XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Nette workout man! wel beetje veel oefeningen.

• #2.083
Nette workout man! wel beetje veel oefeningen.

Klopt ergens wel wat je zegt, maar ik wou het toch een kans geven :D 5 x 5 is wat te veel van het goede in de cut, maar dankzij de posters hier doe ik nu 3 x 5 en dat gaat goed :D

Gisteren ook 's ochtends gewogen, 82.8 kg, er is dus weer een beetje af!

Klopt ergens wel wat je zegt, maar ik wou het toch een kans geven :D 5 x 5 is wat te veel van het goede in de cut, maar dankzij de posters hier doe ik nu 3 x 5 en dat gaat goed :D

Gisteren ook 's ochtends gewogen, 82.8 kg, er is dus weer een beetje af!

Nog ff en ik outbuff je :trollface:

Hoeveel % sta je nu?

• #2.086
Nog ff en ik outbuff je :trollface:

Hoeveel % sta je nu?

VP durf ik niet zeggen, ik vind nog steeds dat ik redelijk 'vet' sta maar sta toch al een pak droger op sommige plaatsen... Misschien dat ik op het einde van de maand wat poses post... VP meter zei 16-17% maar dan vind ik die aders op m'n onderarmen wat raar :p

VP durf ik niet zeggen, ik vind nog steeds dat ik redelijk 'vet' sta maar sta toch al een pak droger op sommige plaatsen... Misschien dat ik op het einde van de maand wat poses post... VP meter zei 16-17% maar dan vind ik die aders op m'n onderarmen wat raar :p

Kan genetisch zijn.. Heb zelf ook nauwelijks vet op schouders/armen, benen zie je lijnen al terwijl abs gewoon nog een 2.5 cm dikke rol voor zit :fa:

Ik hoop 80 kilo 12-13% te halen deze zomer :cool:

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 14:53 ----------

:roflol:

Inb4 peanut

Training stimuleert groei maar remt het ook af omdat eerst je spieren weer gerepareerd moeten worden voor ze gaan groeien. Soms is less more :p

Mwoah, het probleem is meestal niet de spieren zelf die overtraind raken, maar het CNS wat overtraind raakt of pezen/gewrichten. Het kan wel maar dan moet je regelmatiger deloads inplannen.

• #2.092
Start 10.10

Deadlift:

5 x 80
5 x 100
5 x 100

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Pull ups:

9 x bw
9 x bw
9 x bw

Front squat:

5 x 70
5 x 80
5 x 80

Military press:

5 x 50
5 x 55
5 x 55

Squat:

5 x 90
5 x 100
5 x 100

Bench:

5 x 70
5 x 80
5 x 80

Behind the neck press:

5 x 35
5 x 40
5 x 40

Bent over barbell rows:

5 x 50
5 x 60
5 x 60

Barbell curl:

5 x 27.5
5 x 32.5
5 x 32.5

Skullcrusher:

8 x 27.5
8 x 27.5
8 x 27.5

Heel raises:

25 x 45
25 x 45
25 x 45

Einde 11.26

Geen idee hoe het komt dat m'n training sneller klaar is dan anders! Op een bepaald moment vroeg ik me wel af: hoe had ik dit in godsnaam 5 x 5 gedaan (niet dat ik het nu moeilijk had, maar het was pittig!)

Al bij al goede training, verschoot van de pull ups, voor de rest is er niets speciaal gebeurd...alles blijft zowat hangen. Ik denk dat dit zo zal blijven (tenzij op een enorm goede dag!).
Dit tot eind deze maand volhouden, dan licht bulken en stilaan naar 5 x 5 teruggaan...

Veel kracht verloren op de deadlifts of droom ik?

• #2.094
Veel kracht verloren op de deadlifts of droom ik?
Duidelijk dromen, hoezo ik had kracht op deadlift? :p

Nee, ik probeer nu elke training om hoog/laag te gaan.

5 x 80 is warm-up gewicht; die 100 gaat makkelijk.

120-130 is max; maar dat 3 keer per week doen is gekkewerk (maxen bedoel ik dan). Zeker in de cut.

Ik probeer dus alles wat los te gooien en 100 - 110 max te pakken; buiten 1 training per week ga ik voor die max. Geen idee of dat goed is of niet, maar het voelt wel goed...

Ik zie het net aan je vorige training. (Tof dat ik niet 20 pagina's terug moet gaan zoals bij Arnodsi. :D)

• #2.096
  • #2.099
Laat jouw chick een account aanmaken & stuur ze naar je log? :D
HA :D good one; mijn gf die in mijn log komt kijken...not even once :p

Ik post dat ding elke keer op facebook...nog nooits iets over gehoord. Ze wilt niets, maar echt zo goed als niets te maken hebben met mijn BB passie :p

Terug
Naar boven