MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

Arnodsi post gewoon pics van zijn eten. Chicks dig cooking skills ook al ziet Arn eruit als 'The Swedish Chef'

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Arnodsi post gewoon pics van zijn eten. Chicks dig cooking skills ook al ziet Arn eruit als 'The Swedish Chef'

Haha :p Arme Arno :p

Anyway, heb voor deze middag kipworst mee (vrij goedkoop uit de Buurtslagers, zag er goed uit dus smaakt hopelijk ook goed!)

Woensdag terug trainen met nick, mss dat ik dan weer wat hoger kan (heb een spotter+wat meer rust tussen sets in)

Haha :p Arme Arno :p

Anyway, heb voor deze middag kipworst mee (vrij goedkoop uit de Buurtslagers, zag er goed uit dus smaakt hopelijk ook goed!)

Woensdag terug trainen met nick, mss dat ik dan weer wat hoger kan (heb een spotter+wat meer rust tussen sets in)

kipworst = kipgehakt en eigenlijk niet zo bijster veel verschil met normaal varkensgehakt qua macro's ;)
Even opletten dus ivm kcals en cutten

• #2.105
kipworst = kipgehakt en eigenlijk niet zo bijster veel verschil met normaal varkensgehakt qua macro's ;)
Even opletten dus ivm kcals en cutten

Idd; 150 kcal per 100 gr kipgehakt in tegenstelling tot 100 kcal per 100 gr kip in kipfilet...

Heb gelukkig wel wat speelruimte in m'n kcal, zit gelukkig geen carbs in dus geen probleem :D

;)

Calorieen kippengehakt : 207.0 kcal per 100 gram
Hieronder kunt u zien hoeveel calorieën er in kippengehakt zitten. Daarnaast zetten we gelijk even de andere ingrediënten erbij, namelijk het aantal eiwitten, koolhydraten en vetten. Wilt u graag het aantal calorieen weten in een ander product, kijk dan even in ons calorieen overzicht of kijk bij de verschillende categorieen in onze calorietabel.

Inhoud kippengehakt :

Calorieen in 100 gram 207.0
Energie (Joule) in 100 gram 869.4
Eiwit 18.0
Koolhydraten 0.0
Vet 15.0

http://www.calorietabel.portalsbay.com/index.php?page=calorietabel&id=685&calorietabel=kippengehakt

http://www.nutriplanet.be/calorietabel.asp?id=703

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.mijnslager.info/vlees/vleessoorten/kip_kalkoen_gevogelte/kip_producten.html

kipbraadworst
Het kippengehakt is bij uitstek geschikt om er kleine braadworstjes van te maken. Het gehakt wordt eerst gekruid en gezouten en daarna in een varkensdarm geperst en tot kleine worstjes gevormd. Om te voorkomen dat het vel knapt bij het aanbraden kun je de worstjes heel even in warm water leggen om ze daarna, na ze afgedroogd te hebben, alsnog te bakken.
bakken
grill / barbecue
fondue/gourmet

voedingswaarde
energie
eiwit / vet
koolhydraten
15 - 20 min
nee / nee
nee / nee

216 kcal
18gr. / 16 gr.
0 gr.

• #2.107
Laatste keer dat ik voedingswaarde tabel vertrouw dus...

Bedankt Rob! Is precies toch wel het dubbele aan kcal dan...

Idd; 150 kcal per 100 gr kipgehakt in tegenstelling tot 100 kcal per 100 gr kip in kipfilet...

Heb gelukkig wel wat speelruimte in m'n kcal, zit gelukkig geen carbs in dus geen probleem :D

Op hoeveel mg per week zit je nu dan?

Eiwitzen bedoel ik :eyebrow:

Laatste keer dat ik voedingswaarde tabel vertrouw dus...

Bedankt Rob! Is precies toch wel het dubbele aan kcal dan...

Ja, op die zakken in de Colruyt bv staat ook vaak de grootste onzin qua kcals. Heb me ook al een
paar keer vergrabbeld door iets te eten en het nadien checked.

• #2.111
Hoe? Kloppen die dingen op die zakken niet?

Niet altijd nee ;) Heb al een paar keer iets van varkensvlees gekocht omdat het zo mooi qua kcals was.
Toen ik het vlees liet ontdooien zag ik het vet er zo doorlopen. En op de zak stond dus 3gr vet ofzo
per 100gr. Internet vertelde wel een ander verhaal dus :)

• #2.113
Ik ben op zoek naar weight lifting shoes. Die van XXL zien er goed uit, maar nogal wat prijzig.

Ik had er van Adidas gevonden (wrestling shoes) maar kan nergens vinden waar ik deze in belgie kan kopen.

g50327_f_b2ccat_1.jpg

Vond ze online voor ong 50-60 euro. All stars kosten me evenveel dus wou dit type schoen eens proberen.

Iemand ervaring mee? Tips voor winkel?

Ik ben op zoek naar weight lifting shoes. Die van XXL zien er goed uit, maar nogal wat prijzig.

Ik had er van Adidas gevonden (wrestling shoes) maar kan nergens vinden waar ik deze in belgie kan kopen.

g50327_f_b2ccat_1.jpg

Vond ze online voor ong 50-60 euro. All stars kosten me evenveel dus wou dit type schoen eens proberen.

Iemand ervaring mee? Tips voor winkel?

Jonge dat zijn toch geen weight lifting shoes. haal dan basketsloefkes

Dit zijn echte weight lifting shoes, gewoon van hun webstore bestellen, als je aanmeld bij nieuwsbrief krijg je 15% korting

[Link niet meer beschikbaar]

• #2.116
Jij gek :D ik moet geen ECHTE squat/deadlift shoes hebben... ik wil platte sportschoenen en PL'ers hadden me deze aangeraden :p

Doe deadlifts gewoon op sokken dan.

En als je bang bent dat je enkels die zwakke squats van je niet aankunnen haal je maar een paar Jordans

---------- Post added 10 June 2013 at 17:50 ----------

Ziet er niet slecht uit.
90 dollar, - 15 % korting= 65 euro (shipping niet inbegrepen)

Ja vreemd genoeg staan die weight lifting schoenen niet op de nederlandse website van adidas

Terug
Naar boven