- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe deadlifts gewoon op sokken dan.
En als je bang bent dat je enkels die zwakke squats van je niet aankunnen haal je maar een paar Jordans
---------- Post added 10 June 2013 at 17:50 ----------
Ja vreemd genoeg staan die weight lifting schoenen niet op de nederlandse website van adidas
Hoe lang ga je deze routine aanhouden, tot einde van je cut of?

zo zie je maar dat zelfs admin powers je geen extra gains geven![]()

Hoe geweldig was dat geweest
Als er 1 zaak is die ik geleerd heb tijdens het bezig zijn met de sport (en de voeding, levensstijl,...) is dat niets vanzelf komt!![]()

Als er 1 zaak is die ik geleerd heb tijdens het bezig zijn met de sport (en de voeding, levensstijl,...) is dat niets vanzelf komt!![]()

Bij sommige komt vet wel vanzelf
Goeden training bro
als ik er naar kijk komt het er al bij...Bij jou komt de AAS van zelf, maar blijven de gains wegBij sommige komt vet wel vanzelf
Goeden training bro

Hoe zit t met jou trainingen?
Vet...Zwijg me ervanals ik er naar kijk komt het er al bij...

Bij jou komt de AAS van zelf, maar blijven de gains weg
![]()

?? Met AAS lukt alles vanzelf!!!!Heb je dan werkelijk niks geleerd?? Met AAS lukt alles vanzelf!!!!

HAHHAHAAHHA,
Effe serieus, hoe houd jij zo'n lange training met veel sets vol? Tijdens een cut dan nog? Waar haal je de energie?
nee echt, muziek, mezelf klaarmaken voor die training...dat geeft me energie. Ik gebruik ook een pwo; niet dat ik daar enorm veel van voel.
)