MuscleMeat

Sayer's log: getting big!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
Sla is te verwaarlozen, maar andere groenten kunnen dan wel weer hoger zijn in kcals.
Ik vind alles het melden waard :)

Zucht...elke keer als ik denk het door te hebben...precies een vrouw die voeding

Even nagekeken, je hebt een goed punt; tomaten zijn ook weer niet zo gek veel maar door de carbs erin moet ik ze best laten meetellen.

Of ik eet vanaf nu grotendeels sla :D

Zucht...elke keer als ik denk het door te hebben...precies een vrouw die voeding

Even nagekeken, je hebt een goed punt; tomaten zijn ook weer niet zo gek veel maar door de carbs erin moet ik ze best laten meetellen.

Of ik eet vanaf nu grotendeels sla :D

Groene bonen, sla, jonge bladspinazie.. Allemaal lekker voedzaam & nog laag in carbs :D

• #2.223
Ik ben echt moeilijk met groenten...ik zit er niets mee in elke dag dezelfde groenten te eten...maar er zijn er niet veel die ik lust :p

En bovenstaande vind je natuurlijk weer niet lekker.. :(
Ik zou gewoon alles in je Fitnesspal noteren, hoe klein ook. Dan zie je tenminste al die kleine, verborgen calorieën.
Het zal maar een detail zijn, maar in sommige gevallen kan dat detail wel belangrijk zijn.

Ik ga nog even heel je voeding en dergelijke doornemen en stuur wel even m'n input naar je door.
Maar je kent me, gekke Calfbrah met zijn vreemde voedingsgewoontes en manieren :roflol:

• #2.225
En bovenstaande vind je natuurlijk weer niet lekker.. :(
Ik zou gewoon alles in je Fitnesspal noteren, hoe klein ook. Dan zie je tenminste al die kleine, verborgen calorieën.
Het zal maar een detail zijn, maar in sommige gevallen kan dat detail wel belangrijk zijn.

Ik ga nog even heel je voeding en dergelijke doornemen en stuur wel even m'n input naar je door.
Maar je kent me, gekke Calfbrah met zijn vreemde voedingsgewoontes en manieren :roflol:

Nene ik waardeer je input!

Sla, spinazie enzo lust ik wel. Favorieten zijn tomaten en wortelen (eet ik zonder problemen elke dag 2 keer als het moet...) :D

waarom kijk je niet eens in de diepvries naar de groentenmengelingen. Best wel lekker hoor ;) En je hebt
de voedingswaardes erop staan dus je kan ook ideaal doseren

• #2.228
waarom kijk je niet eens in de diepvries naar de groentenmengelingen. Best wel lekker hoor ;) En je hebt
de voedingswaardes erop staan dus je kan ook ideaal doseren

Das inderdaad een goed idee! Ga ik eens achter kijken, dankje rob!

• #2.229
start 10.43

Deadlift:

5 x 80
5 x 100
5 x 120

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw +20

Pull ups:

10 x bw
10 x bw
10 x bw

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 70

Military press

5 x 50
5 x 50
5 x 55

Squat:

5 x 80
5 x 90
5 x 90

Bench:

5 x 70
5 x 80
5 x 100 :cool:

Behind te neck press:

5 x 45
5 x 45
5 x 45

Bent over barbell row:

5 x 50
5 x 60
5 x 60

Barbell curl:

5 x 32.5
5 x 37.5
5 x 37.5

Skullcrusher:

8 x 22.5
8 x 22.5
8 x 22.5

Curlen tot falen

16 x 22.5

Heel raises:

25 x 45
25 x 45
25 x 45

Einde 12.10

Verdomd goede training!

Nick is ook hard gegaan maar ik zit op de tablet en stuur zijn training zondag door.

Op korte tijd stevig doorgegaan en goede sets neergezet! Today was a good train!

Shit boy mooie training !
En gaat er met de bulk alleen maar beter op worden :thumb:

• #2.231
Shit boy mooie training !
En gaat er met de bulk alleen maar beter op worden :thumb:

haha dankje man! had me al sinds gisteren klaargemaakt om vndaag te gaan trainen! had er zin in en nick duidelijk ook! stevig doorgegaan, gepushed en tevreden naar huis gegaan! idd, vandaag op 2528 kcal, onderhoud 2900, om die laatste week cutten nog door te doen. ik plan nu dagelijks met myfitnesspal zodat ik niets over het hoofd zie. heb al zin in het bulken. niet voor het eten, maar voor de krachttoename!

• #2.232
Weekendje weg geweest. a.d.h van myfitness pal geprobeerd zoveel mogelijk in het oog te houden...is me denk ik wel goed gelukt. Alleen vandaag zit ik al aan m'n kcal en heb nog wel even te gaan...

Komt goed!

Weekendje weg geweest. a.d.h van myfitness pal geprobeerd zoveel mogelijk in het oog te houden...is me denk ik wel goed gelukt. Alleen vandaag zit ik al aan m'n kcal en heb nog wel even te gaan...

Komt goed!

Dat wordt volsteken met groentjes! ;)

Ziet er goed uit bro!

Heb je al nieuwe progress pics?

• #2.237
Start 10.08

Deadlift:

5 x 80
5 x 120
5 x 100

Back extensions:

10 x bw+20
10 x bw+20
10 x bw+20

Pull ups:

10 x bw
10 x bw
10 x bw

Deze blijft ook steady vooruit gaan...

Behind the neck press:

5 x 40
5 x 50
5 x 50

Front squat:

5 x 60
5 x 70
5 x 70

Military press:

5 x 50
5 x 55
5 x 55

Squat:

5 x 80
5 x 90
5 x 100

Bench:

5 x 70
5 x 90
5 x 80

Hier even naar beneden gegaan; had geen spotter + kreeg in m'n linkerschouder wat steken.

Heb dit weekend op een slechte matras geslapen, en m'n schouder zat vast. Hoop dat het woensdag voorbij is.

Bent over barbell row:

5 x 60
5 x 70
5 x 70

Barbell curl:

5 x 32.5
5 x 37.5
5 x 37.5

Skullcrusher:

8 x 17.5
8 x 17.5
8 x 17.5

Heel raises:

25 x 45
25 x 50
25 x 50

Deze ook maar verhoogd, hier voel ik snel gewenning!

Einde 11.32

Stevige training vond ik zelf, merk dat dit zo wel het maximum is dat ik kan halen op dit voedingsschema. Hoop snel terug wat te verhogen eenmaal ik ga bulken.
Werd me bij military press even zwart voor de ogen maar diep ademhalen en het zat weer goed :D

Voeding vandaag:

2v2e2xe.jpg

Mooie training weer man. Jammer van je schouder.

Doe je die Yakult al lang?

• #2.239
Mooie training weer man. Jammer van je schouder.

Doe je die Yakult al lang?

Idd jammer van die schouder...wat laten rusten en hopelijk degelijk slapen :D

DIe Yakult, nee eig niet. Vroeger wel maar had nu zo'n pak gratis dus doe het er maar even bij :o

Hoor wel meer en meer dat er veel voordelen zijn aan pro biotics. Weet wel niet of Yakult nu echt een top product is daarvoor :)

Terug
Naar boven