- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sayer, op welk moment in het schema krijg jij het zwaar. Toen ik aan de bench moest beginnen dacht ik "dit trek ik niet", maar toen het goed ging, en minder zwaar leek dan verwacht kreeg ik nieuwe moed; Tot ik zag wat er me not te wachten stond. Crazy gewoon. En dit op een flesje drinlyoghurt en twee bananen hahahahahah.
bij en na bench zit ik aan energie voorraad 2 
@ Yasmine
Muziek helpt mij enorm veel, als ik zo'n dipje krijg halverwege zet ik gewoon iets op waar ik die 'extra' energie van krijg. eenmaal ik vertrokken ben dan blijf ik bezig!

@ Yasmine
Muziek helpt mij enorm veel, als ik zo'n dipje krijg halverwege zet ik gewoon iets op waar ik die 'extra' energie van krijg. eenmaal ik vertrokken ben dan blijf ik bezig!
Ja, dat heb ik ook maar ik luister nar muziek zodra de training start. ALs mijn "jus" op is, dan ben ik ook op, en dan helpt zelf "the prodigy" (no good) niet meer.
Maar vandaag viel het al bij al goed mee.
Hoeveel rust je tussen iedere set? En tussen elke oef?
Goh, ik rust tot ik terug kan doorgaan! Soms is dat vrij snel (meestal gewoon de tijd om gewicht te laden en mezelf wat op te pompen..) maar ik neem zeker geen 2 minuten tussen de sets door.
Ik moet zeggen dat ik ook minder rust heb genomen dan anders en toch duurde de sessie zo lang; Echt gek. Op mijn oude dag mss teveel van het goede.

Ja maar als je cut, dan neem je toch minder "calorieen" tot jou?Oude dag...lol man
Nee het is in het begin hard, maar pas je voeding ernaar aan en dat komt goed!!
Ja maar als je cut, dan neem je toch minder "calorieen" tot jou?
(rest v de dag amper carbs)Klopt ook! Maar rond de training genoeg carbs(rest v de dag amper carbs)

)Succes ermee man!
Ik heb btw de hele training lang setjes op staan, die echte knal liedjes hou ik voor m'n moeilijke momenten
Kleine pre workout meal met pwo en erna postworkout+stevige maaltijd (meestal 2 eieren, griekse yoghurt en 6 boterhammen met pindakaas; vandaag 600 gr lasagne)
Probeer even wat te zien wat voor jou werkt!
Vandaag viel het wat betreft energie goed mee. Ik vrees echter dat ik morgen onvoldoende zal herstellen en dan overmorgen niet zo hard zal kunnen trainen. We'll see.

Positieve mindset Yasmine! Woensdag knal je dat hele schema los omver![]()