- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arnodsi post gewoon pics van zijn eten. Chicks dig cooking skills ook al ziet Arn eruit als 'The Swedish Chef'
Arme Arno 
Arnodsi post gewoon pics van zijn eten. Chicks dig cooking skills ook al ziet Arn eruit als 'The Swedish Chef'

HahaArme Arno
Anyway, heb voor deze middag kipworst mee (vrij goedkoop uit de Buurtslagers, zag er goed uit dus smaakt hopelijk ook goed!)
Woensdag terug trainen met nick, mss dat ik dan weer wat hoger kan (heb een spotter+wat meer rust tussen sets in)

kipworst = kipgehakt en eigenlijk niet zo bijster veel verschil met normaal varkensgehakt qua macro's
Even opletten dus ivm kcals en cutten

Idd; 150 kcal per 100 gr kipgehakt in tegenstelling tot 100 kcal per 100 gr kip in kipfilet...
Heb gelukkig wel wat speelruimte in m'n kcal, zit gelukkig geen carbs in dus geen probleem![]()

Op hoeveel mg per week zit je nu dan?
Eiwitzen bedoel ik

Laatste keer dat ik voedingswaarde tabel vertrouw dus...
Bedankt Rob! Is precies toch wel het dubbele aan kcal dan...
Ja, op die zakken in de Colruyt bv staat ook vaak de grootste onzin qua kcals. Heb me ook al een
paar keer vergrabbeld door iets te eten en het nadien checked.
Heb al een paar keer iets van varkensvlees gekocht omdat het zo mooi qua kcals was.
Ik ben op zoek naar weight lifting shoes. Die van XXL zien er goed uit, maar nogal wat prijzig.
Ik had er van Adidas gevonden (wrestling shoes) maar kan nergens vinden waar ik deze in belgie kan kopen.
![]()
Vond ze online voor ong 50-60 euro. All stars kosten me evenveel dus wou dit type schoen eens proberen.
Iemand ervaring mee? Tips voor winkel?
Ziet er niet slecht uit.Jonge dat zijn toch geen weight lifting shoes. haal dan basketsloefkes
Dit zijn echte weight lifting shoes, gewoon van hun webstore bestellen, als je aanmeld bij nieuwsbrief krijg je 15% korting
[Link niet meer beschikbaar]
Jonge dat zijn toch geen weight lifting shoes. haal dan basketsloefkes
Dit zijn echte weight lifting shoes, gewoon van hun webstore bestellen, als je aanmeld bij nieuwsbrief krijg je 15% korting
[Link niet meer beschikbaar]
ik moet geen ECHTE squat/deadlift shoes hebben... ik wil platte sportschoenen en PL'ers hadden me deze aangeraden 
Allstars!!!!!!Jij gekik moet geen ECHTE squat/deadlift shoes hebben... ik wil platte sportschoenen en PL'ers hadden me deze aangeraden
![]()

Platte zool, goedkoop, ziet er goed uit,...
Jij gekik moet geen ECHTE squat/deadlift shoes hebben... ik wil platte sportschoenen en PL'ers hadden me deze aangeraden
![]()
Ziet er niet slecht uit.
90 dollar, - 15 % korting= 65 euro (shipping niet inbegrepen)