.
-BCAAs verhogen de proteine synthese niet boven basale waarden, maar ze verminderen spierafbraak. Ze zijn waardevol tijdens het cutten en kunnen mogelijk zelfs de vetverbranding stimuleren.
-Essentiele aminozuren kunnen daadwerkelijk proteine synthese verhogen boven basale waarden. Dit is wat je wilt gebruiken voor en na de training om spiermassa te winnen.

BCAA = EAS? EAS is de benaming van XXL hun product dacht ik? :p
EAS = Essentiele Aminozuren
BCAA = Branched Chain Amino Acids

Denk ik. Ik ken hun gamma nu niet vanbuiten :P

• #1.969
Sticky
Ik had er nog wel een beter artikel over gelezen, ik zoek het even op
Kortgezegd wordt er eigenlijk gewoon aangeraden voor EAS te nemen op trainingsdagen en de BCAA's voor rustdagen.

EAS = Essentiele Aminozuren
BCAA = Branched Chain Amino Acids

Denk ik. Ik ken hun gamma nu niet vanbuiten :P

In de eas -> zitten bcaa's. Of ga ik hier nu zo de mist in? :p

Haha oke, ik blijf wel gewoon bij mn whey voor de training ;) zitten allllll kinddsssss of aminozuren in

• #1.971
In de eas -> zitten bcaa's. Of ga ik hier nu zo de mist in? :p
Dat moet je even bekijken op de samenstelling van je EAS :D

Haha oke, ik blijf wel gewoon bij mn whey voor de training ;) zitten allllll kinddsssss of aminozuren in
Voor m'n workout neem ik m'n EAS met wat whey, post workout gewoon m'n whey met crea + dextro
Ik zou er nu niet speciaal een pot voor kopen. Maar als je de producten in huis hebt kan je ze beter ineens goed nemen imo.
BCAA's neem ik enkel als ik op een nuchtere maag cardio doe of fysieke inspanning moet leveren.

goeie posts MassiveBe

• #1.976
Haha had het je gezegd Massive :D

Bon, vanaf vandaag zorg ik dus voor ong 70 gr carbs extra op rustdagen. Deze ga ik uit havermout halen.

Zo zit ik op 2200 kcal ipv 1800 op rustdagen :)

Cafeïne helpt bij mij goed in de cut. 2 koppen zwarte koffie + dmaa's uur van te voren en heb tot nu toe geen krachtverlies. Plus ik ben heel wat kilo's afgevallen.

Maar ik denk dat die carb verhoging een goed idee is! :D

Also

Je gek dat ik deze oef deed, maar waren 2 dikkerds aan het curlen in het squatrek :mad:

Lol'd :roflol:

• #1.978
Cafeïne helpt bij mij goed in de cut. 2 koppen zwarte koffie + dmaa's uur van te voren en heb tot nu toe geen krachtverlies. Plus ik ben heel wat kilo's afgevallen.

Maar ik denk dat die carb verhoging een goed idee is! :D

Also

Lol'd :roflol:

Ik lolde niet, ik heb srs liggen haten.

dmaa wil ik houden voor helemaal op het einde man :D

Terug
Naar boven