- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoor wel meer en meer dat er veel voordelen zijn aan pro biotics. Weet wel niet of Yakult nu echt een top product is daarvoor![]()
thanks!Terug abbo
Is je DL nu achteruit gegaan? Of lijkt dat maar zo?

Door de cut een beetje.
Probeer hem nu ook niet elke training te maxen
Welkom terug![]()

nee man bijna klaar...5kg kwijt (slecht gecut, sluimerkcal niet meegerekend bla bla) ik ga volgende week terug bulkenNet begonnen?nee man bijna klaar...5kg kwijt (slecht gecut, sluimerkcal niet meegerekend bla bla) ik ga volgende week terug bulken

Wanneer ben je begonnen dan?
En 5kg is toch nice brah! Al dat gemelk altijd over een cut...![]()

Ja man maar moest meer vet af...wel amper krachtverlies dus das weer nice
Ik ben begonnen een week voor de meet in Turnhout

Lol, mijn geheugen is echt een ramp
Geen (amper) krachtverlies maar toch 5kg kwijt is toch perfect? Qua looks kan ik begrijpen dat je liever naar 6% gaat, maar toch.. .
we blijven vrolijk doorgaan!Net begonnen?nee man bijna klaar...5kg kwijt (slecht gecut, sluimerkcal niet meegerekend bla bla) ik ga volgende week terug bulken
deze keer liefst niet als vet.

Denk dat Yakult vooral gehyped is...zijn er dan nog andere misschien mindere bekende
Heb je een link? Ben wel eens benieuwd waarvoor dit gebruikt zou worden... ik weet dat Yakult goed is voor de darmflora ofzoiets.was eigenlijk meer aan een supp aan het denken ... NOW Food heeft er bv eentje
Heb je een link? Ben wel eens benieuwd waarvoor dit gebruikt zou worden... ik weet dat Yakult goed is voor de darmflora ofzoiets.