XXL Nutrition

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
600 gr lasagne:

45 gr eiwit
70.2 gr carbs
39.6 gr vet

834 kcal

Lekkere post workout meal!

Heb m'n eiwitreep en m'n 2 appels uit m'n schema gelaten (alsook mn yoghurt+boterhammen+pindakaas+ei wat anders m'n ontbijt is) om m'n macro's goed te houden..

Sayer, op welk moment in het schema krijg jij het zwaar. Toen ik aan de bench moest beginnen dacht ik "dit trek ik niet", maar toen het goed ging, en minder zwaar leek dan verwacht kreeg ik nieuwe moed; Tot ik zag wat er me not te wachten stond. Crazy gewoon. En dit op een flesje drinlyoghurt en twee bananen hahahahahah.

• #2.163
Sayer, op welk moment in het schema krijg jij het zwaar. Toen ik aan de bench moest beginnen dacht ik "dit trek ik niet", maar toen het goed ging, en minder zwaar leek dan verwacht kreeg ik nieuwe moed; Tot ik zag wat er me not te wachten stond. Crazy gewoon. En dit op een flesje drinlyoghurt en twee bananen hahahahahah.

Ik heb het moeilijk bij het squatten :p bij en na bench zit ik aan energie voorraad 2 :D

• #2.164
@ Yasmine

Muziek helpt mij enorm veel, als ik zo'n dipje krijg halverwege zet ik gewoon iets op waar ik die 'extra' energie van krijg. eenmaal ik vertrokken ben dan blijf ik bezig!

• #2.167
Ik heb zowaar whatsapp op me Nokia C3 :o in be4 zieke spam tijdens trainingen...

@ Yasmine

Muziek helpt mij enorm veel, als ik zo'n dipje krijg halverwege zet ik gewoon iets op waar ik die 'extra' energie van krijg. eenmaal ik vertrokken ben dan blijf ik bezig!

Ja, dat heb ik ook maar ik luister nar muziek zodra de training start. ALs mijn "jus" op is, dan ben ik ook op, en dan helpt zelf "the prodigy" (no good) niet meer.
Maar vandaag viel het al bij al goed mee.
Hoeveel rust je tussen iedere set? En tussen elke oef?

• #2.169
Ja, dat heb ik ook maar ik luister nar muziek zodra de training start. ALs mijn "jus" op is, dan ben ik ook op, en dan helpt zelf "the prodigy" (no good) niet meer.
Maar vandaag viel het al bij al goed mee.
Hoeveel rust je tussen iedere set? En tussen elke oef?

Goh, ik rust tot ik terug kan doorgaan! Soms is dat vrij snel (meestal gewoon de tijd om gewicht te laden en mezelf wat op te pompen..) maar ik neem zeker geen 2 minuten tussen de sets door.

Goh, ik rust tot ik terug kan doorgaan! Soms is dat vrij snel (meestal gewoon de tijd om gewicht te laden en mezelf wat op te pompen..) maar ik neem zeker geen 2 minuten tussen de sets door.

Ik moet zeggen dat ik ook minder rust heb genomen dan anders en toch duurde de sessie zo lang; Echt gek. Op mijn oude dag mss teveel van het goede.

• #2.171
Ik moet zeggen dat ik ook minder rust heb genomen dan anders en toch duurde de sessie zo lang; Echt gek. Op mijn oude dag mss teveel van het goede.

Oude dag...lol man :p

Nee het is in het begin hard, maar pas je voeding ernaar aan en dat komt goed!!

• #2.175
Had al zo'n vermoeden. Thanks.

Succes ermee man!

Ik heb btw de hele training lang setjes op staan, die echte knal liedjes hou ik voor m'n moeilijke momenten ;)

Kleine pre workout meal met pwo en erna postworkout+stevige maaltijd (meestal 2 eieren, griekse yoghurt en 6 boterhammen met pindakaas; vandaag 600 gr lasagne :p)

Probeer even wat te zien wat voor jou werkt!

Succes ermee man!

Ik heb btw de hele training lang setjes op staan, die echte knal liedjes hou ik voor m'n moeilijke momenten ;)

Kleine pre workout meal met pwo en erna postworkout+stevige maaltijd (meestal 2 eieren, griekse yoghurt en 6 boterhammen met pindakaas; vandaag 600 gr lasagne :p)

Probeer even wat te zien wat voor jou werkt!

Vandaag viel het wat betreft energie goed mee. Ik vrees echter dat ik morgen onvoldoende zal herstellen en dan overmorgen niet zo hard zal kunnen trainen. We'll see.

• #2.177
Vandaag viel het wat betreft energie goed mee. Ik vrees echter dat ik morgen onvoldoende zal herstellen en dan overmorgen niet zo hard zal kunnen trainen. We'll see.

Positieve mindset Yasmine! Woensdag knal je dat hele schema los omver ;)

• #2.179
Vandaag beetje omlaag in kcal om die laatste weken cutten door te komen. Vandaag 1400-1600 kcal (afhankelijk van of ik deze avond aardbeien in m'n kwark doe).

Deze ochtend ook wat cardio gedaan:

Treadclimber

25 min
2.61 km
400 kcal verbruikt

Je eet maar 1600 kcal en verbruikt ook nog eens 400 kcal extra? Niet een beetje teveel van het goede bro?

Terug
Naar boven